Festa d'aniversari..idees??!!!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: grill » dc. març 12, 2014 9:54 pm

Podríeu donar-me algunes idees o consells perquè un grup de mainada de 3 anyets s'ho passin d'allò més bé a casa?? Farà 3 anys..i ha convidat als "seus amiguets". Serem uns quants i jo no tinc experiència..no sé ni què posar per berenar! Es de ser inútiles... :r) Hi haurà nenes,nens, algun bebé, pares,mares.. Buf!!!!!!!! SOS!!
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: Navi » dc. març 12, 2014 10:37 pm

No estic gens posada en el tema de festes però fa temps vaig veure això en un blog de cuina http://www.larecetadelafelicidad.com/20 ... irata.html i vaig pensar que m'hagués encantat anar a una festa així quan era petita.
Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: giuletta » dj. març 13, 2014 8:45 am

Que xulo aquest blog!!!!
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: sipamasil » dj. març 13, 2014 9:10 am

Hola, grill!

Si tens temps i "ganes" de preparar un berenar que sigui especial hi ha un munt d'idees i recursos però si no, amb uns entrepans, cosetes per picar i beguda, és més que suficient. Els nens i nenes estan més per jugar i divertir-se, aquí és on jo posaria més "atenció".

Si tens opció de contratar un/a animador/a que faci jocs, maquillatge, gimcanes... serà perfecte perquè els peques s'ho passen bomba i tú pots atendre millor als pares i gaudir veient que bé s'ho passen. Aquesta és una opció si vas molt perduda. I hi ha la possibilitat que el noi/a vagi abans i t'ajudi a preparar-ho tot.

I una altra opció és preparar un espai amb joguines que poguin fer servir els convidats i preparar alguna coseta vosaltres: algun joc, una gimcana, pinyata, maquillar-los, etc.

Tot és mirar també l'espai del que disposeu. I podeu fer que els pares/mares participin en les activitats, si els ve de gust.

Si hi ha alguna cosa que li agradi especialment, pots fer una festa temàtica. Adequant la decoració, amb un pastís amb forma o que faci referència al tema triat, "disfressant" als peques, explicant i representant un petit conte... no masses activitats, i espaiades, que són peques i es cansarien si tot és molt dirigit. I música!!!

Si necessites més ajuda, pregunta'm, que jo he fet moltes vegades de monitora en festes i celebracions i et puc orientar una mica.

Un petonet!!!
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: Airin » dj. març 13, 2014 9:29 am

Nosaltres el pica a pica vam fer coses senzilles, fàcils i ràpides, i a més la nostra filla ens va poder ajudar a preparar-ho: pintxos de fruita (amb maduixes, plàtan i kiwi), pa de motlle bo del forn amb nutella o bé com a bikinis, embotits, truita de patates, pa amb tomàquet, trianglets de formatge etc. El tema joguines el que més va triomar va ser una pinyata, a dins hi vam posar io-ios, piruletes i pegadolces. Si no tens gaire pressupost, t'ho recomano! I si ets manetes, a internet trobaràs maneres de fer-la casolana.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. març 25, 2014 5:34 pm

Hola Grill!

Pots posar-los-hi un inflable. Mira't la web de SALTS I SALTIRONS www.saltsisaltirons.cat, en pots disposar per 60€. Els nens s'ho passen de conya i els teniu controlats i entretinguts!
;-)
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: grill » dt. març 25, 2014 5:53 pm

cllins!!..ai..quina bona idea!!!!!!!!!! ara faltarà veure si hi cap en algun indret de la casa! potser si trec un llit a una de les habitacions grans.. :p-) :b-))) però aleshores ja no faran res més en toota la tarda!!saltaran com animalons i passaran de tota la resta de juguets de la nena!!!! no sé ara ...
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: grill » dt. març 25, 2014 5:55 pm

Ei gràcies a tothom! Les idees han donat fruit!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: pucpuc » ds. juny 07, 2014 9:22 am

grill explic
a la teva experiencia aixi tindrem idees gracies
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. set. 17, 2015 5:51 pm

Up!

www.saltisaltirons.cat :ok: Inflables per les festes de la canalla! Tenim nous models, i us apliquem 10€ de dte si dieu que heu vist aquest post del SP.
saltsisaltirons@gmail.com

www.saltsisaltirons.cat (encara no estan els nous models però per whats si que us els podem mostrar!).

:p-) :b-))) :p-) :b-)))
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Festa d'aniversari..idees??!!!

EntradaAutor: ner » dt. maig 28, 2019 11:44 am

Hola,

La web www.saltsisaltirons.cat ja no funciona. Coneixeu alguna altra web o empresa que lloguin llits elàstics o inflables per a festes infantils? Si pot ser de Girona millor.

Gràcies
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::