Regal a nen de 5 anys
Regal a nen de 5 anys
Què se li pot regalar a un nen pel seu 5è aniversari que no sigui joguines? Em podeu donar idees, si us plau.
Merci.
Merci.
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
Re: Regal a nen de 5 anys
Hola! i un val dibuixat per tú per anar a algun lloc que li agradi, no sé, si al nen li agrada la muntanya dons un dia d'excursió a tal lloc, o a l'aquarium de barcelona, o a la platja amb un super mega gelat per berenar...
A veure quines idees et donen!
A veure quines idees et donen!
A nosaltres la nena ens fa 5 anys el 23 d'abril i a part de regalar-li la rosa i el llibre, com cada any, li portem una entrada per anar al Cosmocaixa i una altre per a L'Aquarium + Zoo.
com t'han dit les altres, entrades per anar a algun lloc (zoo, aquarium, cinema,...) una camiseta del barça...
a la meva nevoda li agrada molt remenar a la cuina, i li vam comprar un llibre de cuina per nens i motllos per madalenes i pastissos, i un davantal. Li va encantar!
a la meva nevoda li agrada molt remenar a la cuina, i li vam comprar un llibre de cuina per nens i motllos per madalenes i pastissos, i un davantal. Li va encantar!
Contes apropiats a l'edat tenint en compte que comencen a llegir, una tovallola i/o un banyador amb el seu personatge preferit aprofitant que anem de cara a l'estiu, alguna cosa de roba o sabates,...
Al meu fill li agrada molt escoltar música i pel seu 5è aniversari li vam regalar un MP3. Està encantadíssim amb ell! El fa servir sobretot quan anem amb el cotxe. Abans s'avorria com una ostra i només preguntava que quan arribaríem. Ara fins i tot se li fan curts els trajectes! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |