Llibres
Llibres
Tinc una filla que està a punt de fer 4 anys i és una autèntica rateta de biblioteca, li encanten els llibres, tant mirar-los ella sola com que li llegeixi jo. Ara ens hem acostumat a que cada dia abans d'anar a dormir li llegeixo un llibre curtet al sofà, i desprès ja al llit li llegeixo un altre, i per aquests hem començat ara amb les novel·les amb capítols, i cada dia li llegeixo un capítol.
Les novel·les que hem llegit fins ara son les del petit drac Coco, teòricament son per majors de 6 anys, però suposo que això és en el cas que llegeixin sols, si les llegeix un adult per aquesta edat son perfectes, històries divertides, senzilles, molt fàcils d'entendre, i amb dibuixos molt macos. A la meva filla li encanten i desprès m'explica ella la història i veig que l'entèn perfectament. Només hem llegit dos llibres d'aquesta col·lecció, encara ens falten uns quants, però vull intercalar d'altres diferents.
M'agradaria que em recomanèssiu llibres per llegir-li, que siguin en català, i si poden ser llarguets i amb capítols millor.
Les novel·les que hem llegit fins ara son les del petit drac Coco, teòricament son per majors de 6 anys, però suposo que això és en el cas que llegeixin sols, si les llegeix un adult per aquesta edat son perfectes, històries divertides, senzilles, molt fàcils d'entendre, i amb dibuixos molt macos. A la meva filla li encanten i desprès m'explica ella la història i veig que l'entèn perfectament. Només hem llegit dos llibres d'aquesta col·lecció, encara ens falten uns quants, però vull intercalar d'altres diferents.
M'agradaria que em recomanèssiu llibres per llegir-li, que siguin en català, i si poden ser llarguets i amb capítols millor.
Re: Llibres
Hola terrassa5!
Mentre et llegia veia al meu fill identificadíssim en la teva filla
! Ell acaba de fer quatre anys i també li encanten els llibres per capítols, però és impossible poder-ne llegir un cada dia, quan comencem hem d'acabar
!
Ara mateix està enganxadíssim a "La Cira" (Josep Gòrriz, Col·lecció Sopa de Llibres, editorial Barcanova), també és a partir de 6 anys i té quatre capítols ben divertits. Us el recomano! Ara, de vegades l'agafa i me l'explica ell a mi, m'encanta i em sorprèn com se'l sap de cap a cap.
De la mateixa col·lecció també li encanten "Un cop de vent", "El forn d'en Musaranya" i "La Moli i la Doli".
Espero haver-vos ajudat, a tu i a la teva petita rateta de biblioteca
Mentre et llegia veia al meu fill identificadíssim en la teva filla
! Ell acaba de fer quatre anys i també li encanten els llibres per capítols, però és impossible poder-ne llegir un cada dia, quan comencem hem d'acabar
!Ara mateix està enganxadíssim a "La Cira" (Josep Gòrriz, Col·lecció Sopa de Llibres, editorial Barcanova), també és a partir de 6 anys i té quatre capítols ben divertits. Us el recomano! Ara, de vegades l'agafa i me l'explica ell a mi, m'encanta i em sorprèn com se'l sap de cap a cap.
De la mateixa col·lecció també li encanten "Un cop de vent", "El forn d'en Musaranya" i "La Moli i la Doli".
Espero haver-vos ajudat, a tu i a la teva petita rateta de biblioteca
Una mica més avall que el forum general, hi ha un subfòrum a dins de oci/cultura, dedicat als llibres on podràs trobar recomanacions no només de l'edat de la teva filla sino també de més grans, juvenils i d'adult. Et deixo l'enllaç del post de l'edat de la teva filla, hauràs de remenar a dins dels subforum per trobar més llibres ...
viewtopic.php?f=108&t=21559
Espero que et serveixi.
viewtopic.php?f=108&t=21559
Espero que et serveixi.
terrassa5 ha escrit:Tinc una filla que està a punt de fer 4 anys i és una autèntica rateta de biblioteca, li encanten els llibres, tant mirar-los ella sola com que li llegeixi jo. Ara ens hem acostumat a que cada dia abans d'anar a dormir li llegeixo un llibre curtet al sofà, i desprès ja al llit li llegeixo un altre, i per aquests hem començat ara amb les novel·les amb capítols, i cada dia li llegeixo un capítol.
Aquí no trobaràs recomanacions explícites, però si que hi veuràs molts contes i llibres (que publiquem sovint des de Socpetit i que estan molt bé) per poder triar i remenar...i tots en català!
http://www.socpetit.cat/actualitat/contes-c15.html
http://www.socpetit.cat/actualitat/llibres-c16.html
Esperem que et serveixi d'ajuda!
Salutacions!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |