Els peus dels nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Els peus dels nens

EntradaAutor: núvol » dg. oct. 02, 2011 12:27 pm

El meu fill té cinc anys i des de fa un dies em diu que li fa mal el taló del peu dret, però només quan li apretes, si no no li fa mal i tampoc es queixa quan camina, salta o córrer. He pensat en portar-lo a un podòleg infantil, però no en conec cap i us volia preguntar a vosaltres si en coneixeu cap i també si ja heu portat els vostres fills a una revisió dels peus perquè no sé a quina edat es porten; de fet fa poc vam anar al seu pediatre i no ens va comentar res d’aquest tema.

Moltes gràcies
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Els peus dels nens

EntradaAutor: Lalona » dg. oct. 02, 2011 12:33 pm

aix, i pot ser que se li hagi clavat una punxa? quan era petita em passava cada dos per tres i recordo que el meu pare me les havia de treure...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
marta sfdc
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
Contacta:

EntradaAutor: marta sfdc » dg. oct. 02, 2011 2:01 pm

Hola,

no se si tens mutua o no pero jo tenia dubtes amb la meva filla perque no posaba be els peus i la vaig portar la quiron, hi ha un traumatoleg prediatric i la veritat que un 10 per ell. Es el dr. Albert Alier.
Ens va explicar tot i se la va mirar molt be per sort al final no era res.
Imatge
Jana
Imatge
Joel

Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dg. oct. 02, 2011 11:03 pm

jo quan era petita em feien molt mal els talons, però molt i era que tenia un ós que em creixia mes del compte i vaig tenir que porta plantilles...

no recordo qui m'ho va fer, espero que no sigui res......
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » ds. oct. 22, 2011 2:41 am

A mi el meu podòleg m'ha recomanat que a partir de 3 anys els nens és bo que hi vagin.
El que no tinc tant clar és el tema de les plantilles. Hi ha ortopedes que estan a favor, d'altres professionals que et diuen que no i que les sabates ortopèdiques no serveixen per res... En fi, això sí que m'agradaria aclarir-ho perquè el meu nano en porta i és bastant engorrós.
Si algú en té experiència, li agraïria la seva opinió.
gràcies!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::