treure els bolquers

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

treure els bolquers

EntradaAutor: ada_bcn » dv. gen. 21, 2011 1:00 pm

el meu fill (acab de fer 3 anys) va sense bolquers ja fa uns 8 mesos o així, de nit també sense bolquers seguint les recomenacions de la pediatra i la psicóloga... en principi no té problems per controla esfínters (bé, de dia) però no vol fer caca la gibrelleta ni al water. ¿algú li passa el mateix?
littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: treure els bolquers

EntradaAutor: littleif » dv. gen. 21, 2011 6:24 pm

Però és ara que no vol fer caca o no ha volgut mai?
Imatge

Imatge
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dv. gen. 21, 2011 6:43 pm

no mai, mai... els bolquers de nit li vaig treure fa uns mesos pq s'aguantava tot el dia fins que li posava el bolquer per anar a dormir. em van dir que a la que fes la primera ja estaria, però no, n'ha fet alguna a la gibrelleta pq aquell dia li ha donat per aquí, però en general no vol i té moltes rabietes.
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dv. gen. 21, 2011 10:30 pm

Però ell vol portar bolquer? O el problema és que no vol bolquer ni fer caca ni pipi a la gibrelleta?
Neus
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. gen. 21, 2011 11:01 pm

La meva filla fa el mateix: conté la caca. I n'ha fet i en fa a tot arreu, però no hi ha manera que la vulgui fer. Ella fa uns 5 mesos que no porta bolquer, per la nit encara si, però aviat ja el treurem també perquè sempre es lleva seca.
La solució: asseure-la cada dia una estona a la gibrelleta perquè en fagi. Hi ha dies que en fa, i n'hi ha que no, pero cada dia ens hem de barallar per això. Jo tinc l'esperança de que quan agafi el ritme ja ho demanarà ella soleta, tard o d'hora. Aquesta setmana sembla que hem anat una mica millor, com a mínim no ens hem hagut de barallar tant.
Paciència, no t'agobiis (sobretot!) i molta fibra!!
littleif
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » ds. gen. 22, 2011 7:19 am

Sé que hi ha nens que li costa fer caca, segons diuen es com si perdessin "una part d'ells" ... Jo el que faria seria demanar consell a la pediatra o a la psicòloga i després, en base al que tu vegis, anar fent.
Però no pateixis, que no es coneix cap nen gran que demani un bolquer per fer caca. Dona-li temps i tu tingues molta paciència.
Ànims!
Imatge

Imatge
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » ds. gen. 22, 2011 9:08 am

només demana bolquers per fer la caca, le pipi no ha sigut mai un problema la veritat. des de que va sense bolquers no s eli ha "escapat" cap caca, simplement si no porta bolquers no en fa, i tant la pediatra com la psicóloga diuen que no li posi que ja n'acabarà fent ¿quan? ¿quants dies ha d'estar sense cagar per decidir que no la pensa fer? la pediatra em va dir si passen dies i veus que no en fa li poses els bolquers (i això faig). n'ha fet alguna a la gibrelleta, demanat-ho ell. no té estrenyiment, no és això, abans de treure-li els bolquers feia caca mínim 3 cops al día, ara si no li poses bolquers doncs no en fa i ja està (l'he deixat màxim 3 dies que a mi ja em sembla prou) i quan li poses els bolquers automáticament va a fer caca i tant tranquil.
he llegit que passa, que és habitual ¿però 8 mnesos?
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. gen. 25, 2011 10:37 am

resulta qeu avui parlo amb la seva profe sobre le tema pq ahir s eli va escapar a l'escola i vaig pensar "mira que ve". i el diu que a l'ecola fa caca al water ell sol ja fa un parell de mesos ¿? quan li preugnto em diu que no en fa i després a casa té unes rabietes totals pq li posi bolquers... estaba allà al costat mentres m'ho explicava la prfe fent-se el longui, ara ja sap que ho sé... a veure què fa.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::