Kit per pentinar i accessoris cabell

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Kit per pentinar i accessoris cabell

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. gen. 05, 2020 12:36 am

Hola!

La meva filla gran té 4'5 anys i molta quantitat de cabell ondulat. No el té molt llarg però si bastant gruixut i molt cabell. La qüestió és que cada vegada és més presumida (normal suposo) i jo tinc idea de com pentinar-la... Sé fer cua, monyo i trena normal i gràcies. Ella sempre diu que vol "melena" però a l'escola la obligo a anar amb cua o és un desastre. Els caps de setmana reclama el dret a anar amb melena i va esparrucada com una bruixa tot el dia!!! Les diademes no estan al cap ni 30 segons, se les posa i treu mil vegades al dia (això si no les peta de tan remenar), al tenir molt cabell pocs clips li aguanten...

Els accessoris de cabell són caríssims no trobeu? Pel servei que li fan a ella i el que li duren (pinces i tal en perd moltes també...). Si ho compro als xinos surt millor de preu, però la qualitat és més baixa i potser per això no li aguanten??

On compreu vosaltres els accessoris? Prefereixo pagar un pèl més (sense deixar-hi el sou si pot ser) però que almenys li aguantin mitja jornada el cabell recollit (dina a casa i la puc repentinar).

A part he vist uns "kits de peinado" amb estris per ajudar a fer pentinats més elaborats. En videos al youtube sembla súper fàcil! Vaig comprar una cosa per fer trenes al Claire's (on vaig descobrir aquesta mena d'eines, digueu-me ignorant) i el cabell li rellisca per tot arreu!! És perquè sóc patosa i no en sé? Trobeu que són bona inversió i amb pràctica em poden ser útils?

A l'escola veig nenes amb recollits estupendos i penso: com s'ho fan a primera hora del matí per portar-les tan ben pentinades? I només pensar que la petita d'aqui 4 dies "reclamarà" el mateix (en això han sortit tal para cúal) ja tremolo.

Algún consell?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Kit per pentinar i accessoris cabell

EntradaAutor: Anna Maria » dv. gen. 10, 2020 9:46 pm

Bones!
Jo ja saps que tinc un nen, però mira, ja fa dies que veig el post i que no t'ha respost ningú i volia respondre't almenys el que faria jo. Jo aniria a la meva perruquera de confiança, o alguna perruqueria que et puguin recomanar, i li demanaria consell. Ho dic de cara als kits, perquè potser ells te'n poden fer arribar un. Ja fa uns quants anys, un any la meva perruquera ens va regalar a unes quantes clientes per Nadal un maletí on hi havia un assecador, una planxa per fer risos i per allisar, etc. o sigui que potser tenen algun catàleg o et poden orientar.
I de cara a aprendre a fer pentinats, jo aniria a lo pràctic, li demanaria a la perruquera que em fes unes classes de recollit. Jo ho tinc clar perquè la perruquera on vaig és la que em feia de petita a mi.
També he trobat això per internet:
https://www.todocabello.net/accesorios- ... 5_920.html
I és cert, als xinos es poden trobar bons productes depen de per a que, però no sempre resulten barats, perquè et pots trobar que en una altra botiga pel mateix preu n'hi ha més unitats, o com tu deies que siguin de més qualitat. I t'ho diu una que sempre que pot agafa dels xinos, però sempre vigilant, com en totes les botigues.
Apa, potser no t'hauré ajudat gens però mira, no me n'he sabut estar.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Kit per pentinar i accessoris cabell

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. gen. 10, 2020 10:36 pm

Hola!!

Doncs moltes gràcies per contestar Anna Maria!! Aquesta idea que dius d'anar a una perruquera se'm va acudir també després d'escriure sobre el tema aquí. Vaig pensar que potser a algun lloc fan algun taller per aprendre a pentinar nenes. A youtube hi ha molts videos i quan els veig penso "si és súper fàcil!", però coi, quan m'hi poso se m'escapen cabells per tots costats jajajaja. Segurament aniria millor passar un parell de tardes amb algú que m'ensenyés in situ. Doncs no he trobat cap lloc on facin tallers. Pensava preguntar a la meva perruquera, o bé a l'escola la mare d'una companya de classe de la meva nena també és perruquera. A veure si alguna em faria alguna classe particular puntual i m'aconsella productes o accessoris. I sobre la teva perruquera que bé no? Un estoig amb assecador, allisador etc de regal a les clientes?? Deuen tenir molt pressupost jeje.

Gràcies per la resposta!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::