Destetant a la peke de 3 anys....

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
marededos
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 17, 2012 10:48 pm

Destetant a la peke de 3 anys....

EntradaAutor: marededos » dl. març 25, 2013 10:23 pm

:-o00m :-o00m hola hi ha alguna mare a la mateixa situació ?. Dons fa dos dies que he decidit destetar, a la hora d´anar-se a dormir be, un glopet de llet en un got i a zz:-) zz:-) el problema es quan es desperta molt d´hora, abans quan em passava una mica de teta i a continuar a dormir, però aquestes dos nits a crits demanant tetaaaa.
Experiències si us plau, de quan temps heu passat aquesta situació, els moments de crisis i pensar en llençar la tovallola i donar-li el pit per tornar a dormir....gràcies ¡¡¡¡ :ok:
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Destetant a la peke de 3 anys....

EntradaAutor: MARUXA » dt. març 26, 2013 8:54 am

Hola Marededos,
Fes una ullada a aquest post, viewtopic.php?f=21&t=26355 hi ha moltes experiències al respecte.
Molts ànims, és un tema molt delicadet, per les mames i pels petitons.
jo vaig deslletar el meu quasi als 3 anys i no va ser molt difícil al final.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dt. març 26, 2013 10:03 am

Hola marededos:

Jo vaig destetar al meu fill el gener passat quan estava a punt de fer 4 anys (els fa a l'abril). Les tetades mentres dormia durant la nit li vaig treure "raonant" amb ell i dient-li que la teta havia de descansar i només podíem fer-la quan sortia el sol. Ho va acceptar bastant bé.
A partir d'aquí vam estar molt temps prenent teta abans d'anar a dormir i al despertar-se al matí. Al tornar de les vacances de Nadal, quan anàvem a dormir tots dos, li vaig dir que la teta volia descansar i fent-li abraçadetes, "mimos" i explicant-li contes, va aceptar no pendre teta. Va ser com progressiu, primer prenia una mica fins que ho va deixar... al principi li deia que contéssim fins a 10 i ho deixàvem: a vegades ho acceptava i a vegades no.

Pel tema del despertar pels matins, si quan es despertava estava jo dormint al seu costat en demanava, però si jo ja m'havia aixecat del llit, ni s'enrecordava. Per tant, procurava despertar-me abans i aixecar-me del llit... I així vam anar fent, fins que ja no va demanar. Algun dia de tant en tant encara em demana, però jo ja li dic que ara ja no hi ha llet i ho acepta.

Em va fer una mica de pena, però jo ja ho necessitava i estava una mica agotada amb el tema. Estic molt orgullosa d'haver-li donat tant temps, tot i que quan està malalt, trobo molt a faltar la teta, ja que ens anava molt bé per calmar-lo...

Molts ànims i ja veus, és un procès una mica complicat i lent, però ja veuràs que amb una mica de paciència ho aconseguiràs. De totes maneres no pensis que serà un dia per l'altre i que et portarà uns quants mesos...

Ànims i felicitats per aquesta lactància!
Imatge
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dt. març 26, 2013 1:01 pm

Us recomano aquest post del bloc de la Míriam Tirado: http://www.aflordepell.cat/2013/03/la-f ... lactancia/
És molt bonic i transmet molta pau.
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::