Faringitis i gelats

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Faringitis i gelats

EntradaAutor: MARUXA » dv. nov. 02, 2012 9:42 am

Hola!

Al meu petitó li han diagnosticat faringitis. no l´he portat jo al metge, si no li hauria consultat, però havia sentit que el gelat és bo per aliviar una mica el malestar i a l´hora beneficiós per tal que la inflamació baixés. Algú en sap res d´això?

Moltes gràcies per endevant.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Faringitis i gelats

EntradaAutor: giuletta » dv. nov. 02, 2012 12:58 pm

Ostres, el sentit comú em diu tot el contrari... Em deixareu ben sorpresa si dieu que sí...
nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dv. nov. 02, 2012 1:59 pm

Jo sóc propensa a la faringitis, i si, el meu capçalera ho recomana, i si, va molt bé per alleujar el dolor. Ara, per nadons no sé....
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dv. nov. 02, 2012 2:16 pm

Carai... jo no l'he sentida aquesta teoria...tot i que haig de reconèixer que quan el meu fill n'ha tingut només menja iogurts (que són freds però no tan com els gelats). A veure si alguna altre mama ens pot donar la seva opinió.
Imatge
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. nov. 02, 2012 6:49 pm

Jo només et puc dir que el meu fill amb 18 mesos va agafar una inflamació de la faringe molt aguda , tant que fins i tot s'ofegava al respirar, doncs el pediatre hem va dir que si el veia molt apurat per respirar, obris la nevera i el deixes respirar aire fred, perque li desinflamés, i hem va dir que podia menjar coses fredes sense problema per desinflamar també.
Imatge

Imatge

Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. nov. 02, 2012 8:24 pm

Mira li vaig preguntar al metge l'ultim cop perquè el meu marit sempre diu que coses fredes i el meu pare que coses calentes.

El que em va dir es que el fred va be si tenim inflamació per traumatisme, o sigui una operació per exemple d'amigdales. Si la inflamació es per infecció, millor calent que es el que normalment et ve mes de gust.
laiademas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 9:26 pm

EntradaAutor: laiademas » dv. nov. 02, 2012 9:29 pm

El meu àvi era metge de capçalera i sempre ho recomenava.
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » ds. nov. 03, 2012 1:35 pm

Jo també ho tinc entès, crec que és perquè el fred contrau, per tant si tens inflamada la zona va bé. :ok:
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. nov. 03, 2012 10:14 pm

El meu marit agafa sovint malt de coll i el metge li va dir que no era dolent menjar gelat, sino tot el coontrari.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. nov. 03, 2012 10:43 pm

Jo no ho havia sentit mai, fins que un cop vaig agafar una bona faringitis a Anglaterra, i el metge em va recomanar que mengés gelat per desinflamar la zona. No dubti que vagi bé, però no ve gens de gust...
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dg. nov. 04, 2012 11:24 am

El nostre metge tambe m'ho recomana... gelats o polos
nosaltres normalment cada mati fem batut amb iogurt i fruites i del que sobre en fem polos. Aixi no cal que vagis comprant-los tu...
MARUXA
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

EntradaAutor: MARUXA » dl. nov. 05, 2012 11:52 am

Hola noies,
mil gràcies a totes per les respostes, finalment sí que li vaig donar gelat i li va anar super bé, tot i que li vaig posar ja una mica desfet per que els gelats els engoleix, i ell la mar de content per que li encanten.
El més de juny em va sortir una nafra darrera la campaneta i l´otorrino a part de "drogar-me" amb medicaments a base de bé em va dir que prengués gelats, que al contrari del que la gent pensa, quan tenim el coll imflamat es millor prendre coses fredes que calentes, per tal que baixi la inflamació, però és clar, jo tenia una nafra i no faringitis i jo sóc gran i el meu petit té 3 anys, així que dubtava una mica, però li ha anat super bé de veritat. Ostres Roser, llegint-te, el que dius té molt sentit... Bé tampoc vaig abusar del gelat, li vaig donar un parell de dies després de "dinar" (de fet al final aquest va ser el dinar per que no volia menjar res de res)
Gràcies novament a totes.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::