crema hidratant pel fred
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
crema hidratant pel fred
Hola a totes,
Des de que fa tant de fred al meu nen se li reseca tant la cara que inclús li surt mal. El pediatre em va dir que li poses una crema hidratant en concret però no en fa prou, té la pell molt delicada i tot i que li poso dos o tres cops al dia no ens en sortim. Algú de vosaltres em pot aconsellar alguna que li pugui anar bé.
Gràcies
Des de que fa tant de fred al meu nen se li reseca tant la cara que inclús li surt mal. El pediatre em va dir que li poses una crema hidratant en concret però no en fa prou, té la pell molt delicada i tot i que li poso dos o tres cops al dia no ens en sortim. Algú de vosaltres em pot aconsellar alguna que li pugui anar bé.
Gràcies
Re: crema hidratant pel fred
Hola!
Al meu nen li passa el mateix, però més per la zona de boca a causa de les babetes i que sempre s'està passant la mà per torcar-se-les. A la farmàcia em van donar una crema de l'Avenne ( crec que s'escriu així i ara no recordo el nom exacte) que és cicatrizant i li va molt bé, als dos dies de posar-li ja es nota molt la milloraria i algun cop fins i tot li ha marxat tot l'excema. Segur que si ho preguntes segur que saben quia és.
Espero haver-te ajudat!
Al meu nen li passa el mateix, però més per la zona de boca a causa de les babetes i que sempre s'està passant la mà per torcar-se-les. A la farmàcia em van donar una crema de l'Avenne ( crec que s'escriu així i ara no recordo el nom exacte) que és cicatrizant i li va molt bé, als dos dies de posar-li ja es nota molt la milloraria i algun cop fins i tot li ha marxat tot l'excema. Segur que si ho preguntes segur que saben quia és.
Espero haver-te ajudat!
Jo et recomanaria la crema Toleriane-Riche de la Roche Posay o Tolederm de laboratoris Uriage. Les venen a les farmàcies. Són hidratants amb aigua termal específiques per pells molts sensibles o delicades. No li faran mal i el protegiran de les irritacions calmant-li la pell.
el meu peque està igual!
jo li poso el d'aloe vera i saps què va molt bé? saps la lutsine del culet? mano de santo!
jo li poso el d'aloe vera i saps què va molt bé? saps la lutsine del culet? mano de santo!

- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Moltes gràcies a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |