xampú sense esbandir
xampú sense esbandir
hi ha algún xampú de nens d'aquest que no s'ha d'esbandir? o encara que no sigui de nens que per internet només en trobo per gats...
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Re: xampú sense esbandir
Jo fa molts anys vaig comprar (per anar de colònies...) un xampú que no necessitava aigua... En realitat era com un esprai tipo laca que després t'havies de "fregar el cap" diria, i pentinant marxava. Bé, no recordo exactament com anava, però no necessitava aigua. Ah, i no era específic per nens. Home, si és per algo puntual, pot anar bé, però per utilitzar habitualment no. No recordo ni la marca ni res, però suposo que a botigues on venguin xampús etc si preguntes per "xampú en sec" et sabran dir si existeix o no ara. No sé si et referies a això...
Jo algun cop n'he fet servir un de la marca Klorane per emergències. És d'avena i posa que és extrasuave, però no sé si el faria servir en nens.. de fet no fa miracles, funciona com t'ha dit la sociamarga, és un spray que te'l poses i després pentines. Visualment el cabell queda net durant unes hores, però el tacte segueix sent el de brut, no sé si m'explico!
oh! vaja... si esperava una cosa miraculosa... ja veig que no, això és una pasterada (ja la fem amb el xampú normal la pasterada...)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |