EM CASOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
-
VisitantVi
Mirant i remirant les webs dels diferents vestits proposats, trobo bastant adecuat i ben maco el de color cru proposat per la kitiara. I no et sortira tan car com un de nuvia, pero sembla maco, la llastima es q fins q no l'enviin, no el pots tenir a la ma, i probar-lo... , pero si estigues en el teu lloc, el demanaria, q encara estas a temps de veure'l, q no t'agradi posat i poder buscar un altre.
Gaudeix dels preparatius, q es un moment unic a la vida, segur q entre els nuvols veus sortir el

Gaudeix dels preparatius, q es un moment unic a la vida, segur q entre els nuvols veus sortir el
-
VisitantVi
-
VisitantVi
PERDONEU ´S que AHIR NO TENIA GAIRE HUMOR PER EXPLICAR RES I EN SERGI CORRIA PER AKI I CLAR...
POS RES, que ENTRE que EN SERGI VOL que ELS SEUA AVIS PUGUIN VENIR(JO JA HO ENTENC...) PERÒ L'ÀVIA SOBRETOT ÉS MOOOOLT GRAN I NO ES POT DESPLAÇAR GAIRE AMB COTXE- I CLAR, TENIM PROBLEMES PER DECIDIR ON FER-HO PK ESTEM MOLT CONDICIONATS...
I EL SEU GERMÀ ES CASA AL JUNY I POC que HAN TINGUT CAP PROBLEMA..
ELS MEUS PARES que ESTAN que SI EM SEPARO que SI NO , TRUCANT-ME I EXPLICANT-ME LA VIDA I ESPERANT que ELS HI RESOLGUI I JO que VEIG UN MUNT DE COSES I que ME NHAIG DE CALLAR UN MUNT DE KUAN ERA PEKE (ALGUNES JA SABREU DE que PARLO..) que ENCARA S'INFLA MA MARE LA BOCA que HA ESTAT LA MILLOR MARE DEL MÒN I que MON PARE NO I BLABLABLA TOT MENTIDA....
JO que ENCARA ESPERO que EN SERGI TINGUI EL DETALL DE TREURE EL TEMA DEL CASAMENT UNA SOLA VEGADA O ESPERO que EM DEIXI DE POSAR EXCUSES PER BAIXAR A GIRONA A BUSCAR EL PUTU PAPER que FALTA(MÉS que EXCUSES ÉS MANDRITIS PERÒ JA CANSA que PER FER LES SEVES TONTERIES BÉ que NO TÉ MANDRA)
I FINALMENT LA DATA que JA ENS ANEM A NOVEMBRE PERÒ PASSAO PASSAO, POS MHE PLANTAT.
LI VAIG COMENTAR A EN SERGI I EM VA DIR: OOOOH BUENU SI TU CREUS que ÉS MILLOR..
I CLAR, DAVANT TANT D'ENTUSIASME POS A CAGAR HOMBRE.
MIL PERDONS PEL ROTLLO, ES que EM FEIA MOLTA IL.LUSIÓ I M'EMPRENYA MOLT....
A CAGAR. PE`RO AIXÍ NO ÉS COM VULL FER LES COSES. LES VULL FER AMB IL.LUSIÓ, PERÒ IL.LUSIÓ PER PART DEN SERGI TB. I SI HI HA TANTA TRABA I TANT PROBLEMA POS HO APLACEM I H

POS RES, que ENTRE que EN SERGI VOL que ELS SEUA AVIS PUGUIN VENIR(JO JA HO ENTENC...) PERÒ L'ÀVIA SOBRETOT ÉS MOOOOLT GRAN I NO ES POT DESPLAÇAR GAIRE AMB COTXE- I CLAR, TENIM PROBLEMES PER DECIDIR ON FER-HO PK ESTEM MOLT CONDICIONATS...
I EL SEU GERMÀ ES CASA AL JUNY I POC que HAN TINGUT CAP PROBLEMA..
ELS MEUS PARES que ESTAN que SI EM SEPARO que SI NO , TRUCANT-ME I EXPLICANT-ME LA VIDA I ESPERANT que ELS HI RESOLGUI I JO que VEIG UN MUNT DE COSES I que ME NHAIG DE CALLAR UN MUNT DE KUAN ERA PEKE (ALGUNES JA SABREU DE que PARLO..) que ENCARA S'INFLA MA MARE LA BOCA que HA ESTAT LA MILLOR MARE DEL MÒN I que MON PARE NO I BLABLABLA TOT MENTIDA....
JO que ENCARA ESPERO que EN SERGI TINGUI EL DETALL DE TREURE EL TEMA DEL CASAMENT UNA SOLA VEGADA O ESPERO que EM DEIXI DE POSAR EXCUSES PER BAIXAR A GIRONA A BUSCAR EL PUTU PAPER que FALTA(MÉS que EXCUSES ÉS MANDRITIS PERÒ JA CANSA que PER FER LES SEVES TONTERIES BÉ que NO TÉ MANDRA)
I FINALMENT LA DATA que JA ENS ANEM A NOVEMBRE PERÒ PASSAO PASSAO, POS MHE PLANTAT.
LI VAIG COMENTAR A EN SERGI I EM VA DIR: OOOOH BUENU SI TU CREUS que ÉS MILLOR..
I CLAR, DAVANT TANT D'ENTUSIASME POS A CAGAR HOMBRE.
MIL PERDONS PEL ROTLLO, ES que EM FEIA MOLTA IL.LUSIÓ I M'EMPRENYA MOLT....
A CAGAR. PE`RO AIXÍ NO ÉS COM VULL FER LES COSES. LES VULL FER AMB IL.LUSIÓ, PERÒ IL.LUSIÓ PER PART DEN SERGI TB. I SI HI HA TANTA TRABA I TANT PROBLEMA POS HO APLACEM I H
Ups.. em sap greu reina! Si és pel paper ja et vaig dir q puc mirar d'anar a l'ajutnament a veure si me'l donen...
pel tema ganes i il·lusió... aquí ja no et puc ajudar... potser se li fa una muntanya el tema dels preparatius... no sé, els homes són aixi... si ens necessites ja saps q et venim a donar un cop de mà i a servir el banquet, eh!
una proposta: pq no espereu al juny i aprofiteu q la iaia d'en sergi és aquí pel casament del seu germà?? així mateu dos ocell d'un tret... i al juny és molt bona època!
no sé, potser em poso on no em demanen... sorry si és així!
pel tema ganes i il·lusió... aquí ja no et puc ajudar... potser se li fa una muntanya el tema dels preparatius... no sé, els homes són aixi... si ens necessites ja saps q et venim a donar un cop de mà i a servir el banquet, eh!
una proposta: pq no espereu al juny i aprofiteu q la iaia d'en sergi és aquí pel casament del seu germà?? així mateu dos ocell d'un tret... i al juny és molt bona època!
no sé, potser em poso on no em demanen... sorry si és així!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Natrix: si et consola, quan em vaig casar ho vaig haver de preparar toooot jo. El capellà, fins i tot, em va dir: buenu, reina, aviam si algun dia em presentes el teu futur marit, pq no es deixa veure ni en pintura, eh!
O sigui q no t'amoïnis massa, creu-me. No hi ha res a fer!
Un dia m va dir: tu, saps què? Tu me dius el dia i l'hora q haig de venir a casar-me i llestos. Et pots imaginar la cara de flam q se'm va quedar!
Però estem casats... I de moment, molt ben casats.
Entenc q estiguis emprenyada pq aquestes coses a mi tb m'emprenyen. Però he après q si m'emprenyo, tinc 2 feines. I vaig massa atabalada pq se me n'acumulin tantes...
Ànimsssssssssss!!!!!
Molts petonets! I molts per en Lluc!!!!
O sigui q no t'amoïnis massa, creu-me. No hi ha res a fer!
Un dia m va dir: tu, saps què? Tu me dius el dia i l'hora q haig de venir a casar-me i llestos. Et pots imaginar la cara de flam q se'm va quedar!
Però estem casats... I de moment, molt ben casats.
Entenc q estiguis emprenyada pq aquestes coses a mi tb m'emprenyen. Però he après q si m'emprenyo, tinc 2 feines. I vaig massa atabalada pq se me n'acumulin tantes...
Ànimsssssssssss!!!!!
Molts petonets! I molts per en Lluc!!!!
Natrix, carrega't de paciència, per que els homes es veuque noe stan per la feina de casar-se.
Jo em trobo amb que el meu m'escolt aquan li plantejo el tema, i sembla que s'hi interessa i tot... però si jo no en parlo, com si no anñés amb ell.
Total, que vista la gran il·lusió que li fa, jo em desinflo....
Reeeeeeeeeeee, quan haguem d'anar al registre per la princeseta, veurem si agafem la paperassa que ens fa falta. Quan la tinguem,... si jo m'hi poso, potser farem quelcom, si no..... ell ni se'n recordarà!!!
Sembla que no vegin que ens fa TAAAAAAAAAAAAANTA ilu.
Petonassos als nassos
Jo em trobo amb que el meu m'escolt aquan li plantejo el tema, i sembla que s'hi interessa i tot... però si jo no en parlo, com si no anñés amb ell.
Total, que vista la gran il·lusió que li fa, jo em desinflo....
Reeeeeeeeeeee, quan haguem d'anar al registre per la princeseta, veurem si agafem la paperassa que ens fa falta. Quan la tinguem,... si jo m'hi poso, potser farem quelcom, si no..... ell ni se'n recordarà!!!
Sembla que no vegin que ens fa TAAAAAAAAAAAAANTA ilu.
Petonassos als nassos
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |