algú ha tingut problemes amb joguines de l'abacus?
algú ha tingut problemes amb joguines de l'abacus?
He de dir que no acostumo a comprar a l'Abacus, però la meva germana si. Per reis el meu fill volia un tren que va amb piles i en vaig buscar per tot arreu i només en vaig trobar un a l'Abacus de la marca Einchoben (o com s'escrigui). És una ma´quina de tren que va amb un pila i es mou endavant i endarrera i fa llum, le spiles s'acaben cada dia... Li va comprar ma germana pels reis amb els seu carnet de soci, però que vaja, pel joguet que és tampoc és una ganga, 17euros... si no la heu vist potser us sembla barata però és una cosa molt petite per les vies de fusta tipus BRIO o IKEA...
La qüestió é suq evaig guardar caixa, ticket i tot. Va anar el dia de reis tot el dia, s'engega i el nen s'asseu a mirar-la, ni la toca... Es van acabar le spiles i no les vaig canviar fins al cap d'uns dies, hi va tornar a jugar u dia i es van tornar a acabar le spiles... i el següent cop ja no anava, el motor va, la llum va però les rodes no giren.
Totalq eu vaig anar a l'Abacus pq feia un mes i mig i no em sembla normal que deixci de funcionar així de ràpid. Em van contestar que feia massa temps i que no me la podien canviar. Vaig preguntar si tenien un lloc per arreglar-la, ja em direu que fem amb la máquina de tren si no va... i em van dir que no, bàsicament em van insinuar que la tirés a les escombreries.
He contactat per la web amb el servei als socis però no m'ahn contestat.
Algú s'hi ha trobat? No tenen servei de reparació?
La qüestió é suq evaig guardar caixa, ticket i tot. Va anar el dia de reis tot el dia, s'engega i el nen s'asseu a mirar-la, ni la toca... Es van acabar le spiles i no les vaig canviar fins al cap d'uns dies, hi va tornar a jugar u dia i es van tornar a acabar le spiles... i el següent cop ja no anava, el motor va, la llum va però les rodes no giren.
Totalq eu vaig anar a l'Abacus pq feia un mes i mig i no em sembla normal que deixci de funcionar així de ràpid. Em van contestar que feia massa temps i que no me la podien canviar. Vaig preguntar si tenien un lloc per arreglar-la, ja em direu que fem amb la máquina de tren si no va... i em van dir que no, bàsicament em van insinuar que la tirés a les escombreries.
He contactat per la web amb el servei als socis però no m'ahn contestat.
Algú s'hi ha trobat? No tenen servei de reparació?
Re: algú ha tingut problemes amb joguines de l'abacus?
es de marca abacus? o d'alguna altre casa? Jo sempre uqe he tingut problemes amb joguines he contactat directament amb el fabricant (feber, playmobil, chicco) i sempre he tingut respostes ràpides i efectives, inclús m'han enviat peces de recanvi o en el cas d'un cotxe elèctric un cotxe nou.
Ja, ho vaig preguntar a Abacus i la marca és alemana...
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Si no ho tinc mal entès, el sol tiquet de compra et serveix de garantia fins a 2 anys després de l'adquisició del producte, i és responsabilitat del venedor solucionar-te el problema.
No t'ho sé dir amb més detall, ja que no m'hi he trobat, però t'hauries d'imprimir el Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios, (artículos 114 a 127), imprimir-lo, subratllar amb fosfotiro els articles que diuen això mateix en termes legals, i anar-te'n a la botiga a cantar-los les quaranta amb el paperot en una mà i el tiquet a l'altra (i el tren amb la capsa en una bossa, clar!).
(Els de l'Abacus acostumen a tenir una atencio al client taaaan donlenta!)
No t'ho sé dir amb més detall, ja que no m'hi he trobat, però t'hauries d'imprimir el Real Decreto Legislativo 1/2007, de 16 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley General para la Defensa de los Consumidores y Usuarios, (artículos 114 a 127), imprimir-lo, subratllar amb fosfotiro els articles que diuen això mateix en termes legals, i anar-te'n a la botiga a cantar-los les quaranta amb el paperot en una mà i el tiquet a l'altra (i el tren amb la capsa en una bossa, clar!).
(Els de l'Abacus acostumen a tenir una atencio al client taaaan donlenta!)
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
La Castanyeta te raó. I si no vas a la Oficina del Consumidor, que és gratuit, i allà et diran els drets que tens.
Si, la veritat és que no em va agradar gens el tracte a l'Abacus, em sembla que a qualsevol altre lloc m'haguèssin canvitt el tren....
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 04, 2013 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo també he tingut sempre molt mal servei postventa (i fins i tot pre-venta) a l'Abacus.
Per Nadal, estava ja a la caixa per pagar tota una colla de joguines que pujaven uns 300 euros i la noia de la caixa va ser tan borde que li vaig deixar tot allà mateix i vaig marxar.
De fet, hi he posat tres reclamacions al consumidor.
És una llàstima.
Per Nadal, estava ja a la caixa per pagar tota una colla de joguines que pujaven uns 300 euros i la noia de la caixa va ser tan borde que li vaig deixar tot allà mateix i vaig marxar.
De fet, hi he posat tres reclamacions al consumidor.
És una llàstima.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Per temes de feina em vaig obligada a comprar a abacus pero no m'agrada gens!!! Els venedors no hi entenen massa del que venen i el servei en general es pèssim!! Quan faig alguna reserva de producte he de ser jo qui els truqui recordant-ho, un desastre!!!aixi q no m'estranyava q t'atenguessin malament.
Jo tambe posaria una reclamació a consum.
Jo tambe posaria una reclamació a consum.
A mi m'agrada l'Abacus pels productes i varietats que tenen però el personal també deixa una mica de desitjar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |