antibiotic
- peixfregit
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm
antibiotic
el meu nen té 3 anys i portem una ratxa d'antibiotic de 3 seguits en 3 mesos
La pprimera dosi va ser per una amigdalitis de veritat a 40 de febre però les altres vegades no ho tinc tant clar.
Comença com un virus amb febre però no massa sense passar de 39 i al cap de 2 o 3 dies acaben sortint uns puntets blancs a les
amigdales. El pediatra diu que cal antibiotic i que no em preocupi però ens estem plantejant anar a un otorrino
Es un nen que ho agafa tot,i que sol estar malalt 1 cop al mes. Què fem?
Som de la zona de girona. Sabeu algun otorrino de confiança?
La pprimera dosi va ser per una amigdalitis de veritat a 40 de febre però les altres vegades no ho tinc tant clar.
Comença com un virus amb febre però no massa sense passar de 39 i al cap de 2 o 3 dies acaben sortint uns puntets blancs a les
amigdales. El pediatra diu que cal antibiotic i que no em preocupi però ens estem plantejant anar a un otorrino
Es un nen que ho agafa tot,i que sol estar malalt 1 cop al mes. Què fem?
Som de la zona de girona. Sabeu algun otorrino de confiança?
peixfregit l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 22, 2011 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: antibiotic
Potser les dues últimes dosis són recaigudes de les primeres amigdalitis, potser no estaven ben curades...
A nosaltres ens va passar aquest estiu: la nena va agafar una otitis i al cap de dues setmanes, una altra otitis a la mateixa orella... ens van dir que havia recaigut perquè no estava ben curat, li faltava un parell o tres de dies més d'antibiòtic. I res, a tornar amb l'antibiòtic, com si no hagués passat res, a començar de nou!!
No sé, si no estàs segura demana hora a un otorrino.
A nosaltres ens va passar aquest estiu: la nena va agafar una otitis i al cap de dues setmanes, una altra otitis a la mateixa orella... ens van dir que havia recaigut perquè no estava ben curat, li faltava un parell o tres de dies més d'antibiòtic. I res, a tornar amb l'antibiòtic, com si no hagués passat res, a començar de nou!!
No sé, si no estàs segura demana hora a un otorrino.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: antibiotic
Home, si hi ha puntets blancs a les amígdales és q hi ha infecció, i per tant cal antibiòtic... i, no és per espantar-te eh!? però si el punt feble del teu fill són les amígdales, cada dos per tres estareu igual (t'ho diu una q va estar patint d'amígdales fins gairebé els 20 anys...)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |