Cadireta cotxe grup 2,3 Romer o Cybex?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Cadireta cotxe grup 2,3 Romer o Cybex?

EntradaAutor: annia » dc. nov. 17, 2010 2:44 pm

Hola,

He de comprar una cadireta pel cotxe del grup 2,3. Fins ara la meva nena va amb una Romer grup 1, i ens ha anat molt be.
La idea era comprar de nou una Romer, però he sentit parlar molt be de la Cybex (pel que sembla és més cómoda pels nens, sobretot si es volen dormir, ja que és més reclinable que la Romer i a més el capçal (on va el cap), es també reclinable.

Em podrieu aconsellar?

Gràcies
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadireta cotxe grup 2,3 Romer o Cybex?

EntradaAutor: petitindis » dc. nov. 17, 2010 5:26 pm

Jo t'aconsello que et miris l'estudi que fa el RACC sobre les cadiretes que hi ha al mercat, està penjat a la seva web (www.racc.es), està molt bé perquè et diu els pros i contres d'una sèrie de cadiretes que hi ha al mercat tant en resistència, comoditat, etc. i en fa una valoració.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. nov. 17, 2010 5:29 pm

jo tambe consulto la web del racc que t'han recomanat. Aixi vaig triar la primera cadireta i va ser una Romer
MaCeNe
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » dc. nov. 17, 2010 8:12 pm

Nosaltres tenim la cybex i estem molt contents. L'any que la vam comprar tenia la màxima puntuació. Sincerament, es reclina poc; no és com una grup I i el lo del cap no és que ho puguis reclinar sino que en cas d'impacte quan l'infant s'impulsa per envant a l'hora de tornar enrera només fa mig camí; no sé com explicar-ho.
la Romer no la conec; nosaltres tenim la cybex a un cotxe i a l'altre la transformer de concord i totes dues molt bé; fórem les que tengueren millor puntuació ;)
juliaipau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: juliaipau » dc. nov. 17, 2010 8:49 pm

Ei!!!

Doncs jo ahir vaig rebre a casa la cadireta del Cybex. ho vaig demanar amb els punts de La Caixa i ho vaig aprofitar perquè tothom m'ha parlat bé d'aquesta cadira.
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dj. nov. 18, 2010 11:10 am

juliaipau ha escrit:Ei!!!

Doncs jo ahir vaig rebre a casa la cadireta del Cybex. ho vaig demanar amb els punts de La Caixa i ho vaig aprofitar perquè tothom m'ha parlat bé d'aquesta cadira.

La meva cunyada la vol demanar, ja us dic que jo n'estic encantada però... aquesta de la Caixa ve amb isofix o sense? :-:)
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:21 pm

petitindis ha escrit:Jo t'aconsello que et miris l'estudi que fa el RACC sobre les cadiretes que hi ha al mercat, està penjat a la seva web (http://www.racc.es), està molt bé perquè et diu els pros i contres d'una sèrie de cadiretes que hi ha al mercat tant en resistència, comoditat, etc. i en fa una valoració.

Gràcies petitindis
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:22 pm

pucpuc ha escrit:jo tambe consulto la web del racc que t'han recomanat. Aixi vaig triar la primera cadireta i va ser una Romer

Doncs sí, la Romer és molt bona cadireta, sobretot les del grup 1, però per un grup 2, em dona la sensació que la Cybex i altres marques han evolucionat més...
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:29 pm

MaCeNe ha escrit:Nosaltres tenim la cybex i estem molt contents. L'any que la vam comprar tenia la màxima puntuació. Sincerament, es reclina poc; no és com una grup I i el lo del cap no és que ho puguis reclinar sino que en cas d'impacte quan l'infant s'impulsa per envant a l'hora de tornar enrera només fa mig camí; no sé com explicar-ho.
la Romer no la conec; nosaltres tenim la cybex a un cotxe i a l'altre la transformer de concord i totes dues molt bé; fórem les que tengueren millor puntuació ;)

Ey Macene, ja he vist que la Cybex, la Concord i la Romer són les que valoren més positivament.
De fet estava entre la Romer i la cybex, però ahir mirant per internet, em va agradar també la Concord...i ara veig que tú precisament tens la Cybex i la concord transformer >.-<:

La cybex que tens tú és la cybex solution???, Si us plau, em podries dir per on es reclina el seient, tant de la cybex com de la Concord?. M'ha semblat que la concord sí es reclina el seient, en canvi la cybex, més que reclinar-se, el que fa és que el "resplado" es reclina però per que s'ajusti al seient...?

