Idees per el seu 3º aniversari ...
- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Idees per el seu 3º aniversari ...
Én Marc està a punt de fer els 3 anys ... en principi tenim previst fer-ho a casa els meus pares que tenen piscina i a l'estiu bé de gust, poder-ho fer a casa i a l'aire lliure.
Teniu idees, propostes, suggeriments per preparar-li?
Moltíssimes gràcies per endavant!!!
Teniu idees, propostes, suggeriments per preparar-li?
Moltíssimes gràcies per endavant!!!
Re: Idees per el seu 3º aniversari ...
Depenen de la gent que sigueu, ho dic més aviat per la quantitat de nens podeu fer un berenar amb pastís i fer jocs per els més petits, una pinyata, etc. Fer una festa temàtica, amb els personatges que més li agradin.
No dius quin tipus de convidats hi haurà. Serà una festa per la familia o pels amics del teu fill? Quants adults i nens hi haurà? Canvia molt segons si és una festa amb molts nens o amb pocs.
Nosaltres celebrem el 3er anniversari de la meva filla a finals d'aquest mes, però serem 10 o 15 adults i ella l'única nena, així que no podem fer una festa realment infantil, serà un dinar, desprès el pastís i els regals, i entre tots jugarem amb ella al que ella vulgui.
Si hi ha molts nens petits, podeu organitzar jocs com guerres de globus d'aigua o amb pistoles d'aigua (al xinos valen menys d'un euro), curses d'obstacles, jocs de trobar coses amagades, pinyates, etc...
Nosaltres celebrem el 3er anniversari de la meva filla a finals d'aquest mes, però serem 10 o 15 adults i ella l'única nena, així que no podem fer una festa realment infantil, serà un dinar, desprès el pastís i els regals, i entre tots jugarem amb ella al que ella vulgui.
Si hi ha molts nens petits, podeu organitzar jocs com guerres de globus d'aigua o amb pistoles d'aigua (al xinos valen menys d'un euro), curses d'obstacles, jocs de trobar coses amagades, pinyates, etc...
- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Merci per les vostres aportacions!!!
Terrassa5!!!! Feia molts que no coincidiem!!!!
Doncs en principi será una festa amb 5 o 6 nens i els pares! El tema de les pistoles d'aigua ja ho havía pensat, així com la pinyata. Però els globos ... no li fan gens de gràcia ... s'espanta molt quan peten i inclús, no vol ni veure els d'aigua!
Ara que hi penso! L'any passat se'm va ocòrrer i al final no ho vaig fer ... aviam si compro pintura i -si es deixen- els hi pintem la cara!
Aviam si van sortint més idees ...
Terrassa5!!!! Feia molts que no coincidiem!!!!
Doncs en principi será una festa amb 5 o 6 nens i els pares! El tema de les pistoles d'aigua ja ho havía pensat, així com la pinyata. Però els globos ... no li fan gens de gràcia ... s'espanta molt quan peten i inclús, no vol ni veure els d'aigua!
Ara que hi penso! L'any passat se'm va ocòrrer i al final no ho vaig fer ... aviam si compro pintura i -si es deixen- els hi pintem la cara!
Aviam si van sortint més idees ...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |