primer aniversari amb tota la classe

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
vinyet2012
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

primer aniversari amb tota la classe

EntradaAutor: vinyet2012 » dc. abr. 17, 2013 2:11 pm

Hola a totes!

Aquest dissabte ens han convidat (a tota la classe) a un aniversari (nens de P3). És el primer aniversari que es fa a la classe i la mare ha dit que no vol que portem regals (els pares encara no ens coneixem massa entre nosaltres). Tot i que no vull comprar un regal típic, sí que m'agradaria portar algun detallet pel nen, però ha de ser una cosa molt senzilla que no faci quedar malament a la resta de pares. No sé si m'explico...la idea de fer una manualitat no pot ser (el meu fill no "está por la labor"...)
Algún consell o recomandació?

gràcies marones!!
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: primer aniversari amb tota la classe

EntradaAutor: kabbisa » dc. abr. 17, 2013 2:31 pm

més que un regal, podries proposar-li a la mare de fer una activitat: un conta-contes o unes titelles...

si vols alguna cosa només pel nen, llavors pensa al revés... si tu diguessis als pares que no vols regals i una de les mares li porta un al teu fill... què hauria de ser o quin tipus de regal hauria de ser perquè no pensessis que la mare ha passat del que tu li has demanat?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
vinyet2012
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

EntradaAutor: vinyet2012 » dc. abr. 17, 2013 4:58 pm

Tens raó...no ho sé...potser al final no faré res i així no poso en cap compromís a ningú...

gràcies!!
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. abr. 17, 2013 5:07 pm

No se, sempre pots portar un bloc de notes i uns colors perque pintin els nens.
Probablement hi ha moltes opcions per fer... Només és pensar-hi una mica ;-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 17, 2013 6:07 pm

La festa serà a casa seva o a un altre lloc? és que depenent d'on es faci pots portar una cosa o una altra, però jo més aviat portaria alguna cosa per a tots els nens.
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » dc. abr. 17, 2013 6:27 pm

I un detall tipus una flor per la mare?
Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dc. abr. 17, 2013 7:05 pm

Si és a casa pots portar un joc de pintures per la cara perquè tots els nens es puguin pintar, per exemple.
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dc. abr. 17, 2013 7:48 pm

I portar un pastisset/pa de pessic/gominoles/galetes fets per tu, per a tots?
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. abr. 17, 2013 7:55 pm

Ostres a mi em faria por just el contrari, que jo fos l'única que fa cas a la mare i no porta regal!!
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dc. abr. 17, 2013 8:58 pm

I portar una pinyata amb coses per tots?
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
xaia
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dc. juny 02, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: xaia » dc. abr. 17, 2013 11:45 pm

Doncs a mi el que em faria por és xafar-li la festa a la mare. Què passa si portes una pinyata i ella ja en tenia una i no era tant maca o amb tantes coses? Referent al pastís o pa de pessic, entenc que si és un aniversari n'hi haurà segur, vaja que d'això ja s'ocuparà segur la mare... jo crec que si han dit que no volen regals és que no volen res. Si volgués altres coses, hauria dit "no vull regals pel meu fill, però podeu fer enlloc d'això alguna activitat o portar alguna cosa pels nens", però si no ho has comentat és que no ho ha dit, per tant no vol que es faci res. Els seus motius tindrà i crec que s'ha de respectar. I si al final ets la única que ho respecta, doncs dones exemple al teu fill.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dj. abr. 18, 2013 12:53 am

D'acord amb la xaia; penso que si la mare ha dit que no vol regals, probablement no deu voler regals. El meu fill fa P-3 i la setmana que ve farà 4 anys. Nosaltres farem un berenar amb la família i prou, però si fes una festa pels nens de la classe, segur que també demanaria a les famílies que no portessin res, almenys ara que són tan petits... i m'agradaria que m'ho respectessin.

Portar coses per tots els nens també ho trobo arriscat. A mi m'agrada preparar les festes i fer xorradetes i tal. Si compro una pinyata, em rebentaria que una altra mare en portés una altra. O si ja hi ha un pastís, no voldria que ningú en portés cap altre.

En qualsevol cas, podries parlar amb alguna altra mare per saber si els altres també pensen portar alguna cosa.

Potser el teu fill li podria fer un dibuix a l'amiguet, no cal que sigui una manualitat super currada...
AdrianaGC
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

EntradaAutor: AdrianaGC » dj. abr. 18, 2013 10:22 am

Jo penso igual que la xaia i la nunus. Si la mare us ha demanat que no porteu regals, crec que ho heu de respectar. De fet, posa't al seu lloc, i pensa què faries si demanes específicament res de regals i la gent es presenta amb joguines, o coques (quan es celebra un aniversari i hi haurà pastís) o coses pels altres nens (quan segurament la mare ja té alguna cosa preparada). Crec que pel nen, el millor regal serà la presència de tots els seus amics!!
sugar
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: sugar » dj. abr. 18, 2013 11:35 am

Hola, ja que és el primer aniversari que feu a la classe jo el que faria seria ja pactar el tema.

A la classe de l'Helena el que fem de sempre es posar 1 o 2 euros per nen (el regal ha de ser com a molt de 25 €)i se li compra un regal de part de tota la classe, aconsellat pels pares de la criatura.
sugar
mafri
Entrades: 177
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 11:53 am

EntradaAutor: mafri » dj. abr. 18, 2013 1:52 pm

Bon dia

Al curs de la meva filla (fa P4) ja l'any passat vam establir possar 10 € per nen i els pares compren el regal o regals segons el cas.
Ara és el millor moment per establir com fer-ho i fer-ho igual en tots els aniversaris.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::