CADIRA DEL COTXE

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
JOMAX
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

CADIRA DEL COTXE

EntradaAutor: JOMAX » dg. feb. 20, 2011 8:10 pm

Molt bones,
La Joana ja té més de 3 anys i ara li volem canviar la cadira del cotxe, agafar una del grup II-III.
Em estat mirant i ens han recomentat la Rommer Kid plus (200 euros sense isofix), la Maxi Cosi (185 sense Isofix) o la jane Montecarlo que val 125 amb Isofix. La de la botiga ens ha venut molt bé la de jané, algú em pot recomenar?
gràcies
Imatge

Imatge
irma
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: CADIRA DEL COTXE

EntradaAutor: irma » dl. feb. 21, 2011 1:35 pm

Hola Conxi!
A mi també m'interessa el tema, la meva nena fa 3 anys d'aquí a poc i li volem canviar la cadireta.
Jo vull saber si n'hi ha alguna que el seient es reclini enrere per si vol dormir una miqueta, tinc entès que les del grup 2 i 3 es reclinen poc o gens.
A veure que ens diuen....
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » dl. feb. 21, 2011 1:56 pm

Noies jo n'agafaré una del carrefour per l'Èric ara que tindrem un altre cotxe. Estan molt bé de preu, us en passo l'enllaç.
Si passeu amb les fletxetes veureu que n'hi ha de diferents grups i models. mireu els preus al carrefour ja que no sé si els posen aqui però una de grup I, II i III de 9 a 36 kg. de 69 euros passa a 59 i val molt la pena!
Ja em direu que tal.

http://www.hacersegrande.carrefour.es/c ... avel-fix-1
JOMAX
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dl. feb. 21, 2011 2:28 pm

Hola noies!!!
M'han dit que les d'aquest grup quasi no es poden reclinar pel tema de seguretat.
A mi la de JANE m'agrada bastant ja que el que protegeix el cap es poc obrir o tancar, i d'aquesta manera no els "agobia" tant!!!
La del carrefour està força be, passaré a mirar-me-les
Conxi
Imatge

Imatge
COMPAQ
Entrades: 59
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 7:05 am

EntradaAutor: COMPAQ » dj. març 03, 2011 7:16 pm

ep bona nit
us deixeu les mes inportants les lift cuore de concord es una dos tres amb posicions i aquesta marca aguanyat el test del 2010 i son bastan millor que les indy
i les izi up de besafe tambe tenen posicions i es de un fabricant que fa unas cadiretes de cotxe molt bones
i mol comodes per el nens
i en comprar una cadireta a una gran distribucio uff,moltes vegades la calitat de la cadireta molts cops esta per demostar
adeu
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dc. març 23, 2011 7:19 am

Jo no compraria una cadira d'aquestes barates que venen als centres comercials tipus Carrefour, Eroski, etc. Encara que siguin de marca (Jané, Play, etc), aquestes marques acostumen a tenir la gama mitja-alta que venen a les tendes de puericultura i la gama barata pels centres comercials, i hi ha molta diferència entre elles, tant en qualitat de materials com en seguretat.

Us recomano que mireu l'informe de seguretat de sistemes de retenció infantil que fan en comú varis clubs de conductors d'Europa, el podeu trobar a les webs del RACC o el RACE, el fan cada any i analitzen diverses cadiretes. Veureu que a les proves els resultats de seguretat varien molt d'una a l'altra, i n'hi ha de molt segures i de bastant dolentes.

Us poso els links als informes del 2009 i 2010:
http://w3.racc.es/index.php?mod=fundaci ... 31&id=2754
http://w3.racc.es/index.php?mod=fundaci ... 31&id=2755

La cadira del grup II-III es fa servir molts anys, és millor gastar una mica més i comprar una realment bona, en pot dependre la vida dels nostres fills.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dt. maig 03, 2011 11:36 pm

Hola

A mi m'agrada molt la cybex solution, i també la romer kidfix, pero em sembla que no reclinen...llàstima perque són les que més m'agraden, però m'interessa que reclinin.
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dc. maig 04, 2011 1:27 pm

Per cert, he mirat la que dieu de Jané, la Indy, i està molt be. A més diuen que està en oferta al carrefour, eroski, etc...costa uns 95 euros, i te isofix. Tot i que aquí parleu de que aquestes cadiretes de supermercat no són gaire recomanables, penso que és una bona opció per a un segón cotxe (el que utilitzes menys o per trajectes curts).

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::