excursió amb l'escola

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

excursió amb l'escola

EntradaAutor: annia » dj. set. 29, 2011 8:09 am

Noies, avui la meva peque de 3 anys, se'n va per primera vegada d'excursió amb el cole, Quins nervis, jo aquesta nit practicament no he dormit.
Esque la veig tan peque encara, he estat a punt de que no anes, no se...tinc por, estic preocupada.
Les que ja heu passat per això, qué en penseu?, vosaltres els deixarieu?, aix, quin patiment!!
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

Re: excursió amb l'escola

EntradaAutor: Santandria » dj. set. 29, 2011 8:55 am

El meu peque va fer la seva primera excursió l'any passat, a P2. Van anar a una granja. Ell estava super emocionat i ho va passar molt, molt bé!!! i aquest anys a P3 tenen 3 excursions programades.
Jo, més que preocupada, estava més emocionada que ell perquè el veia amb molta il·lusió i haviem estat molts dies preparant les coses per l'excursió.
Tranquil·la, segur que ho passa molt bé!! És normal patir, però penso que els hem de deixar volar i no transmetre-lis les nostres pors per a que se sentin segurs.

Ànims!
ImatgeImatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dj. set. 29, 2011 8:57 am

jo encara no hi he passat però quan jo era peque no tenia ni 3 anys que vaig anar al zoo d'excursió amb l'escola...........segur que jo seré com tu patiré molt però els hem de deixar creixer.

un petonet......segur que s'ho passarà genial i quan arribi t'exlicarà les marevelles que ha vist.
nienna
:: girafa
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dj. set. 29, 2011 9:02 am

El meu nen va anar d'excursió per primera vegada a P2, i ell era dels petits de la clase. Vaig patir molt, pero el vaig deixar. Ho va passar molt bé, pero encara pateixo cada vegada que s'en va i aixo que a P3 van fer unes quantes, al casal també, etc.

No té perquè passar res, pero jo t'entenc perque jo també soc molt patidora en aquest sentit. Ánims, segur que s'ho passara molt i molt bé!
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. set. 29, 2011 10:35 am

Jo encara no he passat per això, la meva nena tot just ha começat P3 i mai ha anat a la llar d'infants. Suposo que és normal patir una miqueta, són els nostres nens i encara són petits... Però per una altra banda ho veig bé i amb molta ilusió perque segur que s'ho passen teta!!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dj. set. 29, 2011 11:09 am

La meva filla va anar d'excursió per primera vegada a P1. A la primera excursió no la vam deixar anar perquè només feia un mes que caminava (va començar als 17 mesos) i no ens feia gràcia que anés tan petita en autocar, però a la segona excursió ja tenía uns 20-21 mesos i sí la vam deixar (amb molta por, això sí) i s'ho va passar genial, van anar a una granja i fins i tot van muntar en pony.

A P2 també van fer una o dues excursions en autocar i 3 o 4 sortides caminant per la ciutat i va anar a totes, i no vegis què contenta (i cansada) arribava!
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. set. 29, 2011 11:21 am

No pateixis annia, que s'ho passen pipa!

La meva l'any passat va anar a P2 a l'Aquarium, a la biblioteca, sortida a una granja, al mercat per carnaval i fins i tot van fer una festa de pijames a la guarderia i es va quedar a dormir.

No pateixis que ho tenen super controlat!
La Lia ja és tota una princesa!
annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dv. set. 30, 2011 12:14 am

Gràcies noies, moltes gràcies a totes, veig que en sóm moltes de patidores, però pel que comenteu alguna de vosaltres, al final t'hi acostumes.
Dir-vos que avui fins a les 5 de la tarda que han arribat, no he deixat de pensar i patir tot el dia, més que res pel tema de que pogues passar alguna cosa. La meva filla ha arribat tota contenta, i s'ho han passat molt be!, han trepitjat raim, han vist una cava amb un trenet, animals de granja...

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::