P3 i dormir sempre sortint del cole.
P3 i dormir sempre sortint del cole.
Be el titol no se si ho explica be.... Tinc un peque de 3 anys, que aquest any ha començat P3 i jo per la tarda quan el vaig a buscar el veig sempre esgotat. Es un nen que no para, mai el veuraa sentat, es molt belluguet i em sobta que ara hi ha dies que s'adorm a les 18h i ja no es desperta fins les 7.30 del mati. De 5 dies queva al cole 3 segur que ho fa. No se estic una mica amoinada per si va cansat..... Algu amb la mateixa situacio??
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: P3 i dormir sempre sortint del cole.
Ostres, Yuyu, no sé si és per amoïnar-se... però jo t'envejo!
El meu nano a aquestes hores el tinc al llit cridant que no vol dormir!
El meu nano a aquestes hores el tinc al llit cridant que no vol dormir!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Doncs jo tinc en Jofre dormit desde les 18,15.... I he intentar desperta-lo per sopar... I res.... Ara el ficare al llit, i ja no es despertara fins dema!
Jo crec que si estaven acostumats a fer la migdiada i ara no la fa és normal. O encara que la faci, a l'escola es cansen molt ... L'Adrià també ho feia a p-3. I ara els divendres que té futbol si se m'adorm a les 6 podria empalmar fins l'endemà perfectament. Jo el deixo dormir un ratet i el desperto per sopar. 
Si la veritat ell feia migdiada sempre abans de començsr el cole... I al migdia el veus que sap que no pot formir per manca de temps... Pero li agradaria.
Montse_77 ha escrit:Jo no m'amoinaria i el deixaria dormir aquestes hores si és el que el seu cos necessita. Alguns nens, quan comencen P· deixen de fer la migdiada i potser la necessiten encara. Jo el que faria seria donar-li un bon berenar quan surt del cole i un bon esmorzar quan es llevi, i deixar-lo dormir tot el que necessiti.
Completament d'acord. Jo el deixaria fer que segur que ell solet regula el nou horari. Dona-li un bon berenar-sopar i al llit.
yuyu, jo també t'envejo una miqueta
. Potser a les 18h és massa d'hora, però signaria perquè s'adormís a quarts de nou, clar que l'Arnau sí que fa migdiada a l'escola.
Estic amb les noies, si ho fa és perquè el seu cos li demana
. Potser a les 18h és massa d'hora, però signaria perquè s'adormís a quarts de nou, clar que l'Arnau sí que fa migdiada a l'escola.Estic amb les noies, si ho fa és perquè el seu cos li demana
Estic ben d'acord amb el que t'ha dit la majoria de mares. El nostre nen també ha començat P3 i, si bé ja feia uns mesos que havia deixat de fer migdiades i era un nen que abans era estrany veure'l mai cansat, ara hi ha dies que surt de col·le a les cinc i el veus amb poques forces per fer cap altra cosa que no sigui anar cap a casa, berenar, jugar una mica però sense esbojarrar-se com abans, i cada dia abans de dos quarts de nou ja està dormint com un tronc, cosa que abans d'anar al col·le era difícil d'imaginar. Crec que no t'has d'amoinar i respectar-li el ritme actual, de mica en mica l'anirà adaptant. Però sempre tenint clar que si tenen ganes de dormir, és lo millor que poden fer i el que millor els va, tant a nivell de cos com de cap.
jo l'Eloi també m'ho fa el dia que no fa migdiada, queda KO súper d'hora i fins l'endemà ni s'entera, el Jofre no sé però l'Eloi beu un bibi allà les 9 del vespre amb cereals perquè "sopi" i després fins al matí un altre bibi de cereals i ja esta apunt per anar a l'escola, un dia em va dormir 15 hores seguides pobret estava rebentat, no el vaig pas despertar....el setembre quan comenci P3 no se em sembla que s'adormirà al cotxe quan anem cap a casa....però ja t'ho diré!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
yuyu, la Txell també va molt cansada, i això q ella sempre porta les duracell carregades a tope!
El dia q no fa la migdiada, no s'adorm a les 18.00, però la veus q està q no s'aguanta, i sols ficar-la al llit cau rodona (i al matí costa un munt q es desperti). Els dies q fa una mica de migdiada està amb més marxa, però igualment cau ben aviat
Dóna-li un berenar maco i a dormir!
El dia q no fa la migdiada, no s'adorm a les 18.00, però la veus q està q no s'aguanta, i sols ficar-la al llit cau rodona (i al matí costa un munt q es desperti). Els dies q fa una mica de migdiada està amb més marxa, però igualment cau ben aviat
Dóna-li un berenar maco i a dormir!
Yuyu,
L'Anna no però té companys que els hi passa, potser no ha les 18hs però si cap a les 19hs.
I l'altra dia els pares d'un company ens van explicar que sortint del cole van anar a berenar a una cafeteria i el nen es va quedar dormit a la taula i fins el dia següent...

L'Anna no però té companys que els hi passa, potser no ha les 18hs però si cap a les 19hs.
I l'altra dia els pares d'un company ens van explicar que sortint del cole van anar a berenar a una cafeteria i el nen es va quedar dormit a la taula i fins el dia següent...

Ai noies com us envejo!!!! la meva te piles carregades a tope!!! Se'ns dona les 22.30h i demanant-li si us plau que vagi al llit!!!
Ella no fa migdiada al cole pero no la necessita... als matins s'aixeca soleta i de moooolt bon humor i energia per un tub, trota tooooooot el dia pel cole, 2 cops per setmana fa angles d'extraescolar al migdia i tambe hora i quart de gimnastica ritmica 2 tardes, les tardes que no te res no para quieta per res i dissates piscina i no s'adorm aviat ni per casualitat!!! Qui la vol? us la deixo un parell de dies-nits!! jejeje!!
Yuyu penso com totes, si necessita dormir deixa'l! i es que si ni tant sols el pots despertar es que esta mooolt esgotat pobret!! mica en mica ja s'anirà acostumant i agafarà el ritme... pero si ho prefereixes fes un comentari amb el seu pediatre per quedar-te mes tranquil.la...
Ella no fa migdiada al cole pero no la necessita... als matins s'aixeca soleta i de moooolt bon humor i energia per un tub, trota tooooooot el dia pel cole, 2 cops per setmana fa angles d'extraescolar al migdia i tambe hora i quart de gimnastica ritmica 2 tardes, les tardes que no te res no para quieta per res i dissates piscina i no s'adorm aviat ni per casualitat!!! Qui la vol? us la deixo un parell de dies-nits!! jejeje!!
Yuyu penso com totes, si necessita dormir deixa'l! i es que si ni tant sols el pots despertar es que esta mooolt esgotat pobret!! mica en mica ja s'anirà acostumant i agafarà el ritme... pero si ho prefereixes fes un comentari amb el seu pediatre per quedar-te mes tranquil.la...
Yuyu bonica segur que el Jofre al cole no descansa igual que a casa. Els hi donen molta canya. El Marc també arriba reventat a casa però es nega anar a dormir.
Jo el banayria només arribar a casa, sopar i dormir. Perquè així evitaràs que perdi el sopar.
Jo el banayria només arribar a casa, sopar i dormir. Perquè així evitaràs que perdi el sopar.
ja m'agradaria que el jofre fes un bon berenar...però ell es un ocellet menjant
i el tema banyito...jajajajajj aquesta setmana porto volent-lo banyar desde dimars i no hi ha manera......li he dit Jofre que vas brut...brut i sortirà l'aigua de color de xocolata
si suposo que necessita descansar, a mi lo que m'emprenya es ue ja engalti amb la son de la nit...que fes siesta 2 horetes per la tarda...ja m'agrada pero que es pogues despertar cap les 8.30 per sopar, que veies son pare, i estar una estoneta junts
aix massa demanar....sort que no l'he apuntat a cap extraescolar
sinó hi hauria d'anar jo!

si suposo que necessita descansar, a mi lo que m'emprenya es ue ja engalti amb la son de la nit...que fes siesta 2 horetes per la tarda...ja m'agrada pero que es pogues despertar cap les 8.30 per sopar, que veies son pare, i estar una estoneta junts
aix massa demanar....sort que no l'he apuntat a cap extraescolar

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
yuyu ha escrit:....sort que no l'he apuntat a cap extraescolar![]()
![]()
![]()
Ídem!

