ortopeda infantil
ortopeda infantil
Hola noies!
No sé si he posat bé el post però és que no trobava el lloc adequat. Bé, el tema és que al meu fill de 3 anys li han trobat els peus plans i ja comença a posar els turmells cap a dintre. El pediatra m'ha derivat a un ortopeda per a què valori si se li han de posar plantilles (ell creu que si perquè de 4 graus està entre el 2-3). He estat buscant per internet però només trobo ortopedies.
Coneixeu algun ortopeda? Sóm de Terrassa però no ens importaria deplaçar-nos a Barcelona o rodalies.
Moltes gràcies wapes!!!!

No sé si he posat bé el post però és que no trobava el lloc adequat. Bé, el tema és que al meu fill de 3 anys li han trobat els peus plans i ja comença a posar els turmells cap a dintre. El pediatra m'ha derivat a un ortopeda per a què valori si se li han de posar plantilles (ell creu que si perquè de 4 graus està entre el 2-3). He estat buscant per internet però només trobo ortopedies.
Coneixeu algun ortopeda? Sóm de Terrassa però no ens importaria deplaçar-nos a Barcelona o rodalies.
Moltes gràcies wapes!!!!

Re: ortopeda infantil
Jo vaig anar a aquest, també visita a l'Hospital de Sant Joan de Déu. De fet és el et que recomanen allà.
Ortopedia Tomás González
C/ Felip II, 197
08027 Barcelona
933 494 593
Ortopedia Tomás González
C/ Felip II, 197
08027 Barcelona
933 494 593
Re: ortopeda infantil
ORTOPEDIA TURU
Rambla Egara, 376
08221 - TERRASSA
BARCELONA
Tel.: 937 888 496
Fax: 937 888 496
És un encant d'home i ho fa superbé. També hi treballa la seva filla. Tenen molta demanda i l'agenda massa apretada però val molt la pena agafar dia i hora i esperar.
Rambla Egara, 376
08221 - TERRASSA
BARCELONA
Tel.: 937 888 496
Fax: 937 888 496
És un encant d'home i ho fa superbé. També hi treballa la seva filla. Tenen molta demanda i l'agenda massa apretada però val molt la pena agafar dia i hora i esperar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |