Reacció estranya i... molt exagerada!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Reacció estranya i... molt exagerada!

EntradaAutor: Luthien » dg. maig 17, 2020 8:47 pm

Hola!

La meva filla ha fet fa poc els 4 anys, i té una reacció que jo trobo una mica estranya... o al menys molt exagerada! Us explico per si alguna més s'hi ha trobat, i en quines edats...

Ja ens ha passat diverses vegades que li donem algun plat de menjar amb alguna forma, i després es nega a menjar-s'ho per què li fa molta pena. El primer cop va ser potser als 2-3 anys, una hamburguesa que li vam fer una forma com de Mickey, i quan la vam tallar es va posar a plorar desconsolada, que no la talléssim, que tornés a tenir forma de Mickey, súper desconsolada. Com que no es podia ajuntar el que ja estava tallat, el drama va durar estona i estona (i evidentment, no va menjar hamburguesa). Aquesta Setmana Santa, ja amb 4 anys, es va negar a menjar-se una piruleta de xocolata amb forma de conill pel mateix motiu, i també es va posar a plorar per què havíem menjat les orelles...

Ara ens ha muntat una increïble per un plat de croquetes. Estaven molt ben posadetes en el plat en forma de pètals de flors, i se m'ha ocorregut comentar que semblava una flor. Tallo les seves croquetes i.... ABUUUUFFFF!!! Per què ho he fet, per què??? Que les tornés a ajuntar, que volia la flor sencera un altre cop, que li posés cel·lo per ajuntar els pètals... Si no ha estat 10 o 15 minuts desesperada amb el tema, no n'ha estat cap! Al final li hem aconseguit desviar l'atenció, però quan es posa així no raona, diguis el que li diguis.

La meva filla té ara 4 anys, intel·ligent (sé que les mares sempre ho diuen, jeje, però no ho dic jo, ho diuen totes les mestres que té), o com a mínim molt madura per l'edat i bastant avançada. Parla súper bé des de fa segles i ho entén tot... quan vol!! També té rampells com el que us explico, que em deixen descol·locada, i en els que no escolta ni raona.

Suposo que deu ser relativament normal, que no m'he de preocupar... Però avui m'ha descol·locat per què pensava que ja no tindria aquesta reacció, i més que res... Ha amplificat la reacció!! :S

Alguna s'hi ha trobat? Creieu que és normal? :-o00m
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Reacció estranya i... molt exagerada!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 18, 2020 11:19 pm

Hola Luthien!!

T'he passat un missatge privat. T'he explicat un parell de coses fàcilment identificables i no voldria perdre l'anonimat si algú del meu entorn està també al socpetit jejeje T'aviso perquè a mi, personalment em costa de fixar-m'hi i és fàcil que no ho vegis!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::