Tematica per festa d'aniversari...

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Annita
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Tematica per festa d'aniversari...

EntradaAutor: Annita » ds. jul. 28, 2012 12:11 am

Hola noies!!
El 15 d'Agost la meva peque fa 4 anyets ja i volia fer-li una festa d'aniversari una mica diferent,no se,fer-la de disfresses o q tothom portes alguna cosa igual... no tinc ni idea!!! no se m'acudeix res original... em podeu fer un cop de ma???
Merci per endavant!
Imatge

Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Tematica per festa d'aniversari...

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. jul. 28, 2012 12:54 pm

Què li agrada a la teva nena?? Pots fer-la d'aquella temàtica :ok: Pots escollir 2 o 3 colors i que siguin els estrella: plats, gots, globus, tovalles, tovallons,... tot els mateixos colors!!
De disfresses, doncs buscar quelcom relacionat. Per exemple, si és una festa de fades, doncs comprar aletes, si és de pirates, un mocador pel cap i un "parche".
Idees: fades, princeses, selva, pirates, algun conte (peterpan, caputxeta,....), indis, pallassos, ... Jo crec que l'ideal seria trobar quelcom que li agradi a la menuda i fer-ho d'allò.
Tens les botigues "Happy party" on pots fer festes temàtiques (comprar diferents complements del mateix tema) i pots inspirar-te amb festes ja fetes com les de "platitosdeazúcar" (posa-ho al google o a Facebook).
Ja ens explicaras! :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » ds. jul. 28, 2012 3:18 pm

Hi ha diversos webs que et poden ajudar a crear la festa o com a mínim tenir idees!
Aquesta per exemple està plena de idees i a més hi ha botigues online on comprar el menatge i decoracions, trobo que està molt bé, a mi em dona idees per a quan he de fer alguna cosa o pels pastissos, per exemple. :ok:
http://fiestasycumples.com/
La Lia ja és tota una princesa!
Annita
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

EntradaAutor: Annita » ds. jul. 28, 2012 9:47 pm

Moltes gracies!!! A ella li encanten les fades aixi que suposo k pidriem tirar per aqui peri els nens no crec q es vulguin possar ales... jajajaj potser podriem fer peter pan,que hi surten fades i pirates i aixi tothom content!
Vaig a fer una ullada a aquestes pagines a veure si se m'acudeix alguna altre coseta... ja us explicare com evoluciona l'esdeveniment! ;) Merci de nou!
Imatge

Imatge
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. jul. 30, 2012 9:25 am

Hola!
Nosaltres a finals d'agost la Tíndari farà els dos anys i hem decidit fer-li una festa temàtica també, com que a ella els peixos, pops, etc. li fan molta gràcia la festa serà del fons del mar! A veure què tal va!!
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::