Els reis mags

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
bertaserra10
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm

Els reis mags

EntradaAutor: bertaserra10 » dg. des. 14, 2008 6:52 pm

Los Reis Mags (INTERESANT PER ALS QUE TENEN NENS)

Mon pare va arribar a casa i es va asseure al sofa tot escoltant-me sobre les activitats que havia fet al cole,
tot amoinada i atemorid vaig preguntar:
- ¿ Pare ?
- Sí, filla diga'm.
- Vull que em diguis la veritat.
- Es clar filla, sempre et dic la veritat va respondre el pare una mica sorprés.
- Papá , ¿existeixen els Reis Mags?
El pare em va mirar i tambe va mirar a ma mare intentant descobrir l'origen d'aquella pregunta, pero nomes va poguer veure un rostre tant sorprès com la d'ell.
El pare va respondre'm amb una pregunta per sortir del pas
- ¿Y tú qué creus, filla?- No ho sé pare, que sí i que no. Por una banda crec que es veritat perque tu no m'enganyes pero per l'altre les nenes del cole diuen que son els pares. ¿Es veritat?
- Mira, filla, efectivament son els pares els que posem els regals pero...
- ¿Llavors m'heu enganyat? - amb es ulls vidriosos vaig dir ¡M'heu enganyat!
- No, mira, mai t'hem enganyat els reis mags si que van existir va respondre'm fent-me asseure sobre els ses genolls.
- No ho entenc pare.
tot seguit va explicar-me la història dels reis Mags.
Quan el nen jesus va neixer els 3 reis mags que venien d'Orient per adorar-lo van regalar mirra i encens com a prova d'amor i respecte.

- Melcior digué: ¡Es maravellós veure tan feliç a un nen! Huriem de portar regals a tots els nens del mon .
- ¡Oh, sí! -Es molt bona idea pero nosaltres ja som gran i no podrem portar aquesta tasca endavant. Necessitariem mil.lions de patges
Baltasar, el tercer dels Reis va comentar:
- Es verdad que sería fantástic, aquesta tasca només dos patges per cada nen, qui coneguessin be les necessitats dels nens .
Els Reis van ordenar que mentres els nens siguin petits l'entrega de regals es faci com la van fer es tres reis, pero quan els nens siguin suficientment grans per entendre aixo els explicaran aquesta historia i apartir de llavors tambe faran un petit regal als seus pares com a mostra de carinyo.

Quan vaig acabar de sentir la historia vaig dir, es cert no m'heu enganyat donant un peto a son pare.
De sobte vaig correr a l'habitació i vaig ensenyar-los la guardiola i vaig dir-los:
- No sé si tindré prou per fer-vos un regal, haré d'estalviar mes per l'any que ve.

Així es com la meva filla gran, la Mireia, va saber lo dels reis.

Bon Nadal desde la Vaguada - Madrid
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dg. des. 14, 2008 7:31 pm

Molt maco. Una bona manera d'explicar-ho! :ok:
Imatge

Imatge
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dg. des. 14, 2008 9:02 pm

M'HA AGRADAT MOLT LA MANERA D'EXPLICAR UNA COSA QUE SEMPRE DOL.
GRÀCIES!!!!
Imatge

Imatge
martacm
Entrades: 25
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 9:55 am

REIS MAGS

EntradaAutor: martacm » dg. des. 14, 2008 9:30 pm

Carme74
La teva nena amb 4 anys deu estar tope ilusionada amb aixo dels reis i el Papa Noel, crec que entre 3 i 4 anys es la edad qe ho viuen amb mes intensitat. Aprofita-ho
Crec que als 5 tambe, pero pels pares es una edat crítica perque comences a pensar i sospitar que potser ho sap pero no vol dir-ho, potser no.
El meu germanet de 6 anys li hem dit perqe sospita massa. fa preguntes com:
Perque hi ha tanta gent comprant a les botigues.
Com pot entrar el pare noel sense que sentim la porta si esta tancada amb pany.
onadal
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: onadal » dl. des. 15, 2008 8:46 am

jo tinc aquesta historia guardada per a quan mo'ho pregunti "en serio".
Ara l'Ona te 8 anys i l'any passat ja va començar a fer preguntes pero no li vam dir, doncs encara consideravem que era petita....aquest any de moment no m'ha preguntat res i aixo em fa sospitar, pero esperarem a que arribi el dia de la cavalcada, ja que crec que sera aleshores quan ho preguntara de veritat.
jorgina75
Entrades: 15
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:24 pm

Re: Els reis mags

EntradaAutor: jorgina75 » dc. gen. 06, 2010 9:48 am

Mi niña Rocio de 6 años todavia no lo sabe todavia, esta en el punto de máxima ilusión, esperaremos un año o 2 mas.
este año los reyes han traido pocos regalos, la crisis... pero el regalo mas grande ha sido el nacimiento de una heranita para Rocio
Ella aun juega con muñecas tipo bebe con sus chupetes, pañales, biberones. pero no me importa.
En respuesta a Marta creo que ha sido una manera preciosa de contárselo.
Permíteme que me apodere de tu idea para cuando tenga que contarselo a Rocio, plis...
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

Re: Els reis mags

EntradaAutor: carlotta » dj. gen. 07, 2010 11:03 pm

Ostres que maco.... doncs a mi, el gran de 8 anys ja ho ha preguntat massa, però...... de moment ha colat. El Pare Noel si que no, aix! va vuere les joguines de tots els convidats! que hi farem, li vaig explicar, però em va dir, si els Reis llavors, exisitian que havian nens que deien que eren els pares, jo li he dit que eran "mags" i que mentres ell cregués en la màgia els Reis vindrien a casa que nosaltres no podiem anar a comprar a la nit totes les joguines i de veritat, a la Cavalcada al.luciva con un nen petit! quina pena per aixó, però l'any que bé el faré que participi i m'ajudi a comrpar els regals.. serà divertit també! neu:-)
Imatge Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::