Aix, tu que tens les 2, estás més contenta d'una que de l'altra?. M'interessa que sigui cómode i es pugui reclinar una mica per dormir, ja que fem viatges llargs. I una altra cosa, saps si la concord pesa més que la cybex?Aix perdona tantes preguntes, però estic indecisa..
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:29 pm

juliaipau ha escrit:Ei!!!

:ok:
annia

EntradaAutor: annia » dj. nov. 18, 2010 1:32 pm

AH!!!, un altre tema important és el de tenir 2 cadiretes o no, quan tens 2 cotxes??

Nosaltres ara en tenim 2 del grp 1, una per cada cotxe, ja que el meu home deixa la nena a la guarderia pel matí amb el seu cotxe, i jo la vaig a recollir a la tarda amb el meu cotxe...i es clar...com ho fariem nomès amb una cadireta...
I en qunt canviem al grup 2-3, passarà el mateix, així que ens haurem de plantejar comprar dos cadiretes...ufff, quin gasto eh...
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dj. nov. 18, 2010 8:53 pm

La cybex tenc aquesta http://cybex-online.com/site/es/carseats/solutionx-fix.html La solution x-fix; a aquesta adreça que t'he posat es veu ve el reclinat però ja et dic que no reclina massa però tingués en compte que a partir del grup II no és recomanable que es reclinin encara que no em demanis el per què ja que no ho recordo. :-:) Mira't la web perquè no te sé explicar pas el que demanes i crec que a la web s'entén però no sé si és que està clar o perquè jo la tenc ;)
La concord és aquesta. http://www.concord.de/es/#/productos/dr ... /coleccion
Personalment, si el que necessites és viatjar molt jo et recomano la concord ja que sembla que l'infant va més protegit lateralment; ambdues són segures (les més segures del mercat) però aquesta és la sensació que em dona. També em demanes per pes, si has de triar la més lleugera i bona de manejar, hauràs de triar la cybex.

La inclinació del concord és pitjant un botó perquè amb un pistó d'aire i si tens l'infant assegut és bo de fer, en canvi la cybex es reclina manual semblant a una grup I i amb l'infant assegut és més incòmode.
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dj. nov. 18, 2010 8:59 pm

annia ha escrit:AH!!!, un altre tema important és el de tenir 2 cadiretes o no, quan tens 2 cotxes??

Nosaltres ara en tenim 2 del grp 1, una per cada cotxe, ja que el meu home deixa la nena a la guarderia pel matí amb el seu cotxe, i jo la vaig a recollir a la tarda amb el meu cotxe...i es clar...com ho fariem nomès amb una cadireta...
I en qunt canviem al grup 2-3, passarà el mateix, així que ens haurem de plantejar comprar dos cadiretes...ufff, quin gasto eh...

Imagina't nosaltres jeje Quan va néixer la petita, la gran encara anava dins el grup 0-I (ultimax de concord) i en teníem 2 una a cada cotxe (al cotxe del papà una més econòmica ja que eren trajectes molt curtets) i com el prima no ens agrada gaire com a cadira de cotxe vam haver de comprar una altra grup I (també la últimax) i ara ens trobem que tenim als 2 cotxes les ultimax per la peque i les dues grup II-III per la gran. Ens hem juntat amb 5 cadiretes, sort que una li hem passat a ma mare i així només ha fet falta comprar-ne 1. Ara quan la Neus passi a la grup II-III no sé què farem, si comprarem 2 cadires més (que seria el més addient) o passar les dues cadires al meu cotxe i fer "filigranes" ?-)
Esper que quedi molt per això
annia

EntradaAutor: annia » dv. nov. 19, 2010 9:18 am

MaCeNe ha escrit:La cybex tenc aquesta http://cybex-online.com/site/es/carseats/solutionx-fix.html La solution x-fix; a aquesta adreça que t'he posat es veu ve el reclinat però ja et dic que no reclina massa però tingués en compte que a partir del grup II no és recomanable que es reclinin encara que no em demanis el per què ja que no ho recordo. :-:) Mira't la web perquè no te sé explicar pas el que demanes i crec que a la web s'entén però no sé si és que està clar o perquè jo la tenc ;)
La concord és aquesta. http://www.concord.de/es/#/productos/dr ... /coleccion
Personalment, si el que necessites és viatjar molt jo et recomano la concord ja que sembla que l'infant va més protegit lateralment; ambdues són segures (les més segures del mercat) però aquesta és la sensació que em dona. També em demanes per pes, si has de triar la més lleugera i bona de manejar, hauràs de triar la cybex.

La inclinació del concord és pitjant un botó perquè amb un pistó d'aire i si tens l'infant assegut és bo de fer, en canvi la cybex es reclina manual semblant a una grup I i amb l'infant assegut és més incòmode.

Moltes gràcies guapa per detallar tant. Penso que són les 2 millors marques que hi ha al mercat per un grup 2-3. Potser em decanto per la cybex, pel fet de que és més lleugera...tot i que si decidim comprar-ne 2, potser faci una de cada...

Ah, la "palanqueta" o "boto" de la cybex per reclinar, està sota el seient?
annia l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 19, 2010 9:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
annia

EntradaAutor: annia » dv. nov. 19, 2010 9:19 am

MaCeNe ha escrit:
annia ha escrit:AH!!!, un altre tema important és el de tenir 2 cadiretes o no, quan tens 2 cotxes??

Imagina't nosaltres jeje Quan va néixer la petita, la gran encara anava dins el grup 0-I (ultimax de concord) i en teníem 2 una a cada cotxe (al cotxe del papà una més econòmica ja que eren trajectes molt curtets) i com el prima no ens agrada gaire com a cadira de cotxe vam haver de comprar una altra grup I (també la últimax) i ara ens trobem que tenim als 2 cotxes les ultimax per la peque i les dues grup II-III per la gran. Ens hem juntat amb 5 cadiretes, sort que una li hem passat a ma mare i així només ha fet falta comprar-ne 1. Ara quan la Neus passi a la grup II-III no sé què farem, si comprarem 2 cadires més (que seria el més addient) o passar les dues cadires al meu cotxe i fer "filigranes" ?-)

Ostres, esque les heu tingut molt seguides, eh... :ok:
MaCeNe

EntradaAutor: MaCeNe » dv. nov. 19, 2010 11:14 am

annia ha escrit:
MaCeNe ha escrit:

Ostres, esque les heu tingut molt seguides, eh... :ok:

Doncs com les teves jeje a la gran li faltaven 6 dies per fer els 26 mesos :ok: Es que així com ho he explicat sembla que era més bebé ?-) però anava a la grup 0-I a mode I i quan la petita tenia uns 7 mesos vam passar a la gran a la grup II

Sí, la palanqueta és sota el seient, a mi més una mica incòmode amb la nina asseguda però el que faig és reclinar-la abans de seure-la i ja està :ok:
annia

EntradaAutor: annia » dl. nov. 22, 2010 10:00 pm

Macene, doncs sí, em pensava que la petita era més bebé...però veig que es porten més o menys com els meus... :ok:

Vaig veure la cybex al corte ingles (que per cert la noia que em va atendre no tenia ni idea, savia menys que jo, jeje). Vaig veure la palanqueta de reclinar, tot i que semblava més aviat que en moure la palanqueta, es movia l'isofix ?-)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::