OPERACIÓ CARNOTS: NECESSITA O NEGOCI?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

OPERACIÓ CARNOTS: NECESSITA O NEGOCI?

EntradaAutor: Plufi » dj. juny 16, 2011 7:59 pm

Hola noies!

Avui hem anat al otorrino privat i ens hem endut una decepcció.
Cal dir que l'hem vist un dr. molt competent i que ens ha atès molt bé fins que han arribat les qüestions del tema econòmic.
Ens ha assessorat molt bé en tot i també ens ha respost sobre el cost de l'operació l'estada a la clínica etc, però quan el meu home li ha demanat pel tema mutues SE LI HA TRANSFORMAT LA CARA. ( La meva filla no té mutua i avui hem anat pagant)
Ens ha dit que ell tb operava per mutues però gairebé li hem hagut d'arrencar per quines visitava.

El tema és que diu que l'operació és del tot necessària i que si volem es pot fer al juliol pq diu que es molt milllor operar de cara estiu.

Què en penseu de tot plegat? algú l'han operat de carnots a l'hivern? i que tal ha anat l'operació en època de rerfredats?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
PRUNAENSUCRADA
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: OPERACIÓ CARNOTS: NECESSITA O NEGOCI?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. juny 16, 2011 10:03 pm

Bones,

al meu fill el vam operar de carnots i li van posar drenantges el mes de maig de l'any passat, i perfecte, no ens van comentar res de lo de millor a l'estiu, només que quan anés a la platja o piscina portés taps a mida (fets a l'ortopèdia), però no sé si era pels carnots o més per els drenatges, suposo que segurament els taps són per protegir els drenatges, ja que nosaltres hem seguit amb els taps quan el dutxem o el banyem a casa també, i sempre que anem de revisió ens diu que està molt bé, i encara té els drenatges ben posats!! i d'otitis només n'hem passat una poc després d'operar-lo, però després res de res....

No sé si t'he ajudat gaire, però pel q expliques, potser el dr aquest us ha volgut pressionar una mica amb lo de l'estiu pq l'opereu ja i no espereu a lo de la mutua.... pq suposo que deu haver un temps de carència pq t'entri una operació no???

Bé, ja ens explicareu què heu decidit, que vagi molt bé!!
Imatge
Imatge
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » dj. juny 16, 2011 10:08 pm

jo de tu buscava una segona opinió... i si és de la seguretat social, millor!!!
si és urgent, el visitaràn ràpid i us explicarà i si no és urgent... el pots apuntar a la mútua, esperar els mesos de carència i després fer-li.
sincerament, abans de decidir res compara opinions!!
mamlaboni
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dj. juny 16, 2011 10:28 pm

Hola Plufi veig que ets del bages. Jo la portaría sen's dubte amb el dr. vallès fontanet que visita al passeig i és un dels millors otorrinos d'espanya. te un currículum espectacular i visita per mutues perquè jo a la meva gran la portava. A mi mai m'ha semblat pesetero ni de voler operar tant si com no per fer negoci de fet a mi em va dir que la meva estava al límmit d'operar o no operar i s'ho va rumira i em va dir . si fos la meva filla i estigués així no la operaría i no ho va fer. vull dir que pesetero en aquest aspecte no m'ho va semblar.
Si la nena ho necesita surtiràs de dubtes i llavors penses com li fas i si aquest metge et diu que no cal doncs millor.
pimpi
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dv. juny 17, 2011 10:33 am

En molts casos necessitat, en molts altres negoci segur.

propia experiencia, i amb el meu fill proves en ma, vaig trovar un sol metge que em va dir NO a la intervenció, els altres tots coincidien amb el Si, uns deien només carnots, altres carnots i drenatges,....

Soc sanitaria, i se qe la intervenció no té cap més risc que una sedació o anestesia general, per tant... no era el que m´assustava, sino el fet de sotmetre al meu fill a una intervencióque ¿poser? no precissava.
Era don otitits, 7 caixes d´antibiotic seguides, no va arrivar a 70 dies a la llar en un sol curs escolar... en fin, un drama! peeeeeero per sort el meu pediatra es va quadrar, es va negar en rotund, i va dir que m´equivocava si ho feia.
Mentre un dels nostres millors amics (i de la rama medica també) an operar la seva filla i ella millorava, el meu fill seguia igual, sempre igual, fins que per fi, per miracle o per tractament amb homeopatia (no se encara si tot una mica) el cas es qeu aquest hivern hem tingut una sola otitis i cap problema més greu.

Aquest mes de gener la meva millor amiga ha operat el seu fill al hospi de nens de bcn perque segons els 2 ototrrinos que va veure li feia falta segur, el cas es que era hivern i el nen a les 5 hores corria per casa com un condenat (tenia 2,5 anys).
Es la intervenció que més es practica en nens, ara és la "moda", i amb aixo no vull dir que hi hagi crios que ho necessitin ni molt menys, sino que se n´ha fet negoci si.
El carnot no es pot treure del tot, sino que es deixa "pla o llis" el pas perque el moc circuli millor i no s´estanqui. Es una glandula i per tant, es reprodueix segur a posteriori i torna a la seva mida oiginal.
El cap dels crios creix, i per tant el pas es va fent sol.

