Cop en una dent de llet

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
galarina
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Cop en una dent de llet

EntradaAutor: galarina » dv. oct. 24, 2008 10:17 pm

El meu fill de 4 anys es va donar fa cosa d'un mes un bon cop en una dent de les de davant i ara li ha canviat de color. Algú s'hi ha trobat o bé és dentista i sap si s'ha de fer alguna cosa en especial? La pediatra em va dir que si no li feia flemó no calia fer-hi res, però llegint per internet he vist que és millor mirar-ho pq pot afectar a la dent definitiva. :ufs: Estic preocupada...
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » ds. oct. 25, 2008 8:56 am

A la meva filla li va passar quan tenia uns 4 anys i mig. Va caure de boca d'un gronxador :plora: i al principi semblava que no s'havia fet res més que la típica ferida al llavi, però després una dent del davant li va canviar de color i li va sortir a la geniva de sobre com una butllofa de pus.

Vam anar a una odontopediatra i li vam haver un tractament d'antibiòtic per treure-li la infecció i una radiografia per descartar que aquesta infecció no se li hagués passat a la dent definitiva. Com va anar bé ara només li hem de fer controls cada sis mesos amb radiografies. Si la infecció tornes li haurien de treure la dent de llet i si no s'esperaran a que li caigui soleta.
Imatge

Imatge
BielNil
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 29, 2010 4:48 am

Re: Cop en una dent de llet

EntradaAutor: BielNil » ds. oct. 16, 2010 1:32 am

Hola galarina. El meu peque es va donar un cop a la dent fa un més aproximadament (acaba de fer 3 anys). També li va quedar grissa, vem anar a l'odontòleg i li van fer una radiografia. Se li mou una mica, i no hi té sensibilitat, això fa pensar que té el nervi necrosat (mort). La solució que em va donar l'odontòleg és esperar que li caigui sola (li caurà abans d'hora), en el cas que li molestés molt o li fes mal, li hauria d'extreure. Però el que és realment important és controlar signes d'infecció, la presència d'algún flemó, granet de pus... Si fos aquest el cas hauria de pendre antibiòtic. En Nil, el que fa desde que va anar al dentista, és posar-se qualsevol cosa a la boca (mitjó, jersey...) diu que no li fa mal, però imagino que una mica si que li molesta, potser per el moviment...
Segurament et sents una mica espantada, o molt, com jo em vaig sentir quan vaig veure que amb 2 anys en Nil tenia la dent gris, però, en aquest món tot té solució, o gairebé tot. Ànims i sort!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » ds. oct. 16, 2010 7:21 am

Ostres, jo no et puc ajudar perquè afortunadament no m'hi he trobat, però jo aniria a un dentista i si com diuen n'hi ha d'infantils doncs millor. I aviam què et diuen.
Imatge

Imatge
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: galarina » ds. oct. 16, 2010 1:42 pm

Hola noies!

Gràcies pels vostres missatges, però si mireu la data, aquest és un missatge molt antic (del 2008) i referent al cas us diré que la dent li va quedar grisa un temps , i després li va tornar al color normal (potser no és tan blanca com l'altre, però no es nota quasi gens). O sigui que al final no vam fer res.

Un petó!
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::