Romer kidfix grup 2-3 es reclina una miqueta?
Romer kidfix grup 2-3 es reclina una miqueta?
Aquest és el meu dubte... doncs he llegit que el model amb isofix es reclina una miqueta (molt poquet), "jugant" amb el mecanisme del isofix, osigui que la cadireta es separa una mica del isofix, i aquesta mica és el que reclina. Ah, no em refereixo al reclinatge que hi ha, si tu tires el seient del teu cotxe en una posició més baixa, aixó ja ho se que es pot fer.
Gràcies noies
Gràcies noies
Re: Romer kidfix grup 2-3 es reclina una miqueta?
Sí una miqueta. Tirant la cadireta endavant amb l'anclatge de l'isofix. Inclús porta una peca de plàstic al darrera que fa que quedi ben recolzada al seient, és a dir, l'inclines una mica i no es recolza unicament per la part del cap.
No sé si m'he explicat gaire.
No sé si m'he explicat gaire.
Re: Romer kidfix grup 2-3 es reclina una miqueta?
mariami ha escrit:Sí una miqueta. Tirant la cadireta endavant amb l'anclatge de l'isofix. Inclús porta una peca de plàstic al darrera que fa que quedi ben recolzada al seient, és a dir, l'inclines una mica i no es recolza unicament per la part del cap.
No sé si m'he explicat gaire.
Moltes gràcies mariami!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