Pensa-ho bé i busca més opinions. El metge us ha d´agradar i si que s´operen a l´hivern, sino es buscarien un altre negoci els otos, que estarien 6 mesos sense fer calerons. Si finalment cal operar fer-vos d´una mutua seria potser el més comode.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Plufi
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dv. juny 17, 2011 11:27 am

Gràcies per les opinions noies!
De moment buscarem una segona opinió.
El tema està enque si és millor operar a l'estiu......... que pel que es veu tampoc està tant clar, seria o fer-ho ara ja o esperar l'estiu que ve i tornar passar tot un hivern igual ........... no sé ja veurem que decidim. Perquè si ens fiquem a mutua la carència són uns 6 mesos, per tant hivern de ple...
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dl. juny 20, 2011 10:06 pm

Plufi,
aquesta es la pregunta de l'any per mi. I que consti que jo l'he operat dos vegades aquest hivern... pero tinc els meus dubtes en èl procediment de les mutues.
El meu fill ara te dos anys i mig, ben petit. I el van operar que encara no en tenia dos, portavem 60 dies amb antibiotics, gairebé un darrere l'altre.
Ho tornaria a fer igual, la veritat. Però t'he de dir que penso que ho recomanen massa rapidament.
El meu peque a mes, un dels drenatges va passar una cosa que no passa mai, va anar a parar a dins de l'oïda, per dins de la membrana.. i tot i que sempre m'han dit que no passa res i que podia estar perfectament a dins... també m'asseguraven que en 53 anys d'experiencia que té el doctor que l'ha operat, que no li havia passat mai. !!!
D'aqui la segona operació, li van posar un de nou i li van treure el que tenia a dins.
Ho faria tot igual, amb el meu peque, de veritat.... la millora va ser de seguida, i la segona operació m'ha donat tranquilitat perque ha sortit aquesta coseta que no era del seu cos. (Cada vegada que tenia febre, pensava que podia ser aquesta cosa...).

Pero veig que ho recomanen massa, i per que si. A la classe del meu fill hi ha 3 nens més, i sense otitis! I per què? Home, si respiren malament i ho necessiten... vale. Pero no es aixi.
Jo soc una mare que ha operat, que consti... pero crec que es un negoci.. i que els hi va de conya tenir la consulta plena de nens i espantar una miqueta els pares perque els operin dient que es clar, estan plens de mocs, i han de desenvolupar el llenguatge correctament i per aixo han d'escoltar bé. Crec que es un negoci en molts molts dels casos.

Una abraçada,
Isa
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dv. juny 24, 2011 6:59 pm

Ostres Plufi, suposo que hi ha de tot...
ja et vaig comentar a l'altre post que en el cas del meu fill era per necessitat pura i absoluta, doncs havia perdut oïda, i conseqüentment, parlava molt poc, i les paraules que deia les pronunciava malament, només col·locava bé les vocals. Com ja t'han dit per aquí, jo sóc de les que ho tornaria a fer, el sentissis parlar ara, com repeteix de bé les coses, i te'n fiaries 100%; no només que repeteix més coses, sinó que demana (gairebé exigeix!!!) més llenguatge, més imput. Nosaltres abans de l'operació li llegíem un conte abans d'anar a dormir, no perquè ens ho demanés o li agradés especialment, sinó perquè crèiem que era important. Doncs des de després de l'operació, és ell qui ens demana el conte, i no només això, sinó que repeteix coses, les recorda d'un dia per l'altre, i en acabar el conte te'n demana un altre, i un altre, i un altre... per nosaltres és increible, ens ho diuen fa un mes i no ens ho creiem! Amb això no vull dir que tots els casos siguin com els del meu fill, ni molt menys, però nosaltres en un principi també vam desconfiar, i després hem vist que realment el nen no sentia tan bé com podia sentir, ha guanyat en atenció, i inclús et diria que està més receptiu i més carinyós.
Crec que ara és una operació més "rutinària" també perquè es detecten més que abans, potser no hi havia els mateixos mitjans, no ho sé... ja et dic que jo també vaig desconfiar en alguns moments, i el dia que el van operar, i veia que hi havia tants nens que els operaven aquell dia de mateix més o menys (carnots, drenatges, amígdales...) vaig flipar.
Si no ho veus clar, demana una segona opinió, i les que facin falta!!!
Ja ens explicaràs!!!
Ànims!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laurasunt
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 12:13 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: laurasunt » dc. ago. 10, 2011 1:28 pm

Hola¡
A mi hijo le operaron en marzo, faltaban dos meses para los tres años. Fue el pediatra de la mutua el que me derivó al otorrino, y éste le puso un par de tratamientos antes de recomendarme la operación. Fueron drenajes, vegetaciones y amigdalas.
Cuando se acercaba la fecha de la operación vimos que era una cuestión de YA MISMO. No r4spiraba, hacía apneas, las amigdalas estaban tan hinchadas que no le veías la garganta, no escuchaba y apenas hablaba. Nunca ha tenido otitis, pero le daban puntadas de fiebre un dia si y otro también.
Ahora es otro niño.
Sí que es verdad que parece la operación de moda en las mutuas. También puede ser porque ahora se hace con laser y antes era con bisturí. El bisturí era una auténtica carnicería y el postoperatorio un tormento. Ahora es más preciso y limpio, y en dos-tres dias están recuperados. Quizás al haver menos riesgo l@s otorrin@s se arriesgen más.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::