Gelos? No ho sé, però està insuportable

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Gelos? No ho sé, però està insuportable

EntradaAutor: rossetona » dl. juny 16, 2014 8:29 am

Bon dia.

Tinc un nen de 3,5 anys i un nadó de 9 mesos. El nen de 3,5 anys era un solete. Molt bo, reia molt, menjava i dormia de conya... En fi, un angelet, que no rondinava gairebé mai. Però des que va néixer el seu germanet (ja va començar una mica quan jo vaig haver d'estar de repòs durant l'embaràs del petit), hi ha molts dies que està insuportable. Rondina per tot: per llevar-se al matím, per anar-se a dormir, per menjar, per jugar, per banyar-se... per tot! Hi ha dies que és per plorar. És una queixa continuada. No vol menjar sol (ara res no li agrada, quan abans li agradava tot), no vol dormir sol. Plora i rondina molt. Sí que és cert que hi ha dies (pocs) en què és una delícia, com abans. Jo no sé què fer amb ell (els premis, incentius no funcionen; els càstigs, com per exemple amagar-li joguines, funcionen al moment només). No sé si són els gelos, és cosa de l'edat o què. Però el meu angelet ara és un petit dimoniet quan vol. Em podeu aconsellar, si us plau?
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Gelos? No ho sé, però està insuportable

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 16, 2014 8:48 am

Rossetona tranquila no sou els únics, em descrius a mi, així que la meva opinió és que se'ls hi ajunta tot, calor, gelos, s'acava l'escola... una mica de tot.

Ànims bonica!
Imatge

Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dl. juny 16, 2014 9:53 am

Bon dia!!!

A mi em passa exactament el mateix amb el meu reietó a punt de fer 3 anys i la baldufa de 7 mesos! El meu, a part del que expliques, té mamitis aguda, i si no soc jo qui li doni el sopar, qui el banyi, qui el posi a dormir, qui li cordi les sabates, etc, ja la tenim liada!!! És realment desesperant. Intento mantenir sempre la calma i sempre que puc li faig jo totes aquestes coses, però també hi ha moltes vegades en que he d'estar per la petita i ell s'ha d'esperar. Això no li agrada gens. També porta uns dies dormint fatal, i acabem tots al nostre llit. A mi això no m'importa gens, però em sorprèn perquè ell ja portava des de l'any i mig dormint a la seva habitació sense problemes. Intento buscar estratègies però de moment no m'han funcionat gaire. Em sap molt de greu veure'l així, ja que s'ho passa realment malament, i jo també... :-(

A veure si algú ens pot donar idees per superar-ho!!!

Molts ànims!!!
rossetona
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dl. juny 16, 2014 10:15 am

Moltes gràcies per les respostes. Sí que és trist veure'ls així, perquè ho passen malament, però també em fa pena que no tregui tan sovint la seva part dolça. On és? Aix... a veure si algú entra i, tot i que no ens doni la fórmula màgica, ens recomani què fer.

Petons!
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::