Joc de taula nena de 3/4 anys
Joc de taula nena de 3/4 anys
Hola noies!
Els reis d'aquest any volen portar un joc de taula per la meva filla que ara té 3 anys i mig (fa els 4 al març) i no sé ben bé quin agafar-li. HAvia pensat en el barril del pirata, aquell que has d'anar posar les espasses en el forats sense que salti el pirata, perquè ja ha jugat però intento veure altres possibilitats i no trobo res adient a la seva edat.
Ja posats si teniu idees d'altres jocs/joguines que estiguin bé per aquesta edat estaria moooolt agraïda. Volem jocs que l'ajudin a millorar l'atenció i la concentració i siguin educatius i estimulants, ja hem pensat en un memory, un dominó, coses per pintar que li encanta, un joc de pius,....
Gràcies!!
Els reis d'aquest any volen portar un joc de taula per la meva filla que ara té 3 anys i mig (fa els 4 al març) i no sé ben bé quin agafar-li. HAvia pensat en el barril del pirata, aquell que has d'anar posar les espasses en el forats sense que salti el pirata, perquè ja ha jugat però intento veure altres possibilitats i no trobo res adient a la seva edat.
Ja posats si teniu idees d'altres jocs/joguines que estiguin bé per aquesta edat estaria moooolt agraïda. Volem jocs que l'ajudin a millorar l'atenció i la concentració i siguin educatius i estimulants, ja hem pensat en un memory, un dominó, coses per pintar que li encanta, un joc de pius,....
Gràcies!!
Re: Joc de taula nena de 3/4 anys
El meu nen te ara tres anys i mig i els reis li portaran el joc de taula del memory aquell d posa les fotos cap per vall i fer parelles i han d recordar on estan. El tenim al movil i li encanta així q li portaran en joc f taula i així jugarem els tres.
Ah també li portaran de joc el que hi ha dels tres porquets que el llop bufa de veritat jejejjeje ta emocionadísim b aquest. També hi ha un d'una barbacoa i anar agafant els aliments.... No se... Al imaginarium segur q també trobes coses xules per la deva edat!
Nosaltres aquest estiu vam aprendre a jugar al domino i es molt divertit i els adults tambe s'ho passen be. Es un domino d'animals.
Les parelles tambe te exit.
Les parelles tambe te exit.
Si et passeges per l'Abacus, l'EurekaKids o qualsevol joguineria una mica especialitza trobaràs mil i un jocs diferents, a mi m'agrada anar-hi de tant en tant per veure què hi tenen, això sí, cal temps...
Personalment, la marca DJECO m'encanta, tenen moltíssims jocs de taula i de cartes molt didàctics i pedagògics per nens i nenes a partir de 2 anys...
El "problema" (o la gràcia, segons es miri) és que a aquests jocs no hi poden jugar sols, l'adult també hi ha de jugar... Cal explicar el joc, que hi ha unes normes... Jo ho trobo ideal, però no sempre hi ha temps
Alguns dels que tenen més èxit a casa meva, amb dues nenes de 3 i 5 anys són aquests:
Personalment, la marca DJECO m'encanta, tenen moltíssims jocs de taula i de cartes molt didàctics i pedagògics per nens i nenes a partir de 2 anys...
El "problema" (o la gràcia, segons es miri) és que a aquests jocs no hi poden jugar sols, l'adult també hi ha de jugar... Cal explicar el joc, que hi ha unes normes... Jo ho trobo ideal, però no sempre hi ha temps
Alguns dels que tenen més èxit a casa meva, amb dues nenes de 3 i 5 anys són aquests:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
jo també t'anava a dir els jocs djeco de l'eurekakids!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Hi ha uns jocs de taula colaboratius que son molt macos (però ni idea de si als 3,5 anys ja estan preparats per entendre'ls).
A la web d'artijocs pots veure el tipus de jocs que vull dir.
A la web d'artijocs pots veure el tipus de jocs que vull dir.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Nosaltres tenim el woolfy que està molt bé. És un joc cooperatiu. En teoria és a partir de 4 anys. Us el recomano!
A casa juguem a la oca, i li encanta sempre i quan no caigui a la calavera.... Al domino, memory, i tambe a l'uno, tot i que ens saltem alguna norma com la de dir uno quan tens una carta, pero el salta torn o agafa dues les fem. I dels "no-educatius" tenim el tragabolas i li encanta!

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Moltes gràcies per les idees, anirem mirant!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Que bé, molt bones idees per les que no tenim temps d'anar a mirar botigues... 

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Jo també et recomano els jocs de Djeco. El woolfy està molt i molt bé (treballo a una ludoteca i els encanta).
A eurekakids en pots trobar i també a llibreries de barri a vegades...
A eurekakids en pots trobar i també a llibreries de barri a vegades...
A partir de quina edat recomaneu el memory? I el lince, creieu que és factible a partir dels 24 mesos com posa a la caixa? Merci!
La meva li encanta el joc de la oca, i el quien es quien!!
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Doncs amb en pol fa molt que hi juguem! Vam començar amb dos pareñles, despres tres... I ara ja un munt. La majoria de jocs els pots adaptar una mica a cada nen i anar pujant la dificultat

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

El joc de la oca va bé per aquestes edats? mira que no hem provat mai a jugar amb ella, però si ja saben jugar més o menys seria una bona opció.Miraré els de la marca Djeco també
Les q teniu el woolfy com el veieu per 3,5 anys? Perque m'ha agradat pero veig q posa a partir de 5 anys...
Xinxeta, jo també he mirat el Woolfy i a la caixa posa de 4 a 8 anys.
Gràcies per les recomanacions, noies! Jo també estic buscant jocs de taula. El Batawaf caurà segur
Gràcies per les recomanacions, noies! Jo també estic buscant jocs de taula. El Batawaf caurà segur
Doncs nosé perque pero tot i que per internet posa de 4 a 8 a la caixa q jo he comprat a abacus posa de 5a8... Pero aixo dubtava i nose si per la meva filla sera adient o no
Nosaltres juguem a un joc que es diu ¿Com et sents? bé, en anglés però és lo de menos How do you feel?, són targetes y puzzles petits i has d'identificar les emocions dels nens de le starjetes, hi poden jugar nens petits. Està aquí: http://adoptivanet.info/encasa/ludoteca ... fantil.php
Del djeco també en tenim, uns jocs de cartes de fer parelles i un que has de descriure qué porta un os i vestir-lo... no recordo el nom.
Del djeco també en tenim, uns jocs de cartes de fer parelles i un que has de descriure qué porta un os i vestir-lo... no recordo el nom.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |