HELP!! IQ Nen 4 anys - Dr.Blanco - Clinica del Pilar
HELP!! IQ Nen 4 anys - Dr.Blanco - Clinica del Pilar
Hola
Doncs resulta que al meu fill de 4 anys, li han trobat una hernia inguinal que està fent a més un hidrocele, i ens han dit que s´ha de operar.
Ens han dit que és una intervenció molt sencilla, que hi ha un bon equip anestesista,...
Pero la veritat és que estem espantadíssims i no tenim cap referència de aquest cirurgià, i la Clínica del Pilar no em dona gaire confiança, no sé,... la veig una clínica vella,...
Please, ALGÚ POT DONAR REFERÈNCIES??????
Gràcies!!!!!!!!!
Doncs resulta que al meu fill de 4 anys, li han trobat una hernia inguinal que està fent a més un hidrocele, i ens han dit que s´ha de operar.
Ens han dit que és una intervenció molt sencilla, que hi ha un bon equip anestesista,...
Pero la veritat és que estem espantadíssims i no tenim cap referència de aquest cirurgià, i la Clínica del Pilar no em dona gaire confiança, no sé,... la veig una clínica vella,...
Please, ALGÚ POT DONAR REFERÈNCIES??????
Gràcies!!!!!!!!!
Re: HELP!! IQ Nen 4 anys - Dr.Blanco - Clinica del Pilar
Doncs referent al metge que preguntes no et puc ajudar gaire... però el meu marit s'ha hagut d'operar un parell de vegades de coses diverses a la Clínica del Pilar i en vam quedar molt contents!!!
Perquè no podries anar a l'Hospital de Nens, no? T'ho dic perque al meu petit el va operar allà el Dr. Canals d'un testicle que no baixava + hèrnia, i l'experiència va ser boníssima, tant de l'Hospital com del Dr.....
Anims, que dintre de la preocupació que ens causa com a mares, és una operació senzilla!!
Perquè no podries anar a l'Hospital de Nens, no? T'ho dic perque al meu petit el va operar allà el Dr. Canals d'un testicle que no baixava + hèrnia, i l'experiència va ser boníssima, tant de l'Hospital com del Dr.....
Anims, que dintre de la preocupació que ens causa com a mares, és una operació senzilla!!
Re: HELP!! IQ Nen 4 anys - Dr.Blanco - Clinica del Pilar
Moltes gràcies, Xana!!!
El que passa és que aquest cirurgia treballa dins de l´equip pediatric on porto el meu fill, que tenen tota la meva confiança, pero clar, a aquest doctor en concret no el conec,...
i per la mútua nostra, Sanitas, hem de anar a la Clinica del Pilar,....
Estic espantada, pero espero que tot vagi bé,....
Gràcies de nou!!!!
El que passa és que aquest cirurgia treballa dins de l´equip pediatric on porto el meu fill, que tenen tota la meva confiança, pero clar, a aquest doctor en concret no el conec,...
i per la mútua nostra, Sanitas, hem de anar a la Clinica del Pilar,....
Estic espantada, pero espero que tot vagi bé,....
Gràcies de nou!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |