sabates esportives

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

sabates esportives

EntradaAutor: evawin » dl. abr. 14, 2014 12:36 pm

Hola,
tenim un nen de 5 anys i aquest hivern ha estat un desastre en quan a destrossar bambes. Des del setembre, ja n'hi he comprat 4 diferents. Totes acaben fetes pols. Ell és molt "futbolero" i tot el dia està amb la pilota als peus, suposo que per això s'han desgastat més. Em podríeu recomanar alguna marca que sigui moooolt resistent? He probat les típiques marques (nike, adidas,...), però cada qual pitjor. Gràcies!
Imatge
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: sabates esportives

EntradaAutor: marcaina » dl. abr. 14, 2014 12:54 pm

El meu fill te 6 anys i les bambos que mes li duren i estan molt be de preu son les del decathlon. Estan de la punta reforçada amb goma, li han aguantat tot l'hivern, de fet a la seva classe, la majoria de nens porten les mateixes, la veu ha corregut que van molt be
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dl. abr. 14, 2014 9:43 pm

Hola,

El nostre nen té cinc anys i tot i que no és gaire futbolero destrossa també tot tipus de calçat, i he optat per no gastar-m'hi tants cèntims. Com han dit més amunt, surt molt més a compte el calçat bàsic del decathlon que no pas les marques esportives, que són molt més cares i es fan malbé igualment. A mi unes que també m'han donat sempre bon rendiment són les clàssiques Paredes.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dt. abr. 15, 2014 12:53 pm

doncs jo et diré que la meva filla de 6 anys no ha fet mai petites unes bambes perquè en 2 mesos estan per llençar. I ves per on que aquest Nadal, farta d'invertir en bambes de marca, vaig pensar, pel que li duren agafo unes del Decathlon que eren baratissimes, i he al·lucinat perquè ara encara estan mínimament salvables! bé, .... no fa tant des del Nadal oi?
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. abr. 15, 2014 3:02 pm

Ostres, noies, doncs els següents seran del Decathlon! Per provar que no quedi! El meu fill ha destrossat Adidas en poques setmanes; ara, sembla que les Nike, que són les que vam comprar últimes, li estan durant força més i espero que li aguantin el que queda de curs, però al setiembre, li cauen unes Decathlon! :-D
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dc. abr. 16, 2014 8:23 am

Jo compro les més barates que trobo, aquest any del lidl, a 4,99... vaig comprar tres parells, només les fa servir el dia de gimnàstica i unes ja les he tirat, però mentres no surti el dit per davant ni la sola estigui trencada amb aquestes que va. Durant els altres dies porta sabates de pell que vaig comprar a una botiga que feien liquidació (5euros), no bambes, les destrossa igual però em duren més, i una de les marques que més bé m'ha anat és John Smith, sabates de muntanya, no són molt cares, entre 17 i 22euros, la sola va cosida no només enganxada, i les sabates de pell que té també. Les forada de la punta les sabates de pell i li surt el dit, però tinc un sabaté que me les apanya per 3 euros, soles desenganxades i punteres noves. Guapo no va ja us ho dic... I a l'estiu sabates tipus croks del mercadillo, 3 euros, en tinc 3 o 4 parells i quan es trenca al tira del darrera li poso una "cremallera" de plàstic per enganxar-ho un altre cop, puntes de davant tapades pq no es faci mal als dits i no es foreden, les soles aguanten, són totes d'una peça...
Jo porto unes adides amb tota la puntera de goma, no recordó el model però és un classic, superstar o algo així. Fan el mateix model de nen i he pensat comprar-les algún cop però després pensoq ue gastar-me la pasta i que potser no es foreden de al punta però desenganxa la sola la primera semana, no em val la pena...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 02, 2014 11:09 am

Les salewa, són indestructibles
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants