Son alterat

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
wini
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 10:54 am

Son alterat

EntradaAutor: wini » ds. set. 28, 2013 6:11 am

Hola marones,

A veure si em podeu ajudar perquè fa unes setmanes que la meva filla de casi 3 anys es desperta a la nit fins a 5 i 6 vegades i comencem a estar una mica desesperats. La veritat és que des de ben petita (mesos) ens ha dormit del tirón i al seu llitet i no s'ha despertat a la nit sinó és que s'ha trobat malament. El fet és que fa un parell de setmanes que això no és així, és cert que hi ha molts canvis a casa, d'aquí un meset ha de néixer una germaneta i ha començat p3 (coincideix amb l'inici de l'escola). Aquesta alteració del son podria ser causa del neguit davant tots aquests canvis? A alguna li ha passat? Creiem que aquesta és la causa però és desesperant pq s'aixeca tranquil·la dient que no vol dormir més i quan li dius que encara és de nit i que cal dormir una mica més es posa a plorar. Ho hem provat tot, donar-li aigua, quedar-nos una estona a la seva habitació, oferir-li si vol estirar-se al nostre llit... però no vol. Finalment es torna a adormir però al cap d'un parell d'hores aprox. ja hi tornem a ser, i així cada nit... el meu company treballa un munt d'hores i s'aixeca molt aviat i jo amb una panxa de 8 mesos... us podeu imaginar el panorama. Algun consell??? Moltes gràcies!
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Son alterat

EntradaAutor: Marieta vola vola » ds. set. 28, 2013 8:24 am

Hola maca,

Nosaltres ens trobem més o menys igual. Descansem molt poc i durant el dia tots hem de rendir. Fa un parell de setmanes que estem provant les flors de Bach i, de moment, sembla que ens funcionen. No dic que dormi tota la nit seguida, però almenys no es desperta cada dues hores... Ànims!!
wini

EntradaAutor: wini » ds. set. 28, 2013 11:35 am

Hola Marieta vola vola!

Gràcies pel consell, a veure aquests dies com va i si continua igual potser provarem les flors de bach.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. set. 28, 2013 8:12 pm

Jo crec q la resposta ja te l'has respost tu mateixa. Son canvis q potser a ella li causen ansietat. Ma filla gran a les setmanes previes al naixement de la petita fins i tot havia tornat a escapar-se-li el pipi... despres tot va tornar a ser com abans.
Dona-li temps i paciencia.q
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. set. 29, 2013 10:51 pm

El meu fill es va passar així quasi bé tot l'embaràs i fins que va néixer sa germana. Si a més del teu embaràs s'ajunta també que ha començat a l'escola, són molts canvis. Ànims i molta paciència! :ok:
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Psicoloca » dl. set. 30, 2013 9:06 pm

Els nens pateixen ansietat davant els canvis i contra més forts siguin pitjor i si a sobre s ajunten dues coses com akestes és el més normal del món q ea desperti per les nits!!!
S acostumarä i per a q et kedis més tranquil·la, pensa q millor que lu surti!
Paciència i ànims!
wini

EntradaAutor: wini » dl. oct. 07, 2013 8:41 pm

Gràcies per les vostres respostes!!!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant