Segona dosi de la vacuna de la varicel.la

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Segona dosi de la vacuna de la varicel.la

EntradaAutor: arlet76 » dt. ago. 30, 2011 11:49 pm

Hola,
tot i que lla meva nena encara no te cuatre anys li queda poquet , avui hem anat a fer-li una revisió al pediatra de la mutua i de pas ja ens ha ficat la vacuna que li tocaría dels cuatre anys i així ja m'estalvio d'anar al CAP. El tema és que m'ha comentat que se li hauria de ficar la de la varicel.la ( la rimera dosi li van ficar als 18 mesos) pero com es de pagament i no la portava no li hem ficat . De tota manera m'ha comentat que hi havia un marge d'anys pero no he estat al cas i ara no recordo... hem sembla que ha dit entre els cuatre i els cinc... les que l'heu ficat a quina edat ho heu fet?

Moltes gràcies!!!
juliaipau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:55 pm

Re: Segona dosi de la vacuna de la varicel.la

EntradaAutor: juliaipau » dc. ago. 31, 2011 8:10 am

Hola!!

La Júlia encara no ha fet els quatre i em van dir que a aquesta edat li poses la segona dosi. També lis toca el prevenar. Tinc amigues que la segona dosi de varicel.la l'han posat també elas quatre anys
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Segona dosi de la vacuna de la varicel.la

EntradaAutor: heaven25baby » dc. ago. 31, 2011 4:56 pm

Jo vaig llegir a internet i vaig confirmar amb la meva pediatra que fins els 12 anys es pot possar la segona dosi (no hi ha pressa), la primera es pot possar a partir dels 12 messos. És del 12 messos fins els 12 anys. Vacuna Varivax. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::