nordisac
nordisac
Hola!
Estic pensant en comprar el nordisac perque ma filla de cadi tres anys sempre es destapa per les nits... Ara te funda nordica
Alguna el fa servir? Com us va?? Necessito consell perque el vull comprar rapid que ja s.ha costipat...
Gracies!!
Estic pensant en comprar el nordisac perque ma filla de cadi tres anys sempre es destapa per les nits... Ara te funda nordica
Alguna el fa servir? Com us va?? Necessito consell perque el vull comprar rapid que ja s.ha costipat...
Gracies!!
Re: nordisac
I un pijama manta?
Jo me n'he comprat un de sac-manta-nórdic, com es digui. M'està anant molt bé aquests dies de tant fred. 

Graciea rundi pero no em convenç...
Mdemare: on l.has comprat? A part del textura no conec cap altre botiga...
I una pregunta! El relleno tambe es compra a part? Es pot fer servir un relleno nordic normal?
Mdemare: on l.has comprat? A part del textura no conec cap altre botiga...
I una pregunta! El relleno tambe es compra a part? Es pot fer servir un relleno nordic normal?
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
En Martí dorm en un sac d'aquests des d'aquesta tardor. al principi es destapava i sortia molt sovint, però ara fa com un mes que ja no, com si hagués après a dormir-hi: la veritat és que ara quan anem a controlar mai ens cal intervenir. Jo trobo que és un invent molt còmode i pràctic.
Jo el vaig comprar a Montse Interiors, online, superbé de preu ( http://www.montseinteriors.com/index.ph ... =1&sort=3a )
Hi ha diversos fils al SP que en parlen:
viewtopic.php?f=25&t=24945&start=0
viewtopic.php?f=62&t=32435&start=0
viewtopic.php?f=24&t=31583&start=0
viewtopic.php?f=24&t=30107&start=0
Jo el vaig comprar a Montse Interiors, online, superbé de preu ( http://www.montseinteriors.com/index.ph ... =1&sort=3a )
Hi ha diversos fils al SP que en parlen:
viewtopic.php?f=25&t=24945&start=0
viewtopic.php?f=62&t=32435&start=0
viewtopic.php?f=24&t=31583&start=0
viewtopic.php?f=24&t=30107&start=0
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
La Tíndari també dorm amb un sac nòrdic d'aquests amb cremallera i també me l'acabo trobant fora del sac i amb el cap als peus del llit, és que es mou tant que ja no sé què fer!!
Perdoneu...però que és un nordisac? és una funda nordiaca normal? Tè cremallera com un sac de dormir...Si algú m'ho pot explicar ho agrairia.A la pagina web no em queda calra tampoc.
Amb el meu nen anem a pijames-mantes però és una mica enrenou posar-li cada nit i quan demana fer el pipi a mitjanit ni us ho explico.
Gràcies
Amb el meu nen anem a pijames-mantes però és una mica enrenou posar-li cada nit i quan demana fer el pipi a mitjanit ni us ho explico.
Gràcies
almon ha escrit:Perdoneu...però que és un nordisac? és una funda nordiaca normal? Tè cremallera com un sac de dormir...Si algú m'ho pot explicar ho agrairia.A la pagina web no em queda calra tampoc.
Gràcies
Jo tampoc sé que és, però em fa l'efecte que deu ser un nòrdic tancat amb cremallera. Si és això, a mi també em pot interessar, perquè anem amb nòrdic "normal" i cada matí es lleva destapat! sort de la calefacció, perquè aquí fa rasqueta i el pijama-manta, a part que no el vol, no ens és pràctic quan té pipí.
Nordic q va lligat a traves de cremallera amb la baixera de sota...
yo tengo ese nordico me compre dos por internet y creo que es en la web que comentais de montse interiors.
Estoy encantada, ademas de muy buena lavada el mio llevaba relleno, recuerdo que cuando llame me comentaron que segun que modelo mejor consultar el grosor del relleno sobretodo los de Disney creo que eran mas finitos.
En mi caso coji unos de animalitos muy chulos. Los tengo ya dos inviernos y muy bien y practicos.
Es verdad que si quiere se puede salir pero lo tienen mas dificil con las cremalleras.
Y es una motivacion para que ellos empiecen a hacerse la cama ... a su manera.
Estoy encantada, ademas de muy buena lavada el mio llevaba relleno, recuerdo que cuando llame me comentaron que segun que modelo mejor consultar el grosor del relleno sobretodo los de Disney creo que eran mas finitos.
En mi caso coji unos de animalitos muy chulos. Los tengo ya dos inviernos y muy bien y practicos.
Es verdad que si quiere se puede salir pero lo tienen mas dificil con las cremalleras.
Y es una motivacion para que ellos empiecen a hacerse la cama ... a su manera.
Hola!
nosaltres vam comprar un nordisac aquest hivern al Textura i està molt bé pq t'ho fan exactament a la mida del llit. És molt còmode i normalment no es destapa, n'estem contents.
us l'aconsello
petons
nosaltres vam comprar un nordisac aquest hivern al Textura i està molt bé pq t'ho fan exactament a la mida del llit. És molt còmode i normalment no es destapa, n'estem contents.
us l'aconsello
petons
Hola!!
El meu fill utilitza Nordisac per dormir i va super bé!
Jo el recomano 100%.... A més de còmode i pràctic (fas el llit en un plis plas), els peques normalment dormen molt a gust i calentets ;)
El meu fill utilitza Nordisac per dormir i va super bé!
Jo el recomano 100%.... A més de còmode i pràctic (fas el llit en un plis plas), els peques normalment dormen molt a gust i calentets ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |