Els peus dels nens
Els peus dels nens
El meu fill té cinc anys i des de fa un dies em diu que li fa mal el taló del peu dret, però només quan li apretes, si no no li fa mal i tampoc es queixa quan camina, salta o córrer. He pensat en portar-lo a un podòleg infantil, però no en conec cap i us volia preguntar a vosaltres si en coneixeu cap i també si ja heu portat els vostres fills a una revisió dels peus perquè no sé a quina edat es porten; de fet fa poc vam anar al seu pediatre i no ens va comentar res d’aquest tema.
Moltes gràcies
Moltes gràcies
Re: Els peus dels nens
aix, i pot ser que se li hagi clavat una punxa? quan era petita em passava cada dos per tres i recordo que el meu pare me les havia de treure...
- marta sfdc
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
- Contacta:
Hola,
no se si tens mutua o no pero jo tenia dubtes amb la meva filla perque no posaba be els peus i la vaig portar la quiron, hi ha un traumatoleg prediatric i la veritat que un 10 per ell. Es el dr. Albert Alier.
Ens va explicar tot i se la va mirar molt be per sort al final no era res.
no se si tens mutua o no pero jo tenia dubtes amb la meva filla perque no posaba be els peus i la vaig portar la quiron, hi ha un traumatoleg prediatric i la veritat que un 10 per ell. Es el dr. Albert Alier.
Ens va explicar tot i se la va mirar molt be per sort al final no era res.
jo quan era petita em feien molt mal els talons, però molt i era que tenia un ós que em creixia mes del compte i vaig tenir que porta plantilles...
no recordo qui m'ho va fer, espero que no sigui res......
no recordo qui m'ho va fer, espero que no sigui res......
A mi el meu podòleg m'ha recomanat que a partir de 3 anys els nens és bo que hi vagin.
El que no tinc tant clar és el tema de les plantilles. Hi ha ortopedes que estan a favor, d'altres professionals que et diuen que no i que les sabates ortopèdiques no serveixen per res... En fi, això sí que m'agradaria aclarir-ho perquè el meu nano en porta i és bastant engorrós.
Si algú en té experiència, li agraïria la seva opinió.
gràcies!
El que no tinc tant clar és el tema de les plantilles. Hi ha ortopedes que estan a favor, d'altres professionals que et diuen que no i que les sabates ortopèdiques no serveixen per res... En fi, això sí que m'agradaria aclarir-ho perquè el meu nano en porta i és bastant engorrós.
Si algú en té experiència, li agraïria la seva opinió.
gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |