Regal aniversari 3 anys!?!?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Regal aniversari 3 anys!?!?

EntradaAutor: MIRJAN » dc. nov. 17, 2010 9:03 am

Hola,
Aquest divendres és l'aniversari de la meva filla, farà 3 anys, i demà ens hem organitzat per anar a comprar-li el regal d'aniversari i ja de pas els Reis, doncs així ja ho tindrem fet i ens estalviarem cues i estressos!
Problema: No tenim ni ideia de què comprar-li, alguna idea?? te de tot: bicicleta, patinet, patins, moto, nines, cotxet de nines, cuineta, te mil contes, te una pizarra, buf, és que en sèrio, no sabem què comprar-li!
Teniu alguna idea? Haviem pensat anar al Tois are Us (o com s'escrigui) a veure què hi ha però em fot comprar qualsevol xorrada! anem acumulant trastos.

Siusplau, ajudeu-me amb idees. Amb què juguen els vostres fills? algun regal que els hagi impactat? idees please...
Imatge

Imatge
RA26
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 31, 2008 10:34 am

Re: Regal aniversari 3 anys!?!?

EntradaAutor: RA26 » dc. nov. 17, 2010 9:11 am

Priemer felicitar a la teva petita ! que ja no es tan petita !!!
La meva filla tb fa 3 anys aquesta setmana, veien tot el que te de juguines i d'aqui a res que vindra el nadal, no has pensat en fer-li un regal que no sigui una joguina ? potser unes arrecades, o una pulsareta, o un bolset, aquesta edad son molt presumides !!! o un vestit ben bonic per les festes que venen!
Espero haver-te ajudat!!!
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dc. nov. 17, 2010 9:29 am

Moltes felicitats per avançat, per la teva nena,...la meva tb farà 3 anyets al gener,...buffff com
passa el temps!!!
jo tinc pensat regar-li per Reis un baul de princesas,...q porta moltes cosetes de disfressa, baretas, sabatilles, collars, unes aletes,...ho tenen al Toy's ur us, q dissabte ho vam veure
i està molt be. Perque a ella ara li encanta tot el tema de princeses, de disfressar-se,....és una idea,...
Tb haviem pensat en regalar-li la disfressa de la Blancaneus de Disney y així ja ho té pel Carnaval,...
I lo que deia la Ra26, de regalar-li algun vestit maco per les festes i un bolset,...tb es bona
idea,...a la meva li encanten els vestidets i quan li poso em diu: moltes gràcies mami pel vestit!!! per menjarse-la i els bolsets,...li xiflen!!!
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. nov. 17, 2010 9:33 am

A l'Imaginàrium tenen un conte amb colors tipus plastidecors que són per pintar dins de la banyera, ho vaig trobar molt original i els 3 anys és una bona edat per "practicar" el pintar, escriure... Diria que també n'hi ha, de colors per pintar a la banyera, a d'altres botigues tipus Carrefour, Alcampo, Abacus... però no ho sé segur...

Et deixo l'enllaç del conte de l'imaginàrium:
http://www.imaginarium.es/productos/det ... ncia=48617

A l'Abacus també venen un "panell" de fusta que és tipus calendari: per posar quin dia és, quin temps fa... són per penjar a la paret i són molt xulos...

Aquí tens l'enllaç del panell-calendari, no sé quina botiga és aquesta web, però ja et dic que a l'Abacus el tenen:
http://www.espaciologopedico.com/tienda ... iculo=7400

També hi ha un joc de taula que jo he trobat xulíssim, és el "UNO MUU", és tipus UNO però per nens en edat preescolar i sembla molt divertit... i els 3 anys és una bona edat per iniciar-se en els jocs de taula, en aquesta web el pots veure (jo l'he vist a l'hipercor, Abacus, carrefour...):
http://www.juguetibici.com/index.php?bq=0&det=Mjc2&

Espero haver ajudat!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dc. nov. 17, 2010 9:54 am

I què tal un memory de la Hello Kitty o Princesas (o del que a ella li agradi), un puzzle, etc....és que jo tinc un nen i, encara que pugui semblar sexista, a casa el que hi ha és cotxes, motos, pistes, gormitis, ben-10, etc., és a dir, no tinc res de "nenes" i no perquè jo no vulgui comprar-li - perquè més d'una vegada quan hem entrat a una botiga de joguines li he portat a la zona "nenes" i li he dit si vol una nina i ell passa un munt...va directe als cotxes, motos, ninos dels gormiti, etc. i el que no faré és comprar per comprar, jo li compro el que sé que a ell li agrada i demana.
NURI
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

EntradaAutor: NURI » dc. nov. 17, 2010 10:09 am

Ai si noies aixo dels regals, buff es que tenen de tot.
suposu que es una mica com sigui la nena, a la nostre li encante jugar a jocs de taula, i clar si fos la meva un puzle, algo per pintura de dits, el memori, o tipus domino, es tampons vull dir espongetes amb formes, cuan va fer tres anys tampoc no sabiem que regalarli, i varem trubar que li agrada força un joc que son unes sorretes per fe coses, hi havia la granja i el castell.
ara si a la nena li agrada mes jugar a nines a cuines dos algu per l'estil una nina que plori o que li donguis menjar i fagi pipi etc...
al calendari aquet que diu lila esta molt be jo li regalem aquest anys per reis, vaig pensar en regalar-li cuan tenia tres anys pero la veia petita encara per poder entrendre aixo de les hores els dies les setmanes... a i dirta que le trubat en català.
Imatge
Imatge Notes:
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dc. nov. 17, 2010 1:40 pm

Nosaltres tenim un nen que ara té tres anys i mig i penso que és una bona edat els tres anys per regalar-los-hi els típics jocs de taula per jugar tots junts i ells s'ho passen molt bé, penso que abans dels tres anys no saben jugar a aquest tipus de jocs i a partir d'aquesta edat ja pots jugar a moltes coses amb ells. Per exemple al nostre nen li va agradar molt un joc de l'imaginarum que segur que coneixes és diu "Pickabola Piraña" està a l'apartat de jocs de taula de la web de l'imaginarium, (he intentat posar-te el link però no m'hen surto). Amb aquest joc ens hem passat moltes estones jugant els tres.
Una altra cosa que li agrada molt al meu nen són els puzzles, però això depèn ja de cada nen.
NURI
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

EntradaAutor: NURI » dc. nov. 17, 2010 2:29 pm

He estat mirant a l'imaginarium i tenen coses que estan molt be i son mes originals no ser diferent els grans magatzems, nosaltres aixi del pickaboles al tenim al tipoc els hipopotems pero amb vercio petit, de dos jugadors i esta molt be
Imatge
Imatge Notes:
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dc. nov. 17, 2010 7:29 pm

Noies, moltes gràcies. M'heu donat un munt d'idees. Potser el que més li pot agradar és el del baül amb disfresses del Toys are'us. Demà com que hi hem d'anar me`'l miraré, i si m'agrada doncs ja tenim el regal!
Molts gràcies de nou!
Imatge

Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 18, 2010 10:07 pm

Hola,
al final hem comprat el baül amb disfresses.
Us recomano, si podeu, anar a comprar els Reis ara i un matí entre setmana! no hi ha ningú! Nosaltres ja ho tenim tot! Poca cosa `perquè no cal passar-se però ens estalviarem les aglomeracions, cues, etc.

Moltes gràcies de nou!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::