S.O.S LA MEVA FILLA NO PARA DE DIR "TONTO/A" A TOTHOM
S.O.S LA MEVA FILLA NO PARA DE DIR "TONTO/A" A TOTHOM
Estic desesperada...la meva filla té 3 anys i cuatre mesos i desde fa una temporada no para de dir.li a tothom tonto i tonta... li he fet de tot renyarla , castigarla, explicarli calmadament que això és molt lleig, ignorla ... però es que no hi ha forma... . A l'escola no ho diu, de fet a l'escola és porta molt bé en general, però a casa és un trasto, i cuan sortim al carrer ja ni hem parle'm, no se alguna de vosaltres ha passat pel algo semblant, es que hem trobo perduda?
Moltes gràcies!!!!
Moltes gràcies!!!!
Re: S.O.S LA MEVA FILLA NO PARA DE DIR "TONTO/A" A TOTHOM
Una manera molt bona de fer-li veure que sempre ha de portar-se bé és amb els dibuixos de la televisió... Si li agraden, per exemple, les princeses q tant de moda estan, fer-li veure que una princesa sempre parla bé, cuida les seves formes.. etc. etc.! Jo tinc un nen de 6 mesos i encara no ho fa, però la meva neboda és així, a l'escola és un àngel i a casa té una llengua... funciona fer-li veure que la yasmin no diu ni caca, ni tontu ni resss!!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Hola macri.lg
Doncs això no se m'havia ocurrit!!! i tant que ho probaré a veure si funciona!!! moltes gracies
Doncs això no se m'havia ocurrit!!! i tant que ho probaré a veure si funciona!!! moltes gracies
Jajjaja ja m'explicaràs què tal ha anat!!!!
arlet76 ha escrit:Estic desesperada...la meva filla té 3 anys i cuatre mesos i desde fa una temporada no para de dir.li a tothom tonto i tonta... !!!
Son molt llestes !!! Saben perfectament on poden i a on no poden !!!!
La meva filla també utilitza normalment la paraula tonto, l'altre dia vaig assentarme amb ella i li vaig preguntar, que era per ella un tonto. I segons les seves paraules, es un "dolent".
El que et comenten es una bona opció, en el nostre cas utilitzem el seu model a seguir, "La Dora", però com si no parlessim amb ella. Li comento al seu pare com si parlessim de anar a fer la compra i sense dirigirnos a ella : -La Dora mai no diu tonto ... oi ?...
Hola noies,
ho he provat amb el Caillou que li encanta , i sembla que ho enten, al carrer encara no hem notat massa canvi pero tindrem pacieeeeeeencia...
Gracies !!!!
ho he provat amb el Caillou que li encanta , i sembla que ho enten, al carrer encara no hem notat massa canvi pero tindrem pacieeeeeeencia...
Gracies !!!!
Paciència guapaa!!! Deixarà de dir-ho!!! jajajaja
Hola! Com que ja la deus haver avisat i renyat ho deu fer perquè sap que així crida la teva atenció. Quan ho faci ignora-la totalment (encara que la gent es quedi parada de que no facis res), uns dies sense fer-li ni cas i ho deixarà de fer. En canvi, quan faci alguna cosa bé fes-li moltes festes per a que s'adoni que tb es pot cridar l'atenció en positiu...és que sovint donem més importància a allò que fan malament (no dic que sigui el teu cas, dic en general) i per això volen destacar portant-se una mica malement. Ja veuras que quan vegi que el que fa no t'amoïna per res ho deixarà de fer de seguida. SORT!
Mama del 2008, 2011 i 2015
hola Dana81, de fet aixó que hem comentes ho he estat fent ultimament i la veritat és que ha millorat bastant, si que es veritat que a vegades donem més importancia a alló que fan malament que al que fan bé.
Moltes gracies
Moltes gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |