tercer fill o pastilla dia despres. SOS!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Gemmy
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 1:30 pm

tercer fill o pastilla dia despres. SOS!

EntradaAutor: Gemmy » dl. maig 13, 2013 10:03 am

Hola Noies,

Estic una mica desesperada, necessito els vostres consells, experiències.

Tinc 2 fills de 5 i 3 anys. No teníem pensat tenir mes fills (be, el meu Home si que en volia un quart).
Resulta que dissabte nit, vam tenir un petit despiste, i no vam usar preservatiu. Desprès vaig fer càlculs, i em coincidia just amb el dia de la ovulació, així que tinc moltes possibilitats d’haver quedat embarassada (sobretot tenint en compte que tinc molta facilitat, i que els dos peques que tinc, van ser al primer intent).
Ara tinc dubtes de si anar endavant (encara estic a temps de prendre la pildora del dia desprès).
Es que, estic valorant els pros i contres, i no m’ensurto. El meu home opina que desitja moltíssim un tercer fill, però al veure’m tan preocupada, s’ho esta repensant.
A veure, tinc 40 anys, com a favorable, veig el següent:
-En el fons, em faria il•lusió un altre fill
- Per la meva filla de 5 anys seria una il•lusió inimaginable, doncs nomes fa que demanar un bebe (es molt marona)
Com a contra veig:
- 3 son multitud
- El meu petit (que farà 3 anys), començava a ser mes independent, i el meu marit i jo ja pensàvem en tornar a fer el que fèiem de solters: sortir a sopar, anar cinema, o fer alguna escapada (4-5 dies) de vacances sols (potser no ara, pero si quan els nens ja tinguin 3 o 4 anys mes). Però es clar, si tenim un tercer fill, buff!, es tornar a començar!, i jo ja tinc 40 anys...i....si algun dia vols fer una escapada, amb qui deixes 3 fills??, 2 encara els pots deixar amb avis o tiets i cosinets, però 3???. Pot semblar egoista, pero quan tens 40 anys, i els nens comencen a ser mes independents, comences a pensar en aquestes coses.

deu meu!!, estic feta un embolic!!, algun consell??
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: tercer fill o pastilla dia despres. SOS!

EntradaAutor: dinser » dl. maig 13, 2013 10:46 am

És algo molt personal. En el fons vosaltres heu de saber el que realment voleu. Pensa que potser no et quedes embarassada i estàs especulant per que sí. Penso que si realment no volgúessiu un fill haurieu anat amb més cura.

Així que jo tiraria endavant i que sigui el que Déu vulgui. I si no us quedeu aquest cop haureu de plantejar-vos que voleu en un futur.

Petons.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dl. maig 13, 2013 10:52 am

dinser ha escrit:És algo molt personal. En el fons vosaltres heu de saber el que realment voleu. Pensa que potser no et quedes embarassada i estàs especulant per que sí. Penso que si realment no volgúessiu un fill haurieu anat amb més cura.

Així que jo tiraria endavant i que sigui el que Déu vulgui. I si no us quedeu aquest cop haureu de plantejar-vos que voleu en un futur.

Petons.

Hola dinser,

Es molt coherent el que dius.
El meu home si que vol un tercer, soc jo la que tinc els meus dubtes pels motius que he dit. En el fons m'agradaria i em faria il·lusio, pero....bufff se'm fa una muntanya.
Potser ni tan sols m'hi he quedat, pero coincia amb el dia 13 del cicle (plena ovulacio), i sempre m'he quedat a la primera.

En fi, no tinc molt temps per decidir, perque cre que la pastilla del dia despres es fins les 48 hores..

Gracies pels consells guapa. veig que estas esperant el tercer fill?, com ho portes?, que en penses de tenir-ne tres?.

Gracies de nou i enhorabona
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dl. maig 13, 2013 11:58 am

Hola Gemmy,

Tens 48 hores x pendre't la pastilla, si vas a la farmàcia te la donen sense recepta tot i q jo sempre recomano anar abans al metge.

Pensa si realment voleu el tercer fill, pensa q la pastilla és una bomba hormonal. I si no heu utilitzat preservatiu.... Potser si q voleu tenir-lo...
currito
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 07, 2013 12:23 pm

EntradaAutor: currito » dl. maig 13, 2013 2:04 pm

Hola Gemmy, et seré sincer, he vist el teu post i he llegit els teus pros o contras. Primer de tot dir-te que com no estàs embarassada estàs amoïnada per quelcom que encara no saps...per tan jo el primer que faría és deixar-ho tot igual, res de quimica en el teu cos. Crec que és algo que et pots evitar.
Per altre banda, les raons que em dones del "contres" no em fan el pes de veritat, es ha dir : no parles de raons de pes, tipus econòmiques o de salut, sino que dius que "3 son multitud" a lo que et responc "no hay dos sin tres". >.-<: i també comentes de fer coses de solters, coses com abans, i llavors jo et dic que amb 3, les podrías fer igualment, és ha dir, anar al cinema, de copes, a aquesta tercera criatura (junt amb les altres dos) la pots deixar a familiars o a algún amic de confiança i si creus que deixar 3 nens a algú és molt heavy, et sòc sincer, jo m'ofereixo junt amb la meva dona i els meus dos petits a quedar-me'l si voleu fer una escapada o també pots tirar de cangur. Hi han opcions Gemmy!!!! :b-)))

A més, a tu també et fa ilusió, al teu marit, a la teva filla de 5 anys...com diría un gran amic meu: QUIN ES EL PROBLEMA? no n'hi ha pas cap de problema al meu entendre, inclos tot el que em dius de fer vida de "solters", podries fer-ho en un temps, si és el que et fa ilusió, no? Sempre estàs a temps de marxar amb el teu home uns dies més endavant, no?
Si tens dubtes perqué no et fa ilusió, o perqué senzillament no vols tenir una tercera criatura, evidentment llavors és una decisió molt personal i teva, només faltaría que et digués el que has de fer, es tan personal i delicat...però si per el contrari, les raons que dones son unica i exclusivament les que has dit en el post...ho sento, tu has preguntat i jo et responc: A pel tercer! :ok:

Tot el que et dic, t'ho dic amb carinyu, eh!! no te m'enfadis!! :lfantrose:

Petons i molts ànims

CURRITO
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. maig 13, 2013 6:02 pm

Mira fa de mal aconsellar perque jo ni em decideixo pel segon :-p pero respecte als dubtes de com fer-ho amb tres, mira el meu germa en te tres i el petit va ser un despiste i jo m'emportava tots tres on calgues, cap problema! Els estius els passaven a casa dels meus pares i si no hi havia llit doncs matalas a terra i tan felicos. S'entretenen i es cuiden molt, la gran de 5 et pot ajudar a banyar-lo o a donarli el sopar, vigilarlo....

Si es per fer cosea de parella... doncs es ajornar-ho una mica mes pero heu de posar en una balança la ilusio q us faci....

Sort amb la decisio!!!
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dt. maig 14, 2013 12:51 am

currito ha escrit:Hola Gemmy, et seré sincer, he vist el teu post i he llegit els teus pros o contras. Primer de tot dir-te que com no estàs embarassada estàs amoïnada per quelcom que encara no saps...per tan jo el primer que faría és deixar-ho tot igual, res de quimica en el teu cos. Crec que és algo que et pots evitar.
Per altre banda, les raons que em dones del "contres" no em fan el pes de veritat, es ha dir : no parles de raons de pes, tipus econòmiques o de salut, sino que dius que "3 son multitud" a lo que et responc "no hay dos sin tres". >.-<: i també comentes de fer coses de solters, coses com abans, i llavors jo et dic que amb 3, les podrías fer igualment, és ha dir, anar al cinema, de copes, a aquesta tercera criatura (junt amb les altres dos) la pots deixar a familiars o a algún amic de confiança i si creus que deixar 3 nens a algú és molt heavy, et sòc sincer, jo m'ofereixo junt amb la meva dona i els meus dos petits a quedar-me'l si voleu fer una escapada o també pots tirar de cangur. Hi han opcions Gemmy!!!! :b-)))

A més, a tu també et fa ilusió, al teu marit, a la teva filla de 5 anys...com diría un gran amic meu: QUIN ES EL PROBLEMA? no n'hi ha pas cap de problema al meu entendre, inclos tot el que em dius de fer vida de "solters", podries fer-ho en un temps, si és el que et fa ilusió, no? Sempre estàs a temps de marxar amb el teu home uns dies més endavant, no?
Si tens dubtes perqué no et fa ilusió, o perqué senzillament no vols tenir una tercera criatura, evidentment llavors és una decisió molt personal i teva, només faltaría que et digués el que has de fer, es tan personal i delicat...però si per el contrari, les raons que dones son unica i exclusivament les que has dit en el post...ho sento, tu has preguntat i jo et responc: A pel tercer! :ok:

Tot el que et dic, t'ho dic amb carinyu, eh!! no te m'enfadis!! :lfantrose:

Petons i molts ànims

CURRITO

Gracies currito!, m'han ajudat molt les teves paraules, de debo. M'has donat una resposta molt coherent, crec que necessitava que algu fes aquest balanç dels meus pros i contres, i n'has fet un balanç perfecte.
per temes de salut, tambe em fa una mica de por, no creguis, tinc 41 anys, i una hernia de hiato, que en cada embaras em fa la guitza, i aixo sumat a les pors de que alguna cosa vagi malament (perque els meus anteriors 2 parts i embarassoshan sigut ideals i sense cap patiment, i ara penso que potser toca lo dolent..). EN FI, que moltes gracies de nou per les teves paraules, m'han ajudat molt. ;-)
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dt. maig 14, 2013 12:53 am

charito ha escrit:Mira fa de mal aconsellar perque jo ni em decideixo pel segon :-p pero respecte als dubtes de com fer-ho amb tres, mira el meu germa en te tres i el petit va ser un despiste i jo m'emportava tots tres on calgues, cap problema! Els estius els passaven a casa dels meus pares i si no hi havia llit doncs matalas a terra i tan felicos. S'entretenen i es cuiden molt, la gran de 5 et pot ajudar a banyar-lo o a donarli el sopar, vigilarlo....

Si es per fer cosea de parella... doncs es ajornar-ho una mica mes pero heu de posar en una balança la ilusio q us faci....

Sort amb la decisio!!!

Gracies charito, tens rao amb el que dius, es mes...la meva germana m'ha explicat del cas d'una amiga que tenen 3 fills i van amunt i aball, fant viatges (buscant hotels amb habitacions que acceptin 3 nens, sigui suite o el que sigui), i que si marxen la parella de viatge, deixen els peques amb els tiets, i depres intercanvien (els tiets marxen de viatge).
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dt. maig 14, 2013 12:54 am

Gracies a tots/es, crec que deixare i... que sigui el que Deu vulgui.

Perdoneu pels accents, pero no em funcionen les tecles correctament.
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dt. maig 14, 2013 10:30 am

Gemmy jo vaig pel segon. Em queden dos mesos. En un parell d'anys o tres analitzarem les coses i veurem si és viable un tercer. Ara només pensem en el segon que ve i com ho portarem tot plegat.

Crec que has pres la decisió correcta. Ara que la naturalesa decideixi. I si no decideix res us haureu de plantejar que voleu més endavant. Ademés si podeu fer vida de solters tenint dos fills, podeu almenys aprofitar 8 mesos i després ja veureu sobre la marxa.

Petonets guapa.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dt. maig 14, 2013 1:42 pm

Dinser, enhorabona per l'embaras.
Tens raó, haurem de decidir qué volem...crec que m'he fet la idea de tornar a estar embarassada, i si no ho estic se'm farà extrany.
Aix, quins nervis!, em faig la idea, però a l'hora ho veig com algo fortissim
currito
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 07, 2013 12:23 pm

EntradaAutor: currito » dt. maig 14, 2013 6:48 pm

Gemmy!! m'alegro mooolt que les meves paraules t'hagin pogut ajudar. Estic segur que tot anirà genial i si estàs embarassada segur que finalment us ho podreu combinar i us en sortireu. Jo crec que estar embarassada i tenir un fill és quelcom preciós, increible, fantàstic...i a vegades, la societat, l' entorn o inclus el cinema o la T.V ens volen contagiar un cert neguit, com si tenir un fill fos quelcom dur o el major sacrifici del món...Tenir un nen es un miracle, un aprenentatge continuu, tenir un fill es la vida, el millor de la vida :)

Molts petons i sius plau, en quan sàpigues quelcom de l'embaràs, avisan's!!!!

petonets

CURRITO
Gemmy

EntradaAutor: Gemmy » dc. maig 22, 2013 9:38 am

Hola,

Entro per dir-vos, que avui m'he fet la prova (encara em falten 4 dies per la regla), i M'ha sortit negativa. Al anterior embaras, 3 dies abans de la regla ja em va donar positiu, així que, el més segur és q no estic embarassada.
Se'm ha quedat un "cos extrany", donc ja ens haviem fet la idea d'un tercer fill, jeje, quines coses eh?.
Ara, ens plantejarem amb tranquil.litat si anirem o no pel tercer.

Gràcies pels concells. Qualsevol cosa us faig saber.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::