Llet de soja o de civada?
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Llet de soja o de civada?
Hola,
Aquest hivern he pensat de substituir la llet de vaca per llet de soja o civada al meu nen (3 anys), quan tingui els típics episodis de mocs , que no el deixen respirar bé a la nit, ja que sempre he escoltat que la llet de vaca encara ens hi produeix més de mocs.
La meva pregunta és, algú acostuma a donar-los-hi llet de soja o civada als seus fills ja sigui per costum o esporàdicament?, sabeu quina és millor per a ells?
Espero em pugueu aconsellar.
Aquest hivern he pensat de substituir la llet de vaca per llet de soja o civada al meu nen (3 anys), quan tingui els típics episodis de mocs , que no el deixen respirar bé a la nit, ja que sempre he escoltat que la llet de vaca encara ens hi produeix més de mocs.
La meva pregunta és, algú acostuma a donar-los-hi llet de soja o civada als seus fills ja sigui per costum o esporàdicament?, sabeu quina és millor per a ells?
Espero em pugueu aconsellar.
Re: Llet de soja o de civada?
Si ja té 3 anys, jo crec que li pots donar la que més li agradi... hi ha mil marques, sobretot de llet de soja, amb gustos diferents.
Una que és bastant semblant a la llet de vaca (per textura i tal, tot i que és endolcida) és la Alpro, que la venen a la majoria de supermercats i té un preu prou correcte...
Goga, és evident que no són làctics però crec que precisament per això li vol donar, per eliminar els làctics quan tingui mocs.
Una que és bastant semblant a la llet de vaca (per textura i tal, tot i que és endolcida) és la Alpro, que la venen a la majoria de supermercats i té un preu prou correcte...
Goga, és evident que no són làctics però crec que precisament per això li vol donar, per eliminar els làctics quan tingui mocs.
Jo li dono llet d'avena de la casa Yosoy. Li agrada molt. De soja crec que els de Danone n'han tret una. No n'hem provat mai de soja.

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 2:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola a totes!!!
El meu nen ara farà 2 anys i ja fa temps que pren llet de civada, de soja, d'arròs i ara hem provat la d'espelta i també li agrada molt.
Jo totes aquestes llets les compro a l' herboristeria.
El meu nen ara farà 2 anys i ja fa temps que pren llet de civada, de soja, d'arròs i ara hem provat la d'espelta i també li agrada molt.
Jo totes aquestes llets les compro a l' herboristeria.
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Sí la veritat és que només li substituiré la llet de vaca quan estigui malalt amb mucositat a veure si així no es carrega tant de pit. Veig que qui més qui menys ha provat alternatives a la llet de vaca. Probaré les que em recomaneu a veure que tal va.
Gràcies a totes!
Gràcies a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |