Operació al Sagrat Cor

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Operació al Sagrat Cor

EntradaAutor: Menudeta » dv. gen. 31, 2014 12:42 pm

Jo sempre m'he visitat al Sagrat Cor, durant anys, vaig parir allí i tot però mira, al 2012 vaig tenir un problema greu de salut i tot i que el cirurgià que m'havia d'operar va ser molt amable i semblava expert, vaig decidir no operar-me allí. Vaig tornar per dir-li que ell no m'operaria i em va dir que jo havia d'anar al lloc que sentís que em donava més confiança.

Crec que això de l'anestèsia passa a tots els hospitals. Jo a quiròfan a la Quirón tenia un nen d'uns 10 anys que havia sortit de l'operació i estava allí com jo, però es que allí només hi ha personal sanitari i em sembla normal, et controlen constants, dolor, com has reaccionat a l'anestèsia, etc.

No sé, si el que tens és patiment de mare, això no t'ho treu ningú, a cap hospital però la veritat es que si dubtes parla_ho bé amb el cirurgià, que t'expliqui el perque dels protocols i segur que et quedes més tranquil·la.

Vas per mutua? potser pots demanar una altra opinió a un altre hospital.
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dt. feb. 04, 2014 4:09 pm

Jo com la Menudeta, també vaig parir allí i n'estic molt contenta!!! i també dels profesionals que hi treballen, potser no es un hospital molt conegut i tampoc amb massa ostentacions pero jo penso que hi ha bons professionals!!!!
Per la nena hi havia un pediatra bonissim!!!!
Sort i ànims!!

Ara ja no assisteixen a parts, i aixo que tenia una uci neonatal!!!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dt. feb. 04, 2014 4:13 pm

Han tingut molts problemes de gestió, els metges no cobraven... finalment la van vendre. Molts dels metges que m'han visitat allí a través de la mutua ja no visiten. El pediatra vols dir el Jamil Ajram? ufff, molt bona fama però jo no en vaig tenir bona experiència. Amb una visita en vaig tenir prou per saber que no seria el nostre pediatra.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::