Quan treure la cadireta del cotxe?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Quan treure la cadireta del cotxe?
El Pau té 4 anys i encara va assentat a la cadireta del cotxe, la del grup 2 em sembla, de 9 a 15 kg. La nostra cadireta té el seient que es separa del "respaldo" per poder treure quan es necessiti, de manera que es lligarà amb el cinturó del cotxe.
Voldria saber a partir de quan ja pot anar només amb aquest seient,si va per edat o pels quilos que pesi. A Prenatal,que és d'on es la cadireta em van dir que a partir de 17 quilos,però que els mossos diuen a partir dels 25
Les que teniu nens/es d'aquesta edat com els assenteu?
Voldria saber a partir de quan ja pot anar només amb aquest seient,si va per edat o pels quilos que pesi. A Prenatal,que és d'on es la cadireta em van dir que a partir de 17 quilos,però que els mossos diuen a partir dels 25
Les que teniu nens/es d'aquesta edat com els assenteu?
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Quan treure la cadireta del cotxe?
Òndia... Ma filla, de dos anys i mig ja pesa 14,5 quilos... De moment hi cap bé, però no sé jo fins quan la podrem utilitzar. Suposo que, a banda del pes, hi ha també la qüestió de l'alçada, ja que es tracta que, a la que només s'asseguin en cadira o elevador, sense arnesos, el cinturó els vagi més avall del coll, no?
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
El meu fill que té 3,5 anys porta una del grup 1, ell pesa uns 16 quilos i jo no li vull canviar perquè hi va molt còmode, quan tornem de nit a casa el podem reclinar i hi dorm molt bé.
El meu fill és un petit gegant!!! Té tot just 15 mesets i ja pesa 15,400kg... fins quan poden anar al grup 1??
2010 & 2016
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Ges, em sembla que el PAU pel que dius ja va en una cadireta de a partir dels 15 kg, no? de les que es elevador + respaldo... doncs is es aixi em sembla que fins als 25 kg han d'anar amb respaldo...
No sé si t'he entes bé...
No sé si t'he entes bé...
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
ariadna ha escrit:El meu fill és un petit gegant!!! Té tot just 15 mesets i ja pesa 15,400kg... fins quan poden anar al grup 1??
Uau!!!!
Eps! Ho acabo de mirar i el grup 1 és fins els 18kg!!!
2010 & 2016
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Si, el Pau va amb una cadireta del grup 1, fins als 18Kg, li falta poc, així després ja es pot treure el respaldo i anar amb l'elevador?
De cos si que hi cap, de llarg,toca amb els peus amb el seient de davant... Costa de cordar ja,més ara que ja anem amb una jaqueta..
De cos si que hi cap, de llarg,toca amb els peus amb el seient de davant... Costa de cordar ja,més ara que ja anem amb una jaqueta..
jo em faig un embolic amb els grups i els pesos!
però a principis d'any m'ho vaig estar estudiant i vaig descobrir que la meu filla ja pot anar amb elevador i prou si volguéssim.
Té 5 anys i pesa uns 18-19 kg
Però nosaltres tenim una cadira dels grups 1-2-3 i com que hi queb bé, preferim dur-la encara amb el respaldo (però amb cinturó del cotxe mateix).
però a principis d'any m'ho vaig estar estudiant i vaig descobrir que la meu filla ja pot anar amb elevador i prou si volguéssim.
Té 5 anys i pesa uns 18-19 kg
Però nosaltres tenim una cadira dels grups 1-2-3 i com que hi queb bé, preferim dur-la encara amb el respaldo (però amb cinturó del cotxe mateix).
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Holes! No tinc molt clar en quin tipus de cadireta va el Pau... La queralt ja fara un any que va en la cadireta de grup 2. La del grup 2 es pot utilitzar desde els 15 kg. I sobretot va per alçada. Desde que el cinturo els agafa bé per l'espatlla. L cadireta de grup 2 sempre té respaldo, i quan li treus que ja es a partir dels 25 kg, passa a dir-se grup 3.
Suposo que la del pau deu ser una cadireta de grup 1-2, de les que van lligats amb arnes fins al 15 kg, i que a partir dels 15 kg ja poden anar amb el cinturo del cotxe??? Pero lo del respaldo no ho entenc. Encara que sigui grup 1 i 2 o grup 2 sol... fins als 25 kg han d'anar amb respaldo!!!
Resumint, per si et serveix d'algo... la queralt va desde fa un anyet amb la cadira de grup 2 i amb el cinturo estandard del cotxe.
Petonets!!!
Suposo que la del pau deu ser una cadireta de grup 1-2, de les que van lligats amb arnes fins al 15 kg, i que a partir dels 15 kg ja poden anar amb el cinturo del cotxe??? Pero lo del respaldo no ho entenc. Encara que sigui grup 1 i 2 o grup 2 sol... fins als 25 kg han d'anar amb respaldo!!!
Resumint, per si et serveix d'algo... la queralt va desde fa un anyet amb la cadira de grup 2 i amb el cinturo estandard del cotxe.
Petonets!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |