cadireta cotxe concord transformer
cadireta cotxe concord transformer
Qué tal és aquesta cadireta?, alguna la te?, és de les més caretes i una de les millor puntuades.
Jo la vaig anar a veure fa un temps, i la vaig veure molt psicodelica de disseny...no se no era gaire maca...però vaja, si ha de ser segura i cómode...
Noies, esque jo no se, però sempre que vaig a les botigues, no em saben aconsellar, per no saber, no em savien dir ni com es reclinaven certs models, o com es reclinava el capçal de la cybex solution...
Uf, com poden vendre cadires i no tenir ni idea!!...em va passar al corte inglés i a la botiga drim.
ojo, no generalitzo, eh...se que alguna de vosaltres te o treballa en botiga i segur en sabeu molt...em deurien tocar les incompetents de torn...
Jo la vaig anar a veure fa un temps, i la vaig veure molt psicodelica de disseny...no se no era gaire maca...però vaja, si ha de ser segura i cómode...
Noies, esque jo no se, però sempre que vaig a les botigues, no em saben aconsellar, per no saber, no em savien dir ni com es reclinaven certs models, o com es reclinava el capçal de la cybex solution...
Uf, com poden vendre cadires i no tenir ni idea!!...em va passar al corte inglés i a la botiga drim.
ojo, no generalitzo, eh...se que alguna de vosaltres te o treballa en botiga i segur en sabeu molt...em deurien tocar les incompetents de torn...
Re: cadireta cotxe concord transformer
jo tinc una cadira CONCORD em sembla que es el model ULTIMAX i la veritat és que estem molt contents.
la vam comprar en una botiga de *puriecultura al carrer Sant Medir al barri de Sants, el tracte de la noia excel·lent, va estar amb nosaltres una bona estona i quan vam decidir comprar-la vam portar el cotxe i ens la van posar ells.
la vam comprar en una botiga de *puriecultura al carrer Sant Medir al barri de Sants, el tracte de la noia excel·lent, va estar amb nosaltres una bona estona i quan vam decidir comprar-la vam portar el cotxe i ens la van posar ells.
cosma_shiva ha escrit:ostras pues j0 tinc la cybex solution i no tenia ni idea de que es reclinava![]()
![]()
![]()
la de viatges que la meva nena ha estat adormida al cotxe en mala posicio...que es reclina exactament? el cap o lesquena? (estas parlant de la cadireta per nens +4anys, no?)
Hola, el que es reclina és el capçal. Diguem que on va el cap recolçat, es pot tirar una mica enrrere, de manera que el cap del nen no se'n va endavant si s'adorm.
Shana ha escrit:jo tinc una cadira CONCORD em sembla que es el model ULTIMAX i la veritat és que estem molt contents.
Gràcies shana!
Van lligats cadireta i nen a la vegada. Quina t'has comprat al final? Nosaltres tenim les dues (concord i cybex, una per cada cotxe) i n'estem encantats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |