ajuda: posar música a un power point

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
danu79
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

ajuda: posar música a un power point

EntradaAutor: danu79 » dt. des. 23, 2008 12:55 pm

Hola noies!!!
He fet un power point per felicitar als amics i familiars i m'hi he passat la tira per lligar música amb text (cada imatge té un tros de la cançó que sona escita).
Resulta que quan la vaig enviar vaig començar a rebre mails que em deien que no sentien la música.
M'han dit que, clar, l'arxiu de música el tinc només al meu ordinador i que per tant peruqè es pugui sentir he de "incrustar" la música en el power point.
Com ho he de fer? Quins passos cal seguir? I quin format cal de música: mp3, wav...?
Agrairé molt si em podeu ajudar guapes!!!
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. des. 23, 2008 1:59 pm

Jo no ho sé fer, però al Youtube hi ha molts vídeos explicatius del Power Point. Fa poc havia de fer un treball en aquest format i ho vaig aprendre tot d'allà. Crec recordar que n'hi vaig veure algun relacionat amb la música.
NGM
:: pantera
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dt. des. 23, 2008 7:53 pm

A veure si et puc ajudar i a la vegada m'ajudeu a mi.

has d'anar al menu Insertar - Peliculas y sonidos - sonido de archivo

el que jo no he aconseguit que comenci a la primera diapositiva i que acabi a la ultima, només hem surt a una diapositiva i a la següent es talla
danu79

EntradaAutor: danu79 » dt. des. 23, 2008 8:05 pm

pel youtube no me'n surto... però gràcies.
MGN això que em dius ja ho he fet i serveix per veure-ho en el mateix ordinador. Però quan ho envies com que la gent no té la música al seu ordinador no la pot sentir. Per tant el que he de fer és que la música formi part de la presentació però no me'n surto.
El que crec que has de fer tu és anar a opciones de efecto i allà et deixa triar a quina diapo vols que comenci, a la que vols que acabi... Si et segueix fallant primer fes tot el muntatge li dius quan vols que duri cada diapo... i al final hi poses la música.
A mi em va anar bé.
Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Re: ajuda: posar música a un power point

EntradaAutor: Plufi » dv. gen. 09, 2009 2:45 pm

ostres danu! a mi m'ha pasat exactament el mateix que a tu, i despres de la matada per trobar musiques que hi lliguessin en les diapositives adequades............ kina rabia!!

Has pogut resoldre-ho? crec que necessito la mateixa solució.

Ja em diràs com ho has fet >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
danu79

EntradaAutor: danu79 » ds. gen. 10, 2009 1:33 pm

Al final vaig trobar la manera però llavors hi ha unaltre problema... que ocupa massa. Així que ho vaig fer amb un programa que ja porta l'ordinador "Windows Movie Maker". És molt ràpid de fer i el resultats encara són més espectaculars.
Plufi
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » ds. gen. 10, 2009 9:21 pm

ostres danu que be!
Però vas haver de canviar el format de power point a aquest nou progama o només es questio d'introduir-hi la música?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
danu79

EntradaAutor: danu79 » ds. gen. 10, 2009 10:37 pm

Ho vaig fer tot de nou però amb aquest programa és molt ràpid. Encara no sé com no hi vaig caure abans! Si el tens mira-te'l. És molt fàcil de fer funcionar!
SergioSharp
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 26, 2021 3:54 am

EntradaAutor: SergioSharp » dl. abr. 26, 2021 4:01 am

Hola, crec que la vostra pregunta és molt bona. Trobo que la música i les pel·lícules són molt útils per als nens, també promou el desenvolupament del carisma i la creativitat. Estic fent servir Listas IPTV per mostrar els canals als meus fills. La música per a nens és molt bona i completament gratuïta vostè pot intentar

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::