xampú sense esbandir

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

xampú sense esbandir

EntradaAutor: ada_bcn » ds. abr. 30, 2011 8:27 am

hi ha algún xampú de nens d'aquest que no s'ha d'esbandir? o encara que no sigui de nens que per internet només en trobo per gats...
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: xampú sense esbandir

EntradaAutor: soclamarga » ds. abr. 30, 2011 9:21 am

Jo fa molts anys vaig comprar (per anar de colònies...) un xampú que no necessitava aigua... En realitat era com un esprai tipo laca que després t'havies de "fregar el cap" diria, i pentinant marxava. Bé, no recordo exactament com anava, però no necessitava aigua. Ah, i no era específic per nens. Home, si és per algo puntual, pot anar bé, però per utilitzar habitualment no. No recordo ni la marca ni res, però suposo que a botigues on venguin xampús etc si preguntes per "xampú en sec" et sabran dir si existeix o no ara. No sé si et referies a això...
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » ds. abr. 30, 2011 10:33 am

Jo algun cop n'he fet servir un de la marca Klorane per emergències. És d'avena i posa que és extrasuave, però no sé si el faria servir en nens.. de fet no fa miracles, funciona com t'ha dit la sociamarga, és un spray que te'l poses i després pentines. Visualment el cabell queda net durant unes hores, però el tacte segueix sent el de brut, no sé si m'explico!
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » ds. abr. 30, 2011 1:52 pm

oh! vaja... si esperava una cosa miraculosa... ja veig que no, això és una pasterada (ja la fem amb el xampú normal la pasterada...)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::