ACTIVITATS A CASA NENA 3 ANYS

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
esquimal
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

ACTIVITATS A CASA NENA 3 ANYS

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 9:15 am

Hola noies,

Doncs resulta que la meva nebodeta a l'abril farà tres anys, i d'aquí pocs dies la seva mare es reicorpora a la feina després de la segona baixa per maternitat. El cas és que al matí no sortiran tant al parc amb la iaia com abans pq també hi haurà els bessons i és un xou amb el cotxet que no cap a l'ascensor i tot plegat, total que estem buscant cosetes per fer a casa. A ella li agrada fer torres amb peces d'aquestes grans que s'encaixen unes amb les altres, però pensavem buscar altres coses perquè varii una miqueta i ja de cara a l'escola.
N'hi ha moltes que teniu bones idees, ja he xafardejat algun blog. Voldriem algo que no representi tant comprar joguines sinó fer coses més manuals, pintures, plastilina, apendre formes... No sé si m'explico. Algo més creatiu no em refereixo a que ella fagi obres d'art sinó a preparar-li activitats que la motivin.

Gràcies per l'ajut!

Edito: aquesta setmana anirem a l'Abacus a veure si veiem coses i idees.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: ACTIVITATS A CASA NENA 3 ANYS

EntradaAutor: núvol » dt. feb. 22, 2011 9:30 am

Mireu aquesta web, potser trobaràs alguna cosa interessant que us pugui servir:

http://www.sortirambnens.com/per-fer-a- ... ntils.html
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 9:44 am

Gràcies núvol, aquesta pàgina està mooooolt bé, no la coneixia. :ok:
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dt. feb. 22, 2011 11:53 am

Hola!
i què et semblaria que col.laborés amb el dinar? no en plan negrero, eh? :-D però un dia que ajudi a xafar les patates bullides, un altre pot pelar 4 pèsols, o posar les forquilles a taula, etc així també després menjarà amb més interès veient la seva feina!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 1:02 pm

Lisa_Cat, també em sembla una gran idea, merci per l'ajut! :ok:
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. feb. 22, 2011 1:06 pm

Lisa_Cat ha escrit:Hola!
i què et semblaria que col.laborés amb el dinar? no en plan negrero, eh? :-D però un dia que ajudi a xafar les patates bullides, un altre pot pelar 4 pèsols, o posar les forquilles a taula, etc així també després menjarà amb més interès veient la seva feina!

Als meus això de pelar pèsols o faves ELS ENCANTA!! Col.laborar amb el menjar (fer sucs, preparar unes torrades per berenar, etc.) és molt divertit amb els petits, els meus tenen davantal des de fa molt de temps :ok: :ok:
Imatge

Imatge
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dt. feb. 22, 2011 1:34 pm

al meu fill també li agrada molt això de la cuina (xafar les patates, posar formatge ratllat, fer pa o pizza, panellets, remenar les caçoles...) també "ajudar" a rentar els plats li agrada molt, li poso una cadira al meu costat... però clar, de vegades el merder és impresionant.
té 3 anys acabats de fer i les manualitats de la web que heu posat pel meu són una mica massa... li agrada fer coses amb farina (farina seca o de vegades amb aigua per fer pastetes) però el merder és impresionant sempre, tot i que després li encanti escombrar-ho (ho dic més uqe res pq una avia amb dos nens més potser és massa posar-se a fer pastetes), fem coses més senzilles: enganxar papers amb cola, pintar una mica amb pinzell o amb la ma, fer volteretes, ballar, llegir contes, pastilina, disfressar-nos... hi ha coses amb les que es pot entretenir més i d'altres de les que es cansa enseguida
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. feb. 22, 2011 1:37 pm

ah! i el que li agrada molt és preparar-me dinars a la seva cuineta de joguina
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 1:40 pm

Merci ada, li comentaré tot això :ok:
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. feb. 22, 2011 2:04 pm

nosaltres dissabte vam anar a la llibreria allots, que està al carrer consell de cent amb granados, i vam comprar un llibre que es diu "cosas de niñas" i hi ha un munt de manualitats en plan femení.
És superxulo el llibre, i ja em fet una bareta màgica, i tot amb material ben baratet, canyetes, cinta de regal, cartolines, purpurina i cel·lo.
a veure si poso les fotos!

I lo de cuinar a la Marta li encanta també!
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 2:11 pm

Ostres Marta mum, jo hi vaig anar divendres a la llibreria al·lots!!!! M'apunto el llibre. :ok:
Neus2010
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dt. feb. 22, 2011 2:13 pm

Una activitat que els agrada Molt es comprar sobres i targetons i pintar-los i decorar-los amb gumets per felicitar els aniversaris. Tant es pot donar en ma com enviar per correu. El tema d'enviar coses per correu i rebre-les després els fa molta gracia i es força baratet.
A mes a mes si fan això tothom els dona les GRACIES i els hi reconeix la feina. I també es bo per ells!
Neus
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 22, 2011 2:19 pm

Una cosa que he descobert que li agrada molt a la meva filla és cantar i ballar. Posem música (jo vaig convinant cançons infantils amb adultes) i ens inventem coreografies senzilles. No vegis lo bé que ens ho passem cada tarda!!.

I deixar-la participar a les feines de casa com cuinar també és un gran recurs i una bona activitat. A mi m'ajuda a cuinar, passar l'aspirador, estendre i plegar roba,...
esquimal
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dt. feb. 22, 2011 2:21 pm

Moltes gràcies noies, la veritat és que m'heu donat moltíssimes opcions. Merci super-mamis :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. feb. 22, 2011 3:36 pm

ara no pq fa fred, però més endavant al meu fill l'any passat li encantava jugfar amb aigua fora la terrasseta, amb una palangana (bombolles de sabó, regadora, etc...)
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Iris » dc. feb. 23, 2011 9:43 am

Equimal,

Tot el que t'han dit les mares és el que li agrada fer a la meva nena: ballar, jugar amb plastilina, pintar, enganxar gomets, jugar a nines (mentres jo li dono el bibi a la petita ella li dona a la nina), col·laborar en la cuina i "escombrar". No sé que afegir però crec que amb tot això la nena pot estar ben distreta.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::