La temuda vacuna dels 4 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: annia » dc. maig 02, 2012 2:13 pm

Hola noies,

La meva nena acaba de fer els 4 anys, i li toca ditxosa vacuna dels 4 anys. No se pas com anirà, però ja em temo que serà un espectacle de patiment (tant de la nena com per part meva).
No se, em fa molta llàstima, i se que ella ho passarà fatal; és la típica nena, que ja quan va al metge i li han de mirar les oreles o auscultar, no li agrada genys, es posa molt tonteta i plora.
Buf, se'm fa una muntanya haver de portar-la a vacunar!
La infermera, em va dir la última vegada, que és millor no avisar-los de que anirem al metge i que toca vacuna. Diu que ella, un cop estan a la consulta els explica la història del "mosquit", que és millor no dir res abans, perque llavors ja van nerviosos...

Als que heu passat ja per això, com va anar?, buff, esque ja em veig que l'haurem d'agafar a la força per inmovilitzar-la, i nomès pensar-ho se'm fa un nus al cor.

Agraïria algún consell, o simplement la vostra experiència.

Gràcies
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: neuetes » dc. maig 02, 2012 3:27 pm

Fa poc que li van posar a la meva filla. No estava pas avisada ella que la punxarien, simplement li deiam que anavam a veure el sr. metge com moltes altres vegades hem fet. Quan va ser el moment de posar-li la vacuna, me la vaig assentar a la falda, de costat. La vaig rodejar amb els meus braços i vaig aguantar fermament el braç on li havien de posar (la posen al braç, no al cul o a les cuixes) i va ser un moment. No va plorar ni res, només es va queixar dient "au, au, au, AUUUUUU!!!" i ja va estar. Quan ja va estar posada la vam felicitar per ser una nena tant valenta i va sortir ben contenta de la consulta. I de camí a casa a tothom qui trobavam pel carrer els hi deia tota orgullosa que li havien punxat i que no havia plorat. Ja veus, no n'hi ha per tant.
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: Xana » dc. maig 02, 2012 3:29 pm

Doncs mira, ara fa no res li vam possar al meu petit la dels 5 anys - que jo no era conscient que existís, així que vam anar tant contents a revisió i patapam!

Vam distreure al nen, sentat a la meva falda, fent-lo mirar unes enganxines que tenia la Dra. sobre la taula.... i quan es va voler donar compte, ja li havien posat la vacuna! la única cosa que va dir va ser un "auuu" i va mirar de reüll la infermera. I això és tot!!

Jo faria com et diuen. No la posis sobre avis (per què patir abans d'hora) i distreu-la si podeu. De veritat que és una punxadeta i ja està!!
Imatge

Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dc. maig 02, 2012 3:37 pm

he escrit i se m'ha borrat...
nosaltres hem canviat de metge fa poc, just quan tocava la revisió dels 4 anys i jo ja me'n recordava que m'havin dit que li tocava una vacuna però no li vaig dir res (no haguèssim arribat al metge). La infermera em va renyar pq no li havia dit res, diu qeu se'ls ha d'avisar, jo normalment l'aviso de les coses que hem de fer però no estava d'humor per aguantar ploreres fins el metge. La infermera li va dir que li posaria una medalla quan acabes pq seria molt valent... ell deia que si fins que va veure la agulla i es va posar a cridar que no volia cap medalla, el vaig haver d'agafar jo, després tot emprenyat es va arrencar la medalla i va tirar tota la roba al passadís, que allò no era un mosquit i que mai més li posessin una medalla, vaig trigar més de 20 minuts en calmar-lo i conseguir vestir-lo, al final es va posar la medalla i es va banyar i tot amb medalla... però un show. ara fa 4 mesos i de tant en tant encara es queixa que li fa mal el braç allà on li van posar la vacuna...
cap consell... ja veus.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: entrerius » dc. maig 02, 2012 4:29 pm

Nosaltres des de que va nàixer l'avisem. Sempre que tocava vacuna li deia que faríem una punxadeta. Que faria una mica de mal però de seguida es passa.
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: aral » dc. maig 02, 2012 9:21 pm

Jo al meu li van posar fa 1,5mesos, i va anar molt bé, ell sabia que anava a veure la Maria, la seva doctora, però no que el punxarien, i un cop allà li van fer la revisió i la infermera, molt amable, em va fer aguantar-li el braç, i li va dir que bufés molt fort, i no va dir res, va anar perfecte.

||*||
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: annia » dj. maig 03, 2012 4:30 pm

Moltes gràcies noies!.
M'han tranquilitzat una mica els vostres consells. En principi, no li diré res, doncs tot i que a mi sempre m'agrada explicar-li tot, en aquest cas potser serà millor no dir-li res abans.

A veure q tal va, ja us explicaré. Abans he de demanar hora.
Avatar de l’usuari
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: annia » dj. maig 03, 2012 4:36 pm

Neuetes, xana, espero q la meva nena es queixi només una mica, amb un auu auu, com els va Passar als vostres peques.
Vosaltres hi veu anar soles, o acompanyava també el papi.

Ada, deunidó el teu peque, pobret!, ha quedat una mica traumatitzat.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: neuetes » dj. maig 03, 2012 4:40 pm

Normalment sempre hi vaig sola al pediatra, però aquell dia va venir el meu home.
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: aral » dj. maig 03, 2012 4:41 pm

Jo quasi sempre, per no dir sempre, hi vaig sola al pediatre.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dj. maig 03, 2012 7:11 pm

no traumatitzat no però és molt melodramàtic... jo hi vaig sola sempre, bàsicament pq sóc monoparental
Avatar de l’usuari
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: Seira » dv. maig 04, 2012 5:50 pm

Els meus els vam vacunar fa un parell de mesos, i tenim per costum explicar-los-hi uns dies abans el que anirem a fer amb punxadeta inclosa, i la veritat és que s'agraeix perquè així no els agafa per sorpresa, a més aquesta vacuna els fa plorar a tots, perquè es veu que amb el que està feta doncs noten el liquid.
Nosaltres hem hagut de passar per mala sort força per proves i hospitals i ens ha anat molt bé explicar per avançat , sobretot perquè l'Ot no agafés manía als metges i als hospitals, si els expliques les coses ells ho entenen.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: ametista » ds. maig 05, 2012 12:09 am

a mi també em feia por com aniria, pensava que l'hauríem de placar entre 4 per mantenir-lo quiet però a l'hora de la veritat res, l'infermer li va explicar una història sobre la punxadeta i tot i que jo el tenia agafat per si a cas se la va deixar posar i no va dir ni mu...uns moments més tard sí que va plorar una mica pobret, perquè és d'aquestes que el líquid pica un cop està dins, però per la punxada en sí em vaig muntar més pel·lícules prèvies jo que res i ell de seguida va estar bé i a més amb regalets que li van donar com a premi per haver estat valent (adhesius, globus, etc)

nosaltres també som partidaris d'explicar-li les coses sempre, jo el dia abans li vaig dir que aniríem amb l'infermer que li donaria una medicina, quan li vaig dir que seria una punxadeta es va negar en rodó a anar-hi (perquè tenia recents encara les 50 punxades de les proves de l'al·lèrgia :ufs: ) però l'endemà va anar-hi tranquil i va anar força bé :ok:
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: Nam » dt. jul. 03, 2012 11:49 am

Hola noies,
Us he anat llegint ja que jo buscava si aquesta vacuna provoca reacció de febre o malestar al cap d'uns dies? És que me n'he adonat que just a la setmana farem vacances, i clar... si ha d'agafar febre i tal empipa una miqueta..

I sobre la por... jo li diré que la punxaràn... i por n'hi farà... però són coses que han de passar, encara que sé que la que hi pateix més sóc jo!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: neuetes » dt. jul. 03, 2012 3:35 pm

Nam, la meva filla ni es va immutar.
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: La temuda vacuna dels 4 anys

EntradaAutor: Nam » dc. jul. 04, 2012 8:33 am

neuetes ha escrit:Nam, la meva filla ni es va immutar.


Que bé! Doncs espero que a nosaltres tampoc ens immuti!!! És que recordo que la dels dos anys (les altres mai), la va deixar una mica tocadeta... Toquem fustaaaa!
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::