Jo també crec que, encara a P3, necessiten la migdiada, però clar, si ells no la volen fer...
yuyu, l'ideal seria un punt intermig, oi? El takito sempre troba l'Arnau despert, el problema és que no podem fer res, ni mirar el Telenotícies, ni una pel.li ... Ja quan el veig esgotat, li dic d'anar al llit a explicar-li un conte i llavors sí, però aguanta moltíssim!
Ah! edito per dir que la nostra escola ja ens van dir que no oferien extraescolars a P3 pel motiu que comenteu. A partir de P4, sí.
yuyu, l'ideal seria un punt intermig, oi? El takito sempre troba l'Arnau despert, el problema és que no podem fer res, ni mirar el Telenotícies, ni una pel.li ... Ja quan el veig esgotat, li dic d'anar al llit a explicar-li un conte i llavors sí, però aguanta moltíssim!
Ah! edito per dir que la nostra escola ja ens van dir que no oferien extraescolars a P3 pel motiu que comenteu. A partir de P4, sí.
Takita en Jofre el caps de setmana si fa migdiada....i la necessita!!!!! per això entenc que entre setmana i sobretot el diumenge el seu cos li demani anar a dormir aviat...ara ja parlo com a mare egoista que per la tarda-vespre no puc disfrutar d'ell gens...i son pare potser en 3 dies ni el veu despert.....be esperarem que amb el bon temps no li entri tanta nyonya.
gracies per els respostes noies com sempre esteu quan se us necessita.
gracies per els respostes noies com sempre esteu quan se us necessita.
yuyu sembla que parlis de nosaltres! I es que estem igual
Val a dir que el dormir no és el punt fort del menut, però em trobo que com a l'escola no dorm, doncs a les 5 està que no s'aguanta pobret... Si no hem de marxar del barri, doncs el mantinc fins a l'hora de sopar anant a fer encàrrecs i anant al parc, després banyito-sopar-dormir. Però si he d'agafar el bus, cagada pastoret, és pujar-hi i amb el "traquetreo" s'adorm en 10 minuts
Així que per previsió ja he d'agafar el cotxet, i és clar, voltem amb ell dormint al cotxet unes 2h (abans no hi ha manera de despertar-lo), llavors amb les piles carregades ens dónen les 24h i està de jarana
Provaré això de donar-li un bon berenar, potser un bon entrepà i si s'adorm, doncs que empalmi. Aquesta setmana passada se'm va adormir a taula sopant (bé, 4 cullerades de sopa perquè no s'aguantava dret) a les 19h i a les 5.30h de la matinada em deia: Mama, tinc gana, anem al menjador a esmorzar un gotet de llet amb galetes...

Provaré això de donar-li un bon berenar, potser un bon entrepà i si s'adorm, doncs que empalmi. Aquesta setmana passada se'm va adormir a taula sopant (bé, 4 cullerades de sopa perquè no s'aguantava dret) a les 19h i a les 5.30h de la matinada em deia: Mama, tinc gana, anem al menjador a esmorzar un gotet de llet amb galetes...
Joobal el que passa es que en Jofre es pot qyedar dormit a les 18h i ja no llevar-se fons l'endema a les 8 del mati..... I ni sopa, ni el puc banyar, ni pit veure don pare....
I saps què és el que més em rebenta? Que quan el vaig a buscar a la tarda, si hem d'anar a voltar cap al centre de la ciutat (a peu o agafant el bus), doncs és clar porto la cadira de passeig per si s'adorm, i la gent (mestres sobretot) diuen: aaiii i encara va amb cotxeeeet??? És clar llestes! o a cas me'l carretejareu vosaltres a coll si s'adorm o aguantareu la ploranera per no poder dormir???

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |