VARIVAX quin embolic!
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
VARIVAX quin embolic!
Bona nit!
Bàsicament és per desfogar-me!!!
Resulta que no m'enrecordava que els hi havia ficat la segona dosi als bessons l'any passat (Caos...) quan van fer la revisió dels tres anys! Com a l'Ona li van ficar als 4... Jo convençuda que els hi tocava! A més quan vaig trucar vaig preguntar-ho i em van dir que sí, que era als quatre...
Doncs he comprat les dues dosis (amb la nevereta per la cadena de fred!), arribo al CAP que la fiquin a la nevera... Ens visita la infermera i em diu: "Si ja els hi vas ficar...! Pensava que em moria... 130€ tirats (no tenia clar si possar-los la segona dosi pels diners però he pensat que ho tenia que fer!).
Com pot ser que canviin el criteri cada any (algunes amigues als 2 anys ja els hi han ficat les dues dosis...)... A mi m'han fet parar boja i perdre els diners!
Estic que trec fum pels caixals... Ja sé que en part és culpa meva... però de debó... no poden anar canviant els criteris cada dos per tres... Com a mínim a mi no em donen cap mena de tranquilitat ja que sembla que realment vagin fent les recomanacions a palpentes!!!
Vale, ja està, ja m'he desfogat!
Nanit!
Bàsicament és per desfogar-me!!!
Resulta que no m'enrecordava que els hi havia ficat la segona dosi als bessons l'any passat (Caos...) quan van fer la revisió dels tres anys! Com a l'Ona li van ficar als 4... Jo convençuda que els hi tocava! A més quan vaig trucar vaig preguntar-ho i em van dir que sí, que era als quatre...
Doncs he comprat les dues dosis (amb la nevereta per la cadena de fred!), arribo al CAP que la fiquin a la nevera... Ens visita la infermera i em diu: "Si ja els hi vas ficar...! Pensava que em moria... 130€ tirats (no tenia clar si possar-los la segona dosi pels diners però he pensat que ho tenia que fer!).
Com pot ser que canviin el criteri cada any (algunes amigues als 2 anys ja els hi han ficat les dues dosis...)... A mi m'han fet parar boja i perdre els diners!
Estic que trec fum pels caixals... Ja sé que en part és culpa meva... però de debó... no poden anar canviant els criteris cada dos per tres... Com a mínim a mi no em donen cap mena de tranquilitat ja que sembla que realment vagin fent les recomanacions a palpentes!!!
Vale, ja està, ja m'he desfogat!
Nanit!
Re: VARIVAX quin embolic!
Nuse, com que no es una vacuna obligatoria no veig perque t'ho han de controlar, nosaltres no li haviem posat perque no ho sabiem i li hem posat ara als 3 anys despres de parlar-ho amb la pediatra.
Re: VARIVAX quin embolic!
No et puc ajudar amb tema de criteris de les vacunes... Però dir-te que vam comprar la prevenar i després, no sé per quina raó a la Mutua se la van posar ells i de manera gratuita.... de manera que ens vam quedar amb la nostra... i vaig pensar 80€ a la basura!!! vam anar a la farmàcia i ens van retornar els diners... En moments com aquest perdre diners.... és impensable. A veure si tens la mateixa sort que nosaltres i et retornen els calers. O si no, pots vendre-les... Perdona que m'ha anat del fil de la teva pregunta... m'has fet pensar en el meu cas... i la pela, és la pela!
Salud!!!!
Salud!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia