Adaptació canvi de ciutat nen 5 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Rossella13
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. set. 29, 2016 4:03 pm

Adaptació canvi de ciutat nen 5 anys

EntradaAutor: Rossella13 » dv. juny 17, 2022 9:16 am

Hola a totes i tots,

A veure si em podeu aconsellar. Us poso en context: ara fa exactament 1 any, vam mudar-nos a Tarragona per així apropar-nos a la familia i amics ja que "gràcies" a la pàndemia faig teletreball i la meva parella ja feia temps que volia canviar de feina, així que vam dir o ara o mai i vam tornar a la nostra zona natal. Portavem vivint a Vilafranca uns 5 anys per proximitat amb la feina, i en aquest temps vam tenir al nostre fill. Quan ens vam decidir a moure'ns, el nostre nen cursava P3 i vam pensar que no li costaria adaptar-se, és un nen molt alegre, feliç i sociable i a més estaria a prop d'avis, tiets, la platja, piscina... Així que va començar P4 a la nova ciutat i la mestra ens deia que el veia molt bé, que s'havia adaptat molt ràpid, però a casa de tant en tant es posava a plorar dient que li agradava més viure a Vilafranca i els seus amics d'allà, vam pensar que ja se li passaria amb el temps, però avui després d'un any m'ha tornat a plorar per exactament el mateix i fins i tot em demana directament de tornar a viure a Vilafranca i jo ja no sé què dir per consolar-lo. Li he explicat els motius pels quals ens vam mudar i li dic que jo també enyoro coses de Vilafranca però que aqui a Tarragona tenim altres que allà no podiem i que hi estem molt bé i estarem encara millor amb el temps. Intentem quedar de tant en tant amb els seus amics de Vilafranca però per horaris i vida és dificil a vegades coincidir i després de veure els seus amics es posa trist altre cop.
Molta gent amb la que parlo diu que els nens s'adapten facilment i sé de gent que se n'ha anat amb el nen a una ciutat on no coneix a ningú i el nen en questió de mesos ja ho té superat, però el meu és molt sensible i sembla que no acaba de poder. Potser és algo amb lo que haurem de conviure i ja està?
Si teniu algun consell, o em podeu compartir experiencies per saber com gestionar aquesta sitiuació us ho agrairé.
Gràcies
Rosella :***:

1 fill natural (2017) desde 2018 buscant germanet
2 avorts diferits 7 setmanes (2019 i 2021)
Ovo gener 22 +

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::