Els doneu defenses durant l'hivern?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petitindis
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Els doneu defenses durant l'hivern?

EntradaAutor: petitindis » ds. set. 18, 2010 8:37 pm

El nostre nen té tres anys i des de que va començar la guarderia als setze mesos que se'ns posa malalt molt sovint. Ens van dir que als tres anys fan un canvi, però el nostre de moment no l'ha fet. Hem passat el mes d'agost molt bé i ha sigut tornar a l'escola i una altra vegada, la segona setmana d'escola ja no hi ha pogut anar perquè està amb febre i mocs, bé el de sempre. Nosaltres li donem durant la temporada escolar unes defenses que ens va receptar el pediatre però sembla que no li funcionen gaire a ell.
Volia saber si les que teniu o heu tingut nens de l'edat del meu si us hi heu trobat i fins a quina edat acostumen a estar malalts tant sovint. I si coneixeu d'algunes defenses, vitamines, etc. que us hagin funcionat bé, fins i tot he pensat amb l'homeopatia, algú ho ha provat i li ha funcionat?
Bé si em podeu aconsellar us ho agrairé. ?-)
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Els doneu defenses durant l'hivern?

EntradaAutor: mamavi » ds. set. 18, 2010 8:41 pm

sí!
Jo els dono el xarop de la marca TONGIL, el osito sanito (fa gracia el nom oi?)

Bé depèn de com estiguin els donc el mocosete o el defensor.
Funciona i els hi agrada molt el gust.

Per cert, jo només els dono un cullerada de postre al dia (al matí) cada dia per prevenir (del defensor) però si estan "paxuxos" els dono 2 cops al dia.
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » dg. set. 19, 2010 10:07 am

Hola, jo li dono cada dia un suc de taronja, vaig estar donant-li el osito sanito però a nosaltres no ens va funcionar i el metge em va dir que molta i molta vitamina C.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dg. set. 19, 2010 4:38 pm

jo li dono xarop de propoli+equinacea!
mamavi

EntradaAutor: mamavi » dg. set. 19, 2010 5:19 pm

cosma_shiva ha escrit:La millor defensa: una bona alimentacio, molt suc de taronja i aigua de farigola! :ok:

Als 4 anys ja no s'acostumen a posar tan malalts (creuo els dits :-) )

Lo de l'alimentació ja ho dono per suposat :ok:

Això dels 4 anys...depen del nen... als meus els va bé el xarop aquest, però n'hi ha molts d'aquests al mercat.
petitindis
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dg. set. 19, 2010 6:51 pm

Bé, gràcies pels vostres consells, pel que veig ja vaig ben orientada, bona alimentació sens dubte, sucs de taronja de bon matí amb mel, fins i tot de tant en tant li dono1/2 kiwi desprès de dinar o sopar, que també porta molta vitamina C, i a part unes defenses abans de dinar, però noies, ni així, ni tenint totes les precaucions del món, tal com diu el pediatre són naturaleses i ja canviarà, espero que sigui aviat.

Mamavi, si que em fa gràcia el nom del xarop que m'aconselles, genial que a tu et funcioni, en parlaré amb el meu pediatre a veure que li sembla. I també li preguntaré sobre el propolis+equinacea, Llumer, de fet quan jo estic refredada acostumo a prendre unes pastilles de propolis que em van molt bé i de l'equinacea també n'he sentit a parlar en sentit positiu. Al ser coses naturals de mal tampoc n'hi pot fer cap.

Ja us explicaré com passem aquest hivern!!!
mamavi

EntradaAutor: mamavi » dg. set. 19, 2010 6:57 pm

sí petitindis aquest xarop que dic (el defensor) porta també propolis. Segur que el pediatra et diu que li farà bé prendre-ho. A mi m'ho va recomenar una amiga que és infermera de nadons.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::