Faringitis i gelats
Faringitis i gelats
Hola!
Al meu petitó li han diagnosticat faringitis. no l´he portat jo al metge, si no li hauria consultat, però havia sentit que el gelat és bo per aliviar una mica el malestar i a l´hora beneficiós per tal que la inflamació baixés. Algú en sap res d´això?
Moltes gràcies per endevant.
Al meu petitó li han diagnosticat faringitis. no l´he portat jo al metge, si no li hauria consultat, però havia sentit que el gelat és bo per aliviar una mica el malestar i a l´hora beneficiós per tal que la inflamació baixés. Algú en sap res d´això?
Moltes gràcies per endevant.
Re: Faringitis i gelats
Ostres, el sentit comú em diu tot el contrari... Em deixareu ben sorpresa si dieu que sí...
Jo sóc propensa a la faringitis, i si, el meu capçalera ho recomana, i si, va molt bé per alleujar el dolor. Ara, per nadons no sé....

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Carai... jo no l'he sentida aquesta teoria...tot i que haig de reconèixer que quan el meu fill n'ha tingut només menja iogurts (que són freds però no tan com els gelats). A veure si alguna altre mama ens pot donar la seva opinió.
Jo només et puc dir que el meu fill amb 18 mesos va agafar una inflamació de la faringe molt aguda , tant que fins i tot s'ofegava al respirar, doncs el pediatre hem va dir que si el veia molt apurat per respirar, obris la nevera i el deixes respirar aire fred, perque li desinflamés, i hem va dir que podia menjar coses fredes sense problema per desinflamar també.
Mira li vaig preguntar al metge l'ultim cop perquè el meu marit sempre diu que coses fredes i el meu pare que coses calentes.
El que em va dir es que el fred va be si tenim inflamació per traumatisme, o sigui una operació per exemple d'amigdales. Si la inflamació es per infecció, millor calent que es el que normalment et ve mes de gust.
El que em va dir es que el fred va be si tenim inflamació per traumatisme, o sigui una operació per exemple d'amigdales. Si la inflamació es per infecció, millor calent que es el que normalment et ve mes de gust.
El meu àvi era metge de capçalera i sempre ho recomenava.
Jo també ho tinc entès, crec que és perquè el fred contrau, per tant si tens inflamada la zona va bé. 
El meu marit agafa sovint malt de coll i el metge li va dir que no era dolent menjar gelat, sino tot el coontrari.
Jo no ho havia sentit mai, fins que un cop vaig agafar una bona faringitis a Anglaterra, i el metge em va recomanar que mengés gelat per desinflamar la zona. No dubti que vagi bé, però no ve gens de gust...
El nostre metge tambe m'ho recomana... gelats o polos
nosaltres normalment cada mati fem batut amb iogurt i fruites i del que sobre en fem polos. Aixi no cal que vagis comprant-los tu...
nosaltres normalment cada mati fem batut amb iogurt i fruites i del que sobre en fem polos. Aixi no cal que vagis comprant-los tu...
Hola noies,
mil gràcies a totes per les respostes, finalment sí que li vaig donar gelat i li va anar super bé, tot i que li vaig posar ja una mica desfet per que els gelats els engoleix, i ell la mar de content per que li encanten.
El més de juny em va sortir una nafra darrera la campaneta i l´otorrino a part de "drogar-me" amb medicaments a base de bé em va dir que prengués gelats, que al contrari del que la gent pensa, quan tenim el coll imflamat es millor prendre coses fredes que calentes, per tal que baixi la inflamació, però és clar, jo tenia una nafra i no faringitis i jo sóc gran i el meu petit té 3 anys, així que dubtava una mica, però li ha anat super bé de veritat. Ostres Roser, llegint-te, el que dius té molt sentit... Bé tampoc vaig abusar del gelat, li vaig donar un parell de dies després de "dinar" (de fet al final aquest va ser el dinar per que no volia menjar res de res)
Gràcies novament a totes.
mil gràcies a totes per les respostes, finalment sí que li vaig donar gelat i li va anar super bé, tot i que li vaig posar ja una mica desfet per que els gelats els engoleix, i ell la mar de content per que li encanten.
El més de juny em va sortir una nafra darrera la campaneta i l´otorrino a part de "drogar-me" amb medicaments a base de bé em va dir que prengués gelats, que al contrari del que la gent pensa, quan tenim el coll imflamat es millor prendre coses fredes que calentes, per tal que baixi la inflamació, però és clar, jo tenia una nafra i no faringitis i jo sóc gran i el meu petit té 3 anys, així que dubtava una mica, però li ha anat super bé de veritat. Ostres Roser, llegint-te, el que dius té molt sentit... Bé tampoc vaig abusar del gelat, li vaig donar un parell de dies després de "dinar" (de fet al final aquest va ser el dinar per que no volia menjar res de res)
Gràcies novament a totes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |