Banyera plegable per plat de dutxa?
Banyera plegable per plat de dutxa?
Hola,
la Judit es fa gran i hem d'anar pensant en substituir la flexibath per a una altre banyera per al plat de dutxa. Quina em recomeneu? Preferiria que també fos plegable... He vist les bibabath però, piquen una mica, no? Val la pena? Gracies
la Judit es fa gran i hem d'anar pensant en substituir la flexibath per a una altre banyera per al plat de dutxa. Quina em recomeneu? Preferiria que també fos plegable... He vist les bibabath però, piquen una mica, no? Val la pena? Gracies
Re: Banyera plegable per plat de dutxa?
Tens varíes de la marca Janè i la po up de Sare, la karibú crec que es petita pel que dius...
jo em vaig comprar una piscina infalible d aquelles petites q es fan servir a l estiu pels bebes. ja fa 1any i mig q la tinc i em va molt be
Es una bona opció la piscina hinchable :)
Jo tambe rinc plat de dutxa i faig servir una palangana gran, el meu petit e 23 mesos.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Jo tenia aquesta:http://productos.parabebes.com/ba%C3%B1eras/little-company/cb
I genial! Però tampoc és barata...
I genial! Però tampoc és barata...
Jo tinc la bibabath, la vaig comprar quan vaig tenir la 2a nena i banyem a les dues allà!! La veritat que va molt bé, almens poden jugar una mica, es una mica cara i la lona de dins amb el temps s'ha de canviar perquè es torna lletja, però bueno jo fa dos anys q la tinc i encara no l'he canviat, es pot posar a la rentadora i secadora però el negret de humitat i calç no marxa!
M'agrada molt la teva Sandrajuli, però quin preu... Bluff quan temps l'usat?
Sandrajuli, aquesta que tens tu és plegable?
Per altre banda, alguna referència de la Saro pop up?
Per altre banda, alguna referència de la Saro pop up?
- sandrajuli

Sí, és plegable. L'ha usat molt temps, potser fins als 3 anys i mig o 4... És gran...
Sandrajuli, perdona una altre pregunta, saps on la podria comprar? A alguna botiga física em refereixo... On line ja l'he trobat
- sandrajuli

Jo la vaig comprar online... No sé botigues físiques... Em sap greu.
Hola noies,
recupero el post perquè vaig comprar la pop up de Saro i no m'ha agradat gens. Per guardar-la és un rotllo, no porta res per subjectar-la així que l'has de posar a la bossa encara que estigui mullada si la vols guardar, per lo tant acabem per no plegar-la per que s'assegui i la tenim sempre pel mig que és just el que voliem evitar. A més fa uns mesos que la tenim i ja s'està deformant i posant lletja. No la recomano gens
Així que segueixo buscant perquè si trobo alguna que em convenci la canviaré... jo es que estaba encantada amb la flexibath! Podrien fer un model més gran, no??
recupero el post perquè vaig comprar la pop up de Saro i no m'ha agradat gens. Per guardar-la és un rotllo, no porta res per subjectar-la així que l'has de posar a la bossa encara que estigui mullada si la vols guardar, per lo tant acabem per no plegar-la per que s'assegui i la tenim sempre pel mig que és just el que voliem evitar. A més fa uns mesos que la tenim i ja s'està deformant i posant lletja. No la recomano gens
Així que segueixo buscant perquè si trobo alguna que em convenci la canviaré... jo es que estaba encantada amb la flexibath! Podrien fer un model més gran, no??

Hola Charliemi!
Jo tinc una bibabath que la vam utilitzar més o menys 1 any (després ens vam canviar de pis i ja teníem banyera). M'estava pensant de vendre-la, així que si creus que et pot interessar envia'm un privi
Nosaltres la veritat és que n'estavem encantats
Jo tinc una bibabath que la vam utilitzar més o menys 1 any (després ens vam canviar de pis i ja teníem banyera). M'estava pensant de vendre-la, així que si creus que et pot interessar envia'm un privi

Nosaltres la veritat és que n'estavem encantats
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |