Llet de soja o de civada?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petitindis
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Llet de soja o de civada?

EntradaAutor: petitindis » dj. set. 23, 2010 8:18 pm

Hola,

Aquest hivern he pensat de substituir la llet de vaca per llet de soja o civada al meu nen (3 anys), quan tingui els típics episodis de mocs , que no el deixen respirar bé a la nit, ja que sempre he escoltat que la llet de vaca encara ens hi produeix més de mocs.
La meva pregunta és, algú acostuma a donar-los-hi llet de soja o civada als seus fills ja sigui per costum o esporàdicament?, sabeu quina és millor per a ells?

Espero em pugueu aconsellar.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Llet de soja o de civada?

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 23, 2010 10:21 pm

Si ja té 3 anys, jo crec que li pots donar la que més li agradi... hi ha mil marques, sobretot de llet de soja, amb gustos diferents.
Una que és bastant semblant a la llet de vaca (per textura i tal, tot i que és endolcida) és la Alpro, que la venen a la majoria de supermercats i té un preu prou correcte...

Goga, és evident que no són làctics però crec que precisament per això li vol donar, per eliminar els làctics quan tingui mocs.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. set. 23, 2010 10:56 pm

Jo li dono llet d'avena de la casa Yosoy. Li agrada molt. De soja crec que els de Danone n'han tret una. No n'hem provat mai de soja.
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. set. 23, 2010 10:57 pm

xxo.0.o
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 2:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LISA
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. des. 09, 2008 1:33 pm

EntradaAutor: LISA » dv. set. 24, 2010 10:05 am

Hola a totes!!!

El meu nen ara farà 2 anys i ja fa temps que pren llet de civada, de soja, d'arròs i ara hem provat la d'espelta i també li agrada molt.
Jo totes aquestes llets les compro a l' herboristeria.
petitindis
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dv. set. 24, 2010 4:51 pm

Sí la veritat és que només li substituiré la llet de vaca quan estigui malalt amb mucositat a veure si així no es carrega tant de pit. Veig que qui més qui menys ha provat alternatives a la llet de vaca. Probaré les que em recomaneu a veure que tal va.

Gràcies a totes!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::