Rentar-se les dents
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Rentar-se les dents
Hola a totes,
Voldria compartir un petit descobriment amb vosaltres i és que cada dia a l'hora de rentar-se les dents el meu fill era horrorós, no volia de cap manera, be tot un drama. Una companya de feina em va comentar que al Mercadona hi ha uns raspalls de dents per a nens que fan llum i que a ella li havia anat molt bé pel seu fill, i ha sigut fantàstic, ara li fa gràcia i tot rentar-se les dents. Bé us ho explico per si pot servir a alguna de vosaltres.
Fins aviat!
Voldria compartir un petit descobriment amb vosaltres i és que cada dia a l'hora de rentar-se les dents el meu fill era horrorós, no volia de cap manera, be tot un drama. Una companya de feina em va comentar que al Mercadona hi ha uns raspalls de dents per a nens que fan llum i que a ella li havia anat molt bé pel seu fill, i ha sigut fantàstic, ara li fa gràcia i tot rentar-se les dents. Bé us ho explico per si pot servir a alguna de vosaltres.
Fins aviat!
Re: Rentar-se les dents
Hi ha una altra opció. Els "prohibeixes" rentar-se les dents. S'estaran dos dies sense rentar-les, però després t'ho demanaran ells mateixos "si us plau".

Muntcat ha escrit:Hi ha una altra opció. Els "prohibeixes" rentar-se les dents. S'estaran dos dies sense rentar-les, però després t'ho demanaran ells mateixos "si us plau".![]()
no se m'havia acudit !!!! Molt bo Muntcat Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Muntcat ha escrit:Hi ha una altra opció. Els "prohibeixes" rentar-se les dents. S'estaran dos dies sense rentar-les, però després t'ho demanaran ells mateixos "si us plau".![]()
és veritat, curiosament sempre fan lo contrari del que demanem!
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |