Festa d'Aniversari a Girona

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Festa d'Aniversari a Girona

EntradaAutor: winnymas » dj. ago. 22, 2013 11:25 am

Hola,

escric aquest post a veure si algú em pot ajudar. A mitjans de setembre la meva filla farà 4 anys. La idea és fer una festa d'aniversari amb les seves amigues i tota la familia (en total entre 40/50 persones, incloent els nens). En principi busquem un espai a l'aire lliure que es pugui llogar per poder fer la festa un dissabte a la tarda. He trobat una sala de lloguer a Girona, però és un espai tancat, i com que encara farà bon temps :***: (o això espero) preferim un espai a fora.
He estat mirant coses i només trobo hipiques on hi ha el berenar inclòs o llocs com Flotilandia...
Em podeu ajudar??

Merci a totes!!
Imatge
ainacarbonell
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:43 pm

Re: Festa d'Aniversari a Girona

EntradaAutor: ainacarbonell » dv. ago. 23, 2013 8:31 pm

A Girona ciutat no ho tinc massa controlat, però a vilacolum hi ha el Family Fun Park, que és un espai amb piscines, jocs infantils i molt espai per còrrer i és ideal per passar el dia amb els nens. Conec a gent que hi ha fet festes d'aniversari i han quedat molt contents...

També podries mirar fer-ho en una granja-escola. A Cabanes hi ha la Granja Escola la Perdiu, on hi ha animals de tot tipus i els nens s'ho passen d'allò més bé. També tenen piscina, i el menjar que fan és boníssim...

Tot lo altre que se m'acut és interior, i ja que és el setembre vé de gust estar fora al carrer!

Sort en la recerca...
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dt. set. 24, 2013 8:45 am

A Roses també hi ha un lloc on han posat colchonetes, minigolf, ruta d'aventura... i es pot llogar per fer aniversaris. conec una noia que el va fer a principis de setembre i va quedar contenta i els nens s'ho van passar molt bé.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dt. oct. 08, 2013 11:00 am

Hola, com va anar la festa d'aniversari? On la vareu fer al final? Encara és molt aviat, el meu fill farà 4 anys l'estiu que ve, però com que he vist aquest missatge m'apunto idees. Gràcies.
TICTAC
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 12:16 pm

EntradaAutor: TICTAC » dg. gen. 19, 2014 2:59 pm

A Celrà, a 10 Km de Girona, hi ha un local totalment adaptat de l'empresa TIC-TAC en el qual t'ofereixen l'espai per celebrar la festa del teu fill/a a mida amb microones i nevera, serveis, monitoratge, material lúdic per jugar, ells mateixos s'encarreguen de l'esmorzar o el berenar, el pastís. Realment els nens/es s'ho passen d'allò més bé. Tenen diversos packs, únics i totalment personalitzats.

Us deixo la seva web: www.tic-tac.cat
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

EntradaAutor: Tatti » dg. gen. 19, 2014 10:21 pm

On també és genial és al "Bosc encantat"
A Sarrià de Ter

Torna a “General”

Qui està connectat