Algú dóna al seu nen hidroferol?
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Algú dóna al seu nen hidroferol?
Hola noies,
SOS- 0Al meu fill que té 3 anys li han receptat hidroferol ja que creix molt ràpid i sempre es queixa de mal a les cames. Li he de donar deu gotes cada dia durant un mes i he mirat el prospecte i diu de 1 a 4 gotes per nens. La meva pregunta és algú li dóna als seus fills i quanta quantitat?
Gràcies
SOS- 0Al meu fill que té 3 anys li han receptat hidroferol ja que creix molt ràpid i sempre es queixa de mal a les cames. Li he de donar deu gotes cada dia durant un mes i he mirat el prospecte i diu de 1 a 4 gotes per nens. La meva pregunta és algú li dóna als seus fills i quanta quantitat?
Gràcies
Re: Algú dóna al seu nen hidroferol?
Jo li dono alfacalcidol que també és un derivat de la vit D. Li dono 6 gotes cada dia. El teu medicament també ha d'anar guardat en nevera? Què vols saber exactament? Potser et puc ajudar.
- petitindis

doncs no posa res de la nevera al prospecte, el que volia saber és si la dosi de deu gotes diàries per un nen de 3 anys és molt ja que el prospecte posa entre 1 i 4 i el pediatre em va dir 10.
Ui, així no en tinc ni idea. Només dir-te que el meu nen pesa 8 kilos i li dono 6 gotes però no sé si la proporció pot ser la mateixa o no.
- petitindis

Gràcies per tot
